Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 02:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LPG poradi mi nekdo? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek LPG poradi mi nekdo?
zdravim koupil jsem Favorita 136 L za babku ma to alternativni pohon na LPG v dobe kdyz jsem ho koupil stalo vozidlo rok.Kdyz jsem vozidlo koupil mel jsem v nadrzi cca pul nadrze plynu najel jsem zhruba 10 km a nemam tam skoro nic v nadrzi kdyz jedu na plyn tak v aute tak citim plyn chcipa mi to jak za tepla tak i za studena je to jednobodova strikacka poradi mi nekdo co stim? hlavne proc mi smrdi plyn a chcipa?


Naposledy upravil bronas dne 16.2.07, 23:00, celkově upraveno 1



16.2.07, 21:50
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
Příspěvek 
každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou
Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází
Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá
Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích


16.2.07, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Pokud tomu moc nerozumíš, tak opravdu raději zajeď k někomu zkušeňejšímu. Oni na to mají měřáky a aspoň ti to taky pořádně seštelují.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


16.2.07, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Příspěvek 
Forman píše:
každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou
Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází
Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá
Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích
aha v technicaku jsem koukal ze technicka na plyn byla delana v roce 2005 ja teda sice mam auto na plyn poprve jinak asi s karburatorem to nema nic spolecneho to ze to chcipa kdyz jedu na plyn


16.2.07, 22:58
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
musíš napsat co tam máš za značku LPG, první popřetahuj všechny spoje, taky na nádrži jak je multiventil je tam 6 imbusů, pak sdělej od karbecu tu tlustou přívodní hadici LPG a ponoř ji do zavařovačky s vodou a to při zaplém klíčku zda ti tam neuchází plyn/ takže na reduktoru zůstane připojená/ , veškeré spoje opěnuj jarovou vodu a našlehen si pěnu a pak napiš šetelujem to miloš


17.2.07, 07:57
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
eště začít v tom autě kouřit :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.2.07, 08:17
Profil ICQ

Příspěvky: 25
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Já bych raději zajel do servisu LPG a nechal si to zkontrolovat a seřídit. Nestojí to tolik a stejně tam musíš. Jak už bylo řečeno, kontrolu musíš mít každý rok. A to seřízení u stříkačky není až tak jednoduché jako u karburátoru. Mám taky stříkačku a v servise jsem byl asi pět krát než se jim to podařilo (nové LPG). A má to ještě jednu výhodu - za první seřízení zapltíš a ostatní doladění už máš zadara.


17.2.07, 12:29
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj
nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


17.2.07, 22:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
Příspěvek 
spartra píše:
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj
nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd




Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce
Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít
Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení


17.2.07, 22:56
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Forman píše:
spartra píše:
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj
nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd




Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce
Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít
Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení


a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu :shock: za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo :shock:
jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


18.2.07, 08:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
spartra píše:
Forman píše:
spartra píše:
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj
nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd




Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce
Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít
Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení


a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu :shock: za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo :shock:
jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o :roll:


fakt je to tak těch deset tisíc to ani nevím, ale roční prohlídka je nutná, někde snad u znojma mu to buchlo v baráku, škoda velkého rosahu a trestný čin obecné ohrožení, neměl tazítko, jinak se na to kašle miloš


18.2.07, 12:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK.


18.2.07, 13:44
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
pajavlk píše:
No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK.
ono asi opravdu bude lepsi to dat do servisu a rovnou udelat technickou na plyn vsem dekuji za radu ze jste mi poradily moc diky


18.2.07, 16:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
Příspěvek 
Od jisté doby to dělám taky
Ne že bych tomu nerozumněl nebo si nevěřil ale pro případ havárky nebo nějakého neštěstí
Jsou to sice tři sta ale mám klid


18.2.07, 23:13
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak to jsem po tý jejich kontrole strašně klidnej :shock: jenom to razítko, polozmrdi :twisted:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


19.2.07, 20:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz