Škrtiaca klapka 1.6 MPi felda
Autor |
Zpráva |
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Škrtiaca klapka 1.6 MPi felda
Mám doma klapku z vrakoviska, vyčistil som ju - aj potenciometre a rád by som ju premeral skôr, ako ju namontujem do auta ( aby som to nerobil zbytočne ). Neviete, kde by som našiel nejaké hodnoty odporov potenciometrov na jednotlivých pinoch
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
29.11.09, 23:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
29.11.09, 23:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já to umím jen přes vag nasadíš ji na konektor co vede ke stávající klapce a adresa 01, nastavení, blok 001 v prvním poli 4.29V pokud je tam jiná hodnota tak ji nepřispůsobíš
příklad 4.21 V a volnoběh kolem 1000 otáček a nic stím nejde dělat jen ji mechanicky upravit miloš
|
30.11.09, 08:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz????
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.11.09, 16:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz????
tam máš takovou prižinu která tu pkapku nastaví a drží do určité polohy a vysvětlit to fakt nemumím a výsledek je 4.29 V u 1.3 je to zas v základním nastavení 098 a první pole,
ta pružinka jde přihnout kleštěma nebo podložit na tu požadovanou hodnotu 4.29 čumíš na ten vag a mechanicky pracuješ až se dostaneš na tuto hodnotu nebo taky nedostaneš když tam máš 2.5 V tak ti ji seřídí jen popeláři
já to náhodou vyslechl od borce co se učí dělat diagnostiku jen voltmetrem ampéry a odpor a rakt umí, cokoliv opravit, tak jsem si to převedl na vag že ho máme a mám vyřešenou ý jednu neukázněnou klapku kde ani supervag nepomohl miloš
|
30.11.09, 18:24 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Carlos píše: Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.
Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku.
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.11.09, 18:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Huďo píše: Carlos píše: Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil. Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku.
věř tomu že závada vstřikovače č,1 je závada klapky ten vstřikovač můžeš přehazovat do nekonečna a závada se časem objeví ko č.1
takto to řj vyhodnocuje miloš
|
30.11.09, 18:37 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
slovacek.milos píše: Kristensen píše: Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz???? tam máš takovou prižinu která tu pkapku nastaví a drží do určité polohy a vysvětlit to fakt nemumím a výsledek je 4.29 V u 1.3 je to zas v základním nastavení 098 a první pole, ta pružinka jde přihnout kleštěma nebo podložit na tu požadovanou hodnotu 4.29 čumíš na ten vag a mechanicky pracuješ až se dostaneš na tuto hodnotu nebo taky nedostaneš když tam máš 2.5 V tak ti ji seřídí jen popeláři já to náhodou vyslechl od borce co se učí dělat diagnostiku jen voltmetrem ampéry a odpor a rakt umí, cokoliv opravit, tak jsem si to převedl na vag že ho máme a mám vyřešenou ý jednu neukázněnou klapku kde ani supervag nepomohl miloš
Skúšal som to cez môj VAG, ale v základnom nastavení mi na kanáli 001 v prvom poli ukazuje otáčky . Tak som to nechal, inak v kanáli 000 v poli 8 mám hodnotu 38, čo by mohlo byť 4,21 V . Dnes som tú nenamontovanú klapku, v robote napojil na zdroj a multimetre a na výstupe č.5 potenciometra som pri napájaní 5V nameral 4,269 V . Ešte zistím koľko je presne napájenie klapky a uvidím presnejšie.
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.11.09, 18:41 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
slovacek.milos píše: Huďo píše: Carlos píše: Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil. Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku. věř tomu že závada vstřikovače č,1 je závada klapky ten vstřikovač můžeš přehazovat do nekonečna a závada se časem objeví ko č.1 takto to řj vyhodnocuje miloš
Toto beriem ako fakt, preto hľadám lepšiu klapku
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
30.11.09, 18:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
trošku divné když najedu v 1.6 v řídící jednotce motoru na základní nastavení, 001 tak tam mám ustálené hodnoty 4.29
3.98 0100 00 miloš
|
1.12.09, 07:51 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No jo jestli on na to nekouká jen v Bloku aktuálních hodnot, proto mu tam určitě najedou otáčky
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
1.12.09, 16:19 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 približne takto som to nameral . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
1.12.09, 22:04 |
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Huďo píše: OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 približne takto som to nameral . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené .
ak robis zakladne nastavenie klapky tak plynu sa nemozes dotknut a plynove lanko musi mat volu aby klapka bola uplne uzatvorena a bol zopnuty spinac volnobehu... iba vtedy urobis spravne nastavenie klapky...
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
2.12.09, 08:06 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jo počkej teď koukám a už jsem si vzpoměl, problem je v tom že na feldě 1,6 vždycky naskakuje to co řikáš, naskočej tam otáčky a ještě nějaký blbosti, to co ti popisuje Miloš to naskakuje na 1,3
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.12.09, 15:50 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
superflo píše: Huďo píše: OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 približne takto som to nameral . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené . ak robis zakladne nastavenie klapky tak plynu sa nemozes dotknut a plynove lanko musi mat volu aby klapka bola uplne uzatvorena a bol zopnuty spinac volnobehu... iba vtedy urobis spravne nastavenie klapky...
Jedna vec je základné nastavenie klapky - to robím bez plynu, ale druhá vec je nastavenie plynového lanka - to sa robí stláčaním plynového pedálu na plno a kontrolou hodnoty v poli 8 a má byť tuším 210 - 217 (neviem teraz presne) aspoň tak to popisuje DP (časť mechanika) a nadávajú tomu " nastavenie akcelerácie " .
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
2.12.09, 19:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|