Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 prepaleny piest 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek prepaleny piest
Takze momentalne riesim problem s prepalenym piestom na svagrovom BMW, je to typ 318TDS, rocnik 97. Bezprostredne predtym to asi 20km po dialnici nahanal rychlostou 180km/h, motor stratil vykon a zacal vytlacat olej cez olejovu mierku a mimo ine este aj cez turbo do sania. :? Zistil som ze druhy valec je bez kompresie. Dnes som po trojdnovej priprave sundal hlavu a zistil som, ze v pieste je asi 5mm diera. :shock: Co moze byt pricinou prepaleneho piesta? Ide mi o to, ze ked to raz dam do kopy :D , aby sa mu to zachvilu nestalo znovu, ci to ma pricinu este v nejakom inom probleme motora, alebo to bola nahoda?

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


14.9.09, 21:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.9.09, 21:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
darklord píše:
bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna :D

Tiez si myslim, ze skodovka je nesmrtelna. :D Je sice pravda, ze v tom bawe je len 66kW motor a ma za sebou 240000 km, ale aj tak mi nejde do hlavy, ze by mohla byt pricinou ta nahanacka...

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


14.9.09, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no ak siel ten motor na vrchole vykonu 20km, tak to ja by som uz asi menil 12453-ty motor v rapide, jak vidim znacku dialnica tak tehla na plyn a len hadzem blinkre (motor 230.000, 742.13)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.9.09, 21:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nejspíš ukapávající vstřikovač... :wink:,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné


14.9.09, 22:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Nejspíš ukapávající vstřikovač... :wink:,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné

To uz necham potom na neho, nech si najde nejaky servis, kde mu to skontroluju, dufam ze to chvilu vydrzi bez ujmy, pokym to prevezie do servisu. A ta tryska ochladzovania olejom sa kde nachadza?

Edit: takze v tej nahanacke pricina nebude? :D

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


14.9.09, 22:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.9.09, 22:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
darklord píše:
v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??)


Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. :? Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


14.9.09, 22:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
MAJO píše:
darklord píše:
v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??)


Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. :? Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet. :wink:


no, a vlozka/valec je OK? nepridrelo sa to nahodou? ak sa piest prehrial vplyvom pridrenia tak by sa mohol rozsypat...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.9.09, 23:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Valec vyzera byt o.k., zajtra to pozrem este raz cez den pri poriadnom svetle. :wink: Piest nie je rozsypany, je na nom iba ta diera a opalene okraje dna. :?

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


14.9.09, 23:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.9.09, 23:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
CROWACK píše:
co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej?


nataveny (ako od zvaracky, farebny) moze byt aj od pridretia...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.9.09, 23:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


14.9.09, 23:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Jiri píše:
s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav


Takze tie trysky mam vymontovat z hlavy a odniest ich samotne do servisu :?: Stav turba mam skontrolovany, len neviem, ako skontrolujem ten tlak. Len tak mimochodom, neviete niekto, kolko stoji piest do bawa? :D

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


15.9.09, 00:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Bydliště: Boskovicko
Příspěvek 
jo jen vymontuj samotny trysky z hlavy a dej je nekomu kdo ma zkusebni stolici,no ono by to chtelo orig pist,aby vazil stejne jako ostatni,pisty doporucuju Kolben-schmid jestli nebude nahodou lepsi takova vetsi oprava a udelat vsechny pisty+krouzky

_________________
Pikap For men cimbu-byl
Felicie mpi


15.9.09, 05:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz