Favorit 136L rok výroby 89.
Autor |
Zpráva |
pll18
Příspěvky: 178
|
Favorit 136L rok výroby 89.
Už som párkrát písal a pár vecí aj pomohlo čo ste poradili ale problémy pretrvávajú proste skapínal keď sa zohrial ale teraz skapína hneď po naštartovaní ja som s toho auta hotoví potrebujem akúkoľvek radu.Tu sú veci ktoré som menil riadiaca jednotka zapaľovania,tesnenie pod karburátorom tá podložka,cievku voľnobehu ten valček,a hadičky. Poraďte mi čo stým som v koncoch.
|
14.8.09, 14:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
riadiaca jednotka na karbeci? asi myslis ETZ, nie?
- pozret ci ide dost benzinu
- naladit volnobeh+bohatost
- nastavit sytic
- nastavit predstih
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.8.09, 14:52 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
To je len elektronické zapaľovanie nie riadiaca jednotka asi som sa ja pomýlil nemám BMM preto som napísal aj rok výrobi aby to bolo jasné.
|
14.8.09, 14:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Su tu ini borci na Fava, ale preveril by som najskor rozdelovac, ci nie je KO odstrediva regulacia /idealne by bolo vyskusat zamenit za iny, ak sa da/...ak to bude ok, tak by som to hladal niekde v karbeci, ale bohuzial neviem povedat presne kde, bo tento nepoznam...su tu iny borci na Favo karbec - napr. Michalkata, Patrik PH a iste aj ini...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.8.09, 21:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pokiaľ máš sanie dostatočne tesné, dobrý posilovač ( neprisáva vzduch ), tak chyba môže byť v cievke rozdeľovača...
karbec vyčistený
ak nič tak druhý karbec, ale skús spraviť základné nastavenie, doraz klapky nastavíš otáčky šroubom bohatosti nájsť zhruba stred kde má motor najvyrovanejší voľnobeh...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.8.09, 07:44 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
No ten karburátor som mal rozobratý a keď som sa pozrel bol čistučký ako nič úplne strieborný trochu som ho prefúkal ale trisky som nevyťahoval lebo neviem ako a na tom rozdeľovači tá cievka neviete asi čo stojí???
|
15.8.09, 10:11 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
No teraz som si spomenul keď šiel otec na ňom z Bystrice chcel ho trochu odskúšať koľko dá dal asi 125 neviem presne a potom mi povedal že tam voľačo kleplo alebo buchlo neviem a od vtedy to robí furt.
|
15.8.09, 10:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pll18 píše: No teraz som si spomenul keď šiel otec na ňom z Bystrice chcel ho trochu odskúšať koľko dá dal asi 125 neviem presne a potom mi povedal že tam voľačo kleplo alebo buchlo neviem a od vtedy to robí furt.
kleplo nemám poňatie, zrejme treba niekoho kto sa tomu rozumie nech to dôkladne prekontroluje...
obohacovač
125 jazdím bežne, cievka stojí do 10eur...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.8.09, 11:20 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
Obohacovač som mal rozobratý tesnenia boli ok aj tá pružinka čisté ako nové podľa mňa to bude asi ten rozdeľovač,nevie dakto ako sa dá tá cievka vyskúšať na rozdeľovači???
|
15.8.09, 11:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pll18 píše: Obohacovač som mal rozobratý tesnenia boli ok aj tá pružinka čisté ako nové podľa mňa to bude asi ten rozdeľovač,nevie dakto ako sa dá tá cievka vyskúšať na rozdeľovači???
dá sa odmerať jej ohmický odpor, ale aj to neznamená že je dobrá....
a obohacovač vie tiež narobiť pekné problémy, dôležité je aby tie membránky boli vláčne a nepresakoval cez ne benzín...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.8.09, 13:41 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
Tie membránky sú v pohode keby neboli tak popri okraji by asi presakoval benzín,a ten odpor tej cievky neviete presnú hodnotu???
|
15.8.09, 14:48 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
pll18 píše: Tie membránky sú v pohode keby neboli tak popri okraji by asi presakoval benzín,a ten odpor tej cievky neviete presnú hodnotu???
Odpor snímacej cievky je cca 7000 ohm. (7kohm) +/- 500ohm
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
15.8.09, 14:56 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
Ok dík vyskúšam a uvidím.
|
15.8.09, 15:04 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
No tak tá cievka má odpor 3400ohm alebo 3.40Kohm tak je asi pokazená keď je pod toleranciu.
|
15.8.09, 15:12 |
|
|
pll18
Příspěvky: 178
|
A mohli by ste my povedať s akej literatúry ste to vytiahli lebo môj brat my neverí keď sa jedná o opravu áut tak chcem mať dôkaz.
|
15.8.09, 15:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|