Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 00:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Ventilátor topení - FELICIA 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no když ten ventilátor nebudeš pouštět tak tě přežije :oops: miloš


29.1.10, 16:41
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no když ten ventilátor nebudeš pouštět tak tě přežije :oops: miloš
To je pravda :lol:

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


2.2.10, 12:38
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Je to celkem špatně navržený motorek se točí stále v poloze mezi nulou a jedničkou , takže se podle mne rychleji opotřebuje.Kdysi jsem to upravil přímo ve vypínači že dokud není na 1 poloze tak se motorek nehne a při jízdě to topí i náporem.


2.2.10, 15:49
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Než, odpověď, měl bych dotaz nebo prosbu moc se tady nevyznám. mám formana velkýho dělníka jezdí cestou necestou, ale v zimě nechce za boha pořádně topit. Vyčistil jsem radiátor, dal před chladič deku, vyměnil termostat,hadice jsou horký, ale v autě je to skoro na beranici a palčáky. Pomozte prosím. Prcek xy


2.2.10, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vyhoď baterku, vylej trochu vody (samozřejmě do kanystříku) a sundej hadice přívodu a odvodu radiátoru. Pak budeš mít krásný přístup ke kohoutu topení. Zkus hýbat páčkou topení a sleduj, jestli se kohout otevírá a zavírá. Pokud ne, praskl nebo vyskočil ti někde bowden. Pokud ano, tak zkus sundat ten bowden a hýbat páčkou ručně. Jestli s ní půjde hýbat mnohem dál než s bowdenem, tak to prostě přenastav, aby se kohout otevíral až od krajních poloh. Ještě z druhé strany radiátoru (od motoru stěrače) jsou takové spřažené páčky. Ty se při pohybu páčky topení musí taky hýbat.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.2.10, 21:19
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek topení forman2
Děkuji,ale tak daleko jsem už byl, na první rychlost to fouká vlažně, na druhou a třetí to fouká studeně. Tak nějak bych to potřeboval v létě. Děkuji prcekxy


2.2.10, 21:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: topení forman2
prcekxy píše:
Děkuji,ale tak daleko jsem už byl, na první rychlost to fouká vlažně, na druhou a třetí to fouká studeně. Tak nějak bych to potřeboval v létě. Děkuji prcekxy


pokiaľ doviera horná a spodná obtoková klapka, ( ak je kúrenie na teplo musia byť obe zavreté )myslím že to bude chcieť nový radiátor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.10, 22:44
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Zdravim =) Chci se zeptat, jaká může být přičina toho, že nefunguje topení? Jde o to, že když jsem měl 20A pojistku, tak na jedničku a dvojku se nic nedělo, ale když jsem tam dal trojku, tak pojistka shořela. Ale ventilátor se ani nehnul... nebo jsem to aspon neslysel. Kde mam hledat zavadu? diky moc =)


3.2.10, 11:07
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
voofy píše:
Zdravim =) Chci se zeptat, jaká může být přičina toho, že nefunguje topení? Jde o to, že když jsem měl 20A pojistku, tak na jedničku a dvojku se nic nedělo, ale když jsem tam dal trojku, tak pojistka shořela. Ale ventilátor se ani nehnul... nebo jsem to aspon neslysel. Kde mam hledat zavadu? diky moc =)


v motoru větráku


3.2.10, 13:08
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
takze sehnat novej? a motor vetraku, jak je ve skrini topeni nebo ten chladici? jsem v tomhle zacatecnik, feldu mam jen par dni


3.2.10, 13:13
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
ten v topení... nejdřív ho vytáhni a mrkni na stav uhlíků atd, teoreticky je možné že je mechanicky bloklý


3.2.10, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Předřadným odporem ventilátoru by to být nemohlo?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


3.2.10, 13:40
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
diky, hned se na to pujdu mrknout =)


3.2.10, 13:41
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
gokralik píše:
Předřadným odporem ventilátoru by to být nemohlo?

no leda že by byl zkratlý (nepravděpodobné) - napadá mě že by mohl být vyhořelý aj ten přepínač.....


3.2.10, 13:43
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Tak moc jsem toho nezjistil =( nemam totiz torx sroubovak, tak jsem nesundal kryt ventilatoru. ale kdyz jsem tocil s ventilatorem (viz obrazek (1)) tak motor se nejak divne vychyloval ze strany do strany (obrazek (2)). Nejde z toho neco zjistit? Nebo mam jit shanet ten sroubovak? =)
Obrázek


4.2.10, 09:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz