Autor |
Zpráva |
bronas
Příspěvky: 3
|
LPG poradi mi nekdo?
zdravim koupil jsem Favorita 136 L za babku ma to alternativni pohon na LPG v dobe kdyz jsem ho koupil stalo vozidlo rok.Kdyz jsem vozidlo koupil mel jsem v nadrzi cca pul nadrze plynu najel jsem zhruba 10 km a nemam tam skoro nic v nadrzi kdyz jedu na plyn tak v aute tak citim plyn chcipa mi to jak za tepla tak i za studena je to jednobodova strikacka poradi mi nekdo co stim? hlavne proc mi smrdi plyn a chcipa?
Naposledy upravil bronas dne 16.2.07, 23:00, celkově upraveno 1
|
16.2.07, 21:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Forman
Příspěvky: 162 Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
|
každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou
Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází
Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá
Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích
|
16.2.07, 21:58 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Pokud tomu moc nerozumíš, tak opravdu raději zajeď k někomu zkušeňejšímu. Oni na to mají měřáky a aspoň ti to taky pořádně seštelují.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.2.07, 22:18 |
|
|
bronas
Příspěvky: 3
|
Forman píše: každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích aha v technicaku jsem koukal ze technicka na plyn byla delana v roce 2005 ja teda sice mam auto na plyn poprve jinak asi s karburatorem to nema nic spolecneho to ze to chcipa kdyz jedu na plyn
|
16.2.07, 22:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musíš napsat co tam máš za značku LPG, první popřetahuj všechny spoje, taky na nádrži jak je multiventil je tam 6 imbusů, pak sdělej od karbecu tu tlustou přívodní hadici LPG a ponoř ji do zavařovačky s vodou a to při zaplém klíčku zda ti tam neuchází plyn/ takže na reduktoru zůstane připojená/ , veškeré spoje opěnuj jarovou vodu a našlehen si pěnu a pak napiš šetelujem to miloš
|
17.2.07, 07:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
eště začít v tom autě kouřit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.2.07, 08:17 |
|
|
jarda63
Příspěvky: 25 Bydliště: Ostrava
|
Já bych raději zajel do servisu LPG a nechal si to zkontrolovat a seřídit. Nestojí to tolik a stejně tam musíš. Jak už bylo řečeno, kontrolu musíš mít každý rok. A to seřízení u stříkačky není až tak jednoduché jako u karburátoru. Mám taky stříkačku a v servise jsem byl asi pět krát než se jim to podařilo (nové LPG). A má to ještě jednu výhodu - za první seřízení zapltíš a ostatní doladění už máš zadara.
|
17.2.07, 12:29 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj
nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
17.2.07, 22:27 |
|
|
Forman
Příspěvky: 162 Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
|
spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd
Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce
Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít
Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení
|
17.2.07, 22:56 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Forman píše: spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení
a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo
jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
18.2.07, 08:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
spartra píše: Forman píše: spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o
fakt je to tak těch deset tisíc to ani nevím, ale roční prohlídka je nutná, někde snad u znojma mu to buchlo v baráku, škoda velkého rosahu a trestný čin obecné ohrožení, neměl tazítko, jinak se na to kašle miloš
|
18.2.07, 12:27 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK.
|
18.2.07, 13:44 |
|
|
bronas
Příspěvky: 3
|
pajavlk píše: No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK. ono asi opravdu bude lepsi to dat do servisu a rovnou udelat technickou na plyn vsem dekuji za radu ze jste mi poradily moc diky
|
18.2.07, 16:25 |
|
|
Forman
Příspěvky: 162 Bydliště: Brno a okolí,BK,VY,PV
|
Od jisté doby to dělám taky
Ne že bych tomu nerozumněl nebo si nevěřil ale pro případ havárky nebo nějakého neštěstí
Jsou to sice tři sta ale mám klid
|
18.2.07, 23:13 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak to jsem po tý jejich kontrole strašně klidnej jenom to razítko, polozmrdi
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
19.2.07, 20:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|