Autor |
Zpráva |
Mitri
Příspěvky: 70 Bydliště: Sumperk
|
Odlehceni setrvacniku
Mate nekdo zkusenosti s odlehcovanim setrvacniku? Myslim bud odvrtat nebo osoustruzit. Nekde sem vycet jen o kolik kdo odlehci ale nevim jak.nejradsi bych ho odvrtal na stojanovce.Pak by se mel asi vyvazit ze.
|
14.12.09, 23:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
mas preto nejaky padny dovod ? neprida ti to ani jeden kW , ani jeden Nm
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
15.12.09, 00:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
v extremnom pripade zhorsi volnobeh...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
15.12.09, 00:57 |
|
|
Mitri
Příspěvky: 70 Bydliště: Sumperk
|
No motor by mel jit lip do otacek ne? Nemusi roztacet takovou vahu
|
15.12.09, 01:33 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.12.09, 01:55 |
|
|
speedman
Tydýt
Příspěvky: 185 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
tak prečo to všeci robia ked to nema vyznam???
_________________ škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko
|
15.12.09, 08:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Vono to vyznam ma, treba rychlejc preradis, aale kdyz mas ten motor hodne upravenej, tak si nemuzes dovolit to moc odlehcit. Treba u motoru 1000MB co sem mel to bylo prijemny, u 130ky bych to asi neriskoval, to by mne umlatilo.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.12.09, 09:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Gemini píše: mas preto nejaky padny dovod ?
To dela kazdej spravnej votuzer a chlubi se tim u auta: Motor - odlehceny setrvacnik
Takze si pak neznaly clovek udela spatny obrazek o tomto problemu...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.12.09, 09:48 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
speedman píše: tak prečo to všeci robia ked to nema vyznam???
Asi proto, že to robia všeci. Když to má soused, musím to mít taky, abych nebyl za vola.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.12.09, 15:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
za komunistů jsme to měli ve š 110 upravoval se o jednu třetinu váhy , motor měl větší akceleraci, jako žádný zázrak ale poznat to bylo, setrvák se dal borcovi z železáren stovka kořka a bylo to miloš
|
15.12.09, 15:59 |
|
|
Mitri
Příspěvky: 70 Bydliště: Sumperk
|
Milos: a myslis ze bych ho mohl odvrtat? Presne bych to odmeril narysoval atd..
|
15.12.09, 17:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
na jakej to je pekáč?
jestli karburátor, tak to řeší soustruh
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.12.09, 17:54 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Matthes píše: Gemini píše: mas preto nejaky padny dovod ? To dela kazdej spravnej votuzer a chlubi se tim u auta: Motor - odlehceny setrvacnik Takze si pak neznaly clovek udela spatny obrazek o tomto problemu...
tak to ano su to najlacnejsie upravy.....sustruh ma doma kde kto nepoviem ked to niektor robi na zavodny motor, ja to mam , mne to setri aj celkovy vahu, ktora sa rata na kg
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
15.12.09, 18:27 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Do vrtani bych nesel, soustruh je rozumnejsi reseni. Ale myslim ze by se to melo potom tak jako tak znova vyvazit, protoze jinak je to dost naprd.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.12.09, 18:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Mitri píše: Milos: a myslis ze bych ho mohl odvrtat? Presne bych to odmeril narysoval atd..
já si moc nemyslím prostě jak píšu za komárů nebyly auta že bys šlápl a motor valil jak kráva, tak jsi dal upravit setrvák, snížit hlavu, převrtat vložky,
nejsem konstruktér ani obráběč kovů nějak se k tomu vyjdřovat neumím
dnes mohu nastarovat multikáru a projet se přírodou , taky sednu do clia 130kW a jako spolujezdec měním pemprsky v první zatáčce miloš
|
15.12.09, 20:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|