Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 vačica 110L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek vačica 110L
Zdravím, mám možnosť použiť tri vačice do môjho motora. Vačice sú z 110L potom Rapl 136 a nakoniec felina 135MPi...

Momentálne používam vačicu z feliny, predsa mám pod kapotou felinový motor, napadlo ma, že tam narvem predsa vačku zo 110L :lol:

Totiž tá vačka skôr otvára a neskôr zatvára ventily a uhly sú 239˚40' sanie a 240˚ výfuck
(tá, čo je tam teraz má 232˚ sanie aj výfuck)

Mňa by zaujímalo, čo to bude obnášať a čo by to chcelo zmeniť, okrem samotnej vačky. Myslím, okrem nastavenia karbecu a zas predzápal... je tam niečo, čo je treba a ja o tom neviem? je tam nejaká odlišosť a záludnosť, s ktorou sa budem musieť pohrať?

...A vôbec bude mať zmysel to meniť?

_________________
Škoda Favorit 136L '89


12.12.09, 17:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... tech_vacky

osobne by smo tam radsej dal tu rapidacku (ak teda nemas vecsi vyber) pretoze ta z 110L je projektovana na inaksi motor (vrtanie/zdvih) a myslim ze nepojde az tak dobre (ale zase ked sa chce... ved to poznas)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 17:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak na tohle zapomen MPI bloky tudíž i vačky maji větší ložiska než 742 favo felda jednobod

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.12.09, 19:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Sadra17: zase kecas. Nie vsetky MPi bloky maju velke ulozenie. sam som videl 781.136M s vackou na malych loziskach

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 20:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
darklord píše:
Sadra17: zase kecas. Nie vsetky MPi bloky maju velke ulozenie. sam som videl 781.136M s vackou na malych loziskach


ale to sou BMM bloky co jim zbyli :roll: tak je přece nevyhodí hodili na to MPI a cpali do aut :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.12.09, 20:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
uau. a ako viez ze zrovna ten co ma kolega nieje z tychto? obcas neuskodi mlcat..

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 20:18
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Blok je 781.135M Netuším, aké to tam je... keď mi niekto vie poradiť...

_________________
Škoda Favorit 136L '89


12.12.09, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 20:33
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
darklord píše:
tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

tak aj mňa to napadlo, ale kvôli tomu motor nerozoberiem!
pomerať 110L vačku OK, tú mám v kufri, ale pomerať filcka vačku- ee tú mám pod kapotou...

Teda by som niekoho chcel poprosiť, ak sa niekedy niečo také dostane do rúk, pomerať vačku 781.135M - priemer uloženia :)

_________________
Škoda Favorit 136L '89


12.12.09, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Zožeň vačku z MPi 50 kW...zníž hlavu...a máš cca 50kW...kvôli vačkám 110l a 136 by som asik ani kľúč do ruk nchatil...ak by to aj bola zmena, tak minimálna...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.12.09, 20:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
crossman: ty to asi nechapes. rozmery MPi vacky najdes na nete. ale otazne je ci tam mas MPi alebo BMM blok&vacku. prezote v boleslavi sa to montovalo z toho co bolo a ako prislo na pas. Cize mozes mat na bloku vyrazene 135M, ale pritom je to 135B. A jediny sposob ako to spolahlivo zistis je zrejme premeranie vacky.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 20:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
crossman píše:
darklord píše:
tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

tak aj mňa to napadlo, ale kvôli tomu motor nerozoberiem!
pomerať 110L vačku OK, tú mám v kufri, ale pomerať filcka vačku- ee tú mám pod kapotou...

Teda by som niekoho chcel poprosiť, ak sa niekedy niečo také dostane do rúk, pomerať vačku 781.135M - priemer uloženia :)
Heh, prepáč, ale ti to už napísali - je možné, že to bude rovnaky priemer ako 110 a 136, ale ďaleko pravdepodobnejšie, že priemer bude väčší...jedine zmerať...alebo ak sa dá nejako zistiť rok výroby motora...ale aj to by bolo tak na 90%...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.12.09, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ferrari: rok vyroby zisti len ked zhodi dekel rozvodov, ...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.12.09, 20:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
je to krok spat, stare vacky maju uzke palce.......a taky maly rozdiel casovania nespoznas

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


13.12.09, 01:09
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Gemini píše:
je to krok spat, stare vacky maju uzke palce.......a taky maly rozdiel casovania nespoznas


dobre vedieť, nenapadlo ma to, do úvahy som bral iba základné hodnoty vačíc, neuvažoval som nad tým, že majú úzke palce...

_________________
Škoda Favorit 136L '89


13.12.09, 14:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz