Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 03:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Favorit 136L rok výroby 89. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 178
Příspěvek Favorit 136L rok výroby 89.
Už som párkrát písal a pár vecí aj pomohlo čo ste poradili ale problémy pretrvávajú proste skapínal keď sa zohrial ale teraz skapína hneď po naštartovaní ja som s toho auta hotoví potrebujem akúkoľvek radu.Tu sú veci ktoré som menil riadiaca jednotka zapaľovania,tesnenie pod karburátorom tá podložka,cievku voľnobehu ten valček,a hadičky. Poraďte mi čo stým som v koncoch.


14.8.09, 14:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
riadiaca jednotka na karbeci? asi myslis ETZ, nie?

- pozret ci ide dost benzinu
- naladit volnobeh+bohatost
- nastavit sytic
- nastavit predstih

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.8.09, 14:52
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 178
Příspěvek 
To je len elektronické zapaľovanie nie riadiaca jednotka asi som sa ja pomýlil nemám BMM preto som napísal aj rok výrobi aby to bolo jasné.


14.8.09, 14:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Su tu ini borci na Fava, ale preveril by som najskor rozdelovac, ci nie je KO odstrediva regulacia /idealne by bolo vyskusat zamenit za iny, ak sa da/...ak to bude ok, tak by som to hladal niekde v karbeci, ale bohuzial neviem povedat presne kde, bo tento nepoznam...su tu iny borci na Favo karbec - napr. Michalkata, Patrik PH a iste aj ini...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.8.09, 21:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pokiaľ máš sanie dostatočne tesné, dobrý posilovač ( neprisáva vzduch ), tak chyba môže byť v cievke rozdeľovača...

karbec vyčistený :?:

ak nič tak druhý karbec, ale skús spraviť základné nastavenie, doraz klapky nastavíš otáčky šroubom bohatosti nájsť zhruba stred kde má motor najvyrovanejší voľnobeh...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.8.09, 07:44
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No ten karburátor som mal rozobratý a keď som sa pozrel bol čistučký ako nič úplne strieborný trochu som ho prefúkal ale trisky som nevyťahoval lebo neviem ako a na tom rozdeľovači tá cievka neviete asi čo stojí???


15.8.09, 10:11
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No teraz som si spomenul keď šiel otec na ňom z Bystrice chcel ho trochu odskúšať koľko dá dal asi 125 neviem presne a potom mi povedal že tam voľačo kleplo alebo buchlo neviem a od vtedy to robí furt.


15.8.09, 10:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pll18 píše:
No teraz som si spomenul keď šiel otec na ňom z Bystrice chcel ho trochu odskúšať koľko dá dal asi 125 neviem presne a potom mi povedal že tam voľačo kleplo alebo buchlo neviem a od vtedy to robí furt.


kleplo :?: :shock: nemám poňatie, zrejme treba niekoho kto sa tomu rozumie nech to dôkladne prekontroluje...

obohacovač :?: :roll:

125 jazdím bežne, cievka stojí do 10eur...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.8.09, 11:20
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Obohacovač som mal rozobratý tesnenia boli ok aj tá pružinka čisté ako nové podľa mňa to bude asi ten rozdeľovač,nevie dakto ako sa dá tá cievka vyskúšať na rozdeľovači???


15.8.09, 11:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pll18 píše:
Obohacovač som mal rozobratý tesnenia boli ok aj tá pružinka čisté ako nové podľa mňa to bude asi ten rozdeľovač,nevie dakto ako sa dá tá cievka vyskúšať na rozdeľovači???


dá sa odmerať jej ohmický odpor, ale aj to neznamená že je dobrá....

a obohacovač vie tiež narobiť pekné problémy, dôležité je aby tie membránky boli vláčne a nepresakoval cez ne benzín...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.8.09, 13:41
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Tie membránky sú v pohode keby neboli tak popri okraji by asi presakoval benzín,a ten odpor tej cievky neviete presnú hodnotu???


15.8.09, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
pll18 píše:
Tie membránky sú v pohode keby neboli tak popri okraji by asi presakoval benzín,a ten odpor tej cievky neviete presnú hodnotu???

Odpor snímacej cievky je cca 7000 ohm. (7kohm) +/- 500ohm

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


15.8.09, 14:56
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Ok dík vyskúšam a uvidím.


15.8.09, 15:04
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
No tak tá cievka má odpor 3400ohm alebo 3.40Kohm tak je asi pokazená keď je pod toleranciu.


15.8.09, 15:12
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
A mohli by ste my povedať s akej literatúry ste to vytiahli lebo môj brat my neverí keď sa jedná o opravu áut tak chcem mať dôkaz.


15.8.09, 15:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz