Autor |
Zpráva |
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
prepaleny piest
Takze momentalne riesim problem s prepalenym piestom na svagrovom BMW, je to typ 318TDS, rocnik 97. Bezprostredne predtym to asi 20km po dialnici nahanal rychlostou 180km/h, motor stratil vykon a zacal vytlacat olej cez olejovu mierku a mimo ine este aj cez turbo do sania. Zistil som ze druhy valec je bez kompresie. Dnes som po trojdnovej priprave sundal hlavu a zistil som, ze v pieste je asi 5mm diera. Co moze byt pricinou prepaleneho piesta? Ide mi o to, ze ked to raz dam do kopy , aby sa mu to zachvilu nestalo znovu, ci to ma pricinu este v nejakom inom probleme motora, alebo to bola nahoda?
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
14.9.09, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 21:27 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
darklord píše: bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna
Tiez si myslim, ze skodovka je nesmrtelna. Je sice pravda, ze v tom bawe je len 66kW motor a ma za sebou 240000 km, ale aj tak mi nejde do hlavy, ze by mohla byt pricinou ta nahanacka...
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
14.9.09, 21:44 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no ak siel ten motor na vrchole vykonu 20km, tak to ja by som uz asi menil 12453-ty motor v rapide, jak vidim znacku dialnica tak tehla na plyn a len hadzem blinkre (motor 230.000, 742.13)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 21:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Nejspíš ukapávající vstřikovač... ,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné
|
14.9.09, 22:28 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
patrik-hp píše: Nejspíš ukapávající vstřikovač... ,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné
To uz necham potom na neho, nech si najde nejaky servis, kde mu to skontroluju, dufam ze to chvilu vydrzi bez ujmy, pokym to prevezie do servisu. A ta tryska ochladzovania olejom sa kde nachadza?
Edit: takze v tej nahanacke pricina nebude?
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
14.9.09, 22:43 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 22:51 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
darklord píše: v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??)
Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
14.9.09, 22:57 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
MAJO píše: darklord píše: v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??) Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet.
no, a vlozka/valec je OK? nepridrelo sa to nahodou? ak sa piest prehrial vplyvom pridrenia tak by sa mohol rozsypat...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 23:03 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Valec vyzera byt o.k., zajtra to pozrem este raz cez den pri poriadnom svetle. Piest nie je rozsypany, je na nom iba ta diera a opalene okraje dna.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
14.9.09, 23:08 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.9.09, 23:34 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
CROWACK píše: co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej?
nataveny (ako od zvaracky, farebny) moze byt aj od pridretia...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.9.09, 23:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.9.09, 23:49 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Jiri píše: s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav
Takze tie trysky mam vymontovat z hlavy a odniest ich samotne do servisu Stav turba mam skontrolovany, len neviem, ako skontrolujem ten tlak. Len tak mimochodom, neviete niekto, kolko stoji piest do bawa?
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.9.09, 00:03 |
|
|
wr8
Příspěvky: 139 Bydliště: Boskovicko
|
jo jen vymontuj samotny trysky z hlavy a dej je nekomu kdo ma zkusebni stolici,no ono by to chtelo orig pist,aby vazil stejne jako ostatni,pisty doporucuju Kolben-schmid jestli nebude nahodou lepsi takova vetsi oprava a udelat vsechny pisty+krouzky
_________________ Pikap For men cimbu-byl Felicie mpi
|
15.9.09, 05:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|