Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Otrasy motora Škoda Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13
Bydliště: Slovensko
Příspěvek Otrasy motora Škoda Favorit
Čaute vospolok. Mám taký menší problém: Po naštartovaní mi motor klepe na 800ot/min ale o to nejde.. Ide o to že to na môj vkus moc hádže celým autom.. Keď pridám na tých 1100 otáčok tak to prestane... Pointa: Pri malých otáčkach hádže s motorom. Neviete v čom môže byť chyba? Silonbloky, alebo niečo iné?


17.10.09, 16:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vymen silonbloky za silentbloky a bude to dobry :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.10.09, 16:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Nemáš špatný předstih? Nevynechává ti nějaký válec?


17.10.09, 17:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 13
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
fatal píše:
Nemáš špatný předstih? Nevynechává ti nějaký válec?


Nie, predstih je dobrý aj dobre ťahá... Len tam je odpojený automatický sytič a preto ho nedrí na 1100 otáčkach, ale keď je zima tak niekedy aj na 500 ale to už je okraj zhasnutia. Ale prečo to tak trhá pri takých otáčkach...? :-/


17.10.09, 17:04
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Pokud to se sytičem běží dobře a bez sytiče se to cuká, tak to bude asi nevhodnou směsí a tedy nerovnoměrným volnoběhem.


17.10.09, 17:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 13
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
fatal píše:
Pokud to se sytičem běží dobře a bez sytiče se to cuká, tak to bude asi nevhodnou směsí a tedy nerovnoměrným volnoběhem.



Takto: Sytič tam nie je vôbec :)


17.10.09, 17:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Ladislav píše:
fatal píše:
Pokud to se sytičem běží dobře a bez sytiče se to cuká, tak to bude asi nevhodnou směsí a tedy nerovnoměrným volnoběhem.



Takto: Sytič tam nie je vôbec :)


Proč proboha?

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.10.09, 17:10
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Vůbec? Tak to se divím, že nastartuješ. Nebo startuješ na LPG?


17.10.09, 17:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 13
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
fatal píše:
Vůbec? Tak to se divím, že nastartuješ. Nebo startuješ na LPG?


Nie je lebo bývalí majiteľ ho dal preč... Že veľa žralo v zime a sytič sa vypol po zohriatí až a kým sa zohrial motor trvalo to aj 3-4 km a on ho mal prevažne po meste... Tak preto ho dal preč.. No dnes som naštartoval asi na 3 krát a preto až na 3 lebo som mu dal plný plyn a dusilo ho, dal som polovicu a nakopol sa dobre, len ho treba podržať ca 2 minúty aby neshasol potom už ide na spomínaných 800 otáčok


17.10.09, 17:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Bývalý majitel byl nejspíš kolenovrt... Vyhazovat automatický sytič je kardinální blbost zvlášť když nastartovat studený motor musí tak jako tak a tam je sytič sakra potřeba. Když už tak to měl aspoň řešit manuálním vypínáním sytiče. Prostě tohle je celej tvůj problém... Studenej motor má málo paliva a nemá zvýšený otáčky na volnoběh.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.10.09, 17:22
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Neutrhlo se ti něco v motoru nebo na spojce?Kdyby si to natočil nějakou kamerou nebo nějakym mobilem...Hlavně ten zvuk klepání by nám i napověděl :wink: Když sešlápneš spojku,je nějaká změna ve zvuku nebo zmítání se motoru? :)


17.10.09, 17:24
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Karbec na fávu je docela složitý a laděný jako komplet. Jakmile dáš sytič do pryč, tak to nějak funguje, ale špatně. Proto startuješ až na třetí pokus, normální sériové favo startne i v mínus deseti napoprvé. A proto ti to asi i cuká, směs prostě pro tu teplotu není vhodná a asi ti to vynechává.


17.10.09, 17:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Bych to prostě viděl tak že mu motor běží nepravidelně z nedostatku paliva. Motor má za studena větší odpory a nemá to jak a čím překonat tak se snaží chcípnout.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.10.09, 17:26
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Jestli teď startuješ s potížemi tak si počkej jak to bude vypadat bez sytiče v -15°C. To bude teprve "sranda"...

_________________
Favorit 136X


17.10.09, 17:28
Profil

Příspěvky: 13
Bydliště: Slovensko
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Neutrhlo se ti něco v motoru nebo na spojce?Kdyby si to natočil nějakou kamerou nebo nějakym mobilem...Hlavně ten zvuk klepání by nám i napověděl :wink: Když sešlápneš spojku,je nějaká změna ve zvuku nebo zmítání se motoru? :)


Nie nič tam neutrhlo.. Aspoň myslím :D No natočiť to môžem... Nie žiadna zmena nie je, len nepatrný zvuk ako počuť keď pustím spojku po naštartovaní že zabrala inak nič...


17.10.09, 17:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz