Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 volba pístů do 742.13 

ktery typ pouzit??
1 8%  8%  [ 1 ]
2 54%  54%  [ 7 ]
3 38%  38%  [ 5 ]
Celkem hlasů : 13

 volba pístů do 742.13 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak jsem trosku pocital a dopatral se k hodnote 10,1 pri hlave 105 a pistech 136, coz se mi velmi zamlouva..na nejakou hlavu bych stejne musel nechat delat sedla, tak proc ne na 105ku, pri ty prilezitosti se to sedlo muze udelat na ventil z favorita :-) a je to :-) hlavu okoli saciho ventilu podbrousit, celkove snizit a pilka je na svete :) co vy na to???

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


1.9.09, 13:15
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Kachnis píše:
:) co vy na to???

Hm, tak lepsi nez dratem do voka. ;-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.9.09, 14:00
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no tak dostat do oka motorem, odsere to i hlava, to dratem je to porad jen 1 oko :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


1.9.09, 14:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Kachnis píše:
tak jsem trosku pocital a dopatral se k hodnote 10,1 pri hlave 105 a pistech 136, coz se mi velmi zamlouva..na nejakou hlavu bych stejne musel nechat delat sedla, tak proc ne na 105ku, pri ty prilezitosti se to sedlo muze udelat na ventil z favorita :-) a je to :-) hlavu okoli saciho ventilu podbrousit, celkove snizit a pilka je na svete :) co vy na to???


svíčka nebude uprostřed tak budeš muset upravit trošku spalovák :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.9.09, 16:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no podle mě další řešení, jak se zbavit favorití teorie ve škodovce...myslim, že by to šlo, jak to bude s životnostěj?...nevydrží to 15 tis jak šemikova 130tka?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.9.09, 19:19
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Je fakt ze nemit spalovak uprostred by mohlo mit spatnej vliv na pistni cepy, ale mam dojem ze to neni az takova krize.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.9.09, 19:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
a bude to vůbec poznat?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.9.09, 19:32
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Tak pánové, po nějaká době obnovuji toto téma, protože teď ve škole dělám na brusce a nic pořádnýho mi nezadají, tak si říkám, že si můžu udělat hlavu na motor, motor sice nepřesně nevím do jakého vozu dám, de mi spíš o získání zkušeností za stavby takového motoru, motor musí na pohled působit jako seriovka, tudíž pro to litinová hlava, blok 130 s vložkama a pístama 136, na to půjde hlava 105, kterou mám doma a na které po sléze bych upravil kanálky, ventily, teď ale jde hlavně o to, o kolik ji na brusce vzít, jestli o minimum(poze srovnat) nebo ji vzít víc, názory rady?Dík za všechny reakce k tématu.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


13.10.09, 20:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Tak nikdo mi k tomu nic neřekne?Asi to teda budu muset nějak strojařským odhadem vzit, hlavu už mám v autě a zítra jdu na to.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


14.10.09, 19:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Trojku+hlavu z čehokoliv co na to pasuje,upravenou s tvrzenejma sedlama a s vodítkama na simeringy s kompresí okolo 10.6 a s vačkou 260...


14.10.09, 23:16
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
[quote="Veteranista"]Tak nikdo mi k tomu nic neřekne?Asi to teda budu muset nějak strojařským odhadem vzit, hlavu už mám v autě a zítra jdu na to.[/quot

Hlava se ubírá podle představ upravovatele...jaký chceš mít výsledný kom.poměr...Ale když vidim malou hlavu a velký vrtání,stačí ti abys to líznul pro kontrolu rovinnosti.Pokud bys chtěl dělat větší zásahy,budeš nucen více ubírat,to vše vlastně souvisí s KP...Ale raději méně,ubrat se dá později vždy,než-li to přehnat hned na začátku a hlavu potom vyhodit :wink:


14.10.09, 23:27
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek 
Tak to vemu tak 0.1 a bude, víc ne, tož plán je jednoduchý, pilka na víkendy, ale aby měla nějakou životnost, ale nedělám si naděje na 120 tis km.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


15.10.09, 06:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz