Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 volba pístů do 742.13 

ktery typ pouzit??
1 8%  8%  [ 1 ]
2 54%  54%  [ 7 ]
3 38%  38%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 13

 volba pístů do 742.13 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
darklord píše:
inak aj ojnice by sa nasli, tie budu asi tiez niekde na skrini


ojnice pujdou teprv podle pistu..myslim ze 130ka ma stejny jak 120ka a pak uz jen favorit..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


30.8.09, 20:42
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: volba pisti do 742.13
Kachnis píše:
darklord píše:
inak aj ojnice by sa nasli, tie budu asi tiez niekde na skrini


ojnice pujdou teprv podle pistu..myslim ze 130ka ma stejny jak 120ka a pak uz jen favorit..


naopak, podla katalogu ma 105/120 jeden typ a 130/5/6 druhy
105-120: http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... =6&spage=2
130/5/6: http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... =7&spage=2

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.8.09, 20:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Viděl bych to na volbu č.2 tedy písty z Fava, jestli je tam teda ta nesporná výhoda v těch pístních kroužkách a životnosti. Snižovat stejně asi budeš,tak je to už celkem jedno jestli to snížíš o 0,5mm a nebo o 1mm nebo ne? :roll:

Popřípadě když použiješ písty z Felky MPi, které jsou o 3mm "vyšší" tak bys dostal cca 0,3:1 komprese navíc a o to mohl míň snížit blok. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


30.8.09, 21:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
neim, ale když se podivám u favorita na píst ve válci v horní úvrati, tak tam 2 mm nejsou a když o tolik snížíš blok a zkrátíš vložky, tak to pude mlátit do hlavy...ikdyž zase těsnění

Kachnisi...se vší úctou k tobě, pepčovi i tvojemu autoparku a 10M bych tam stejně dal favorita, protože to je 8kanál, na LPG výborná věc (tvrzený sedla) a menší rozdíly teplot mezi blokem a hlavou a tim pádem menší náchylnost na poruchu a výkon z toho dostaneš větší než z 130tky s kompresí 10,X:1....

já sem debil, já to vim, moh ses o tom přesvědčit sám na srazu, ale můj názor je jasnej :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.8.09, 21:20
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo jistě 8mi kanál nenahradíš ničim ale kachnisovi de o legálnost :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.8.09, 21:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
hlasuju pro 2 nebo 3 (3ka bude mít větší krouťák :) ) a dal bych na to hlavu 105 s patřičně upravenejma spalovákama a kanálama... komprese bude i bez snižování bloku :) ...
ps. písty 135 + neupravená hlava 105 v bloku 130 = kompresní tlak 1.4MPa (+- chyba měřáku) přičemž sériová 135 má tlaky kolem 1.1MPa na stejnym měřáku...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


30.8.09, 21:48
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Tak čistě teoreticky, nešlo by použít válec s kroužky z 136 a píst z 130?

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


30.8.09, 22:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Veteranista píše:
Tak čistě teoreticky, nešlo by použít válec s kroužky z 136 a píst z 130?


neslo, prave sa to riesi na virte. 742 piest ma vecsiu tepelnu roztaznost ako 781 - cize by sa to zrejme pridieralo

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


30.8.09, 22:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
URU píše:
ps. písty 135 + neupravená hlava 105 v bloku 130 = kompresní tlak 1.4MPa (+- chyba měřáku) přičemž sériová 135 má tlaky kolem 1.1MPa na stejnym měřáku...


no ten kompresni tlak s tim nema nic spolecnyho, protoze pepca tlaci 1,4 -1,6MPa, jde o vysledny objem kompresniho prostoru..ta hlava 105 me nenapadla, pritom na 120ku ji planuju..jenze je nekde vykres jak ji upravit?? ma to tak nekdo??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.8.09, 06:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nebude svíčka uprostřed spalováku :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.8.09, 11:18
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to mi cvaklo,ale byl by to velikej problem??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.8.09, 11:24
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Kachnis píše:
to mi cvaklo,ale byl by to velikej problem??

U plochyho pistu je to fuk ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


31.8.09, 11:42
Profil ICQ YIM
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nejni to fuk :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.8.09, 11:49
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
130 s Fa pistama a 105 hlavou tu uz nekdo delal ne? A jestli se nepletu tak to jelo. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


31.8.09, 11:53
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
byly to Fa 135 písty a alespoň to vrčelo to :) ale jsou špatný vůle na klice (strašně moc velký), takže tenhle projekt je u mě zatim pozastavenej (asi do doby než seženu někoho kdo mi přebrousí kliku a dodá šály, a až na to seženu peníze :( )...
ale Viky asi nemyslel mě...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.8.09, 18:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz