Ventilátor topení - FELICIA
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no když ten ventilátor nebudeš pouštět tak tě přežije miloš
|
29.1.10, 16:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
slovacek.milos píše: no když ten ventilátor nebudeš pouštět tak tě přežije miloš To je pravda
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
2.2.10, 12:38 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Je to celkem špatně navržený motorek se točí stále v poloze mezi nulou a jedničkou , takže se podle mne rychleji opotřebuje.Kdysi jsem to upravil přímo ve vypínači že dokud není na 1 poloze tak se motorek nehne a při jízdě to topí i náporem.
|
2.2.10, 15:49 |
|
|
prcekxy
Příspěvky: 2
|
Než, odpověď, měl bych dotaz nebo prosbu moc se tady nevyznám. mám formana velkýho dělníka jezdí cestou necestou, ale v zimě nechce za boha pořádně topit. Vyčistil jsem radiátor, dal před chladič deku, vyměnil termostat,hadice jsou horký, ale v autě je to skoro na beranici a palčáky. Pomozte prosím. Prcek xy
|
2.2.10, 21:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Vyhoď baterku, vylej trochu vody (samozřejmě do kanystříku) a sundej hadice přívodu a odvodu radiátoru. Pak budeš mít krásný přístup ke kohoutu topení. Zkus hýbat páčkou topení a sleduj, jestli se kohout otevírá a zavírá. Pokud ne, praskl nebo vyskočil ti někde bowden. Pokud ano, tak zkus sundat ten bowden a hýbat páčkou ručně. Jestli s ní půjde hýbat mnohem dál než s bowdenem, tak to prostě přenastav, aby se kohout otevíral až od krajních poloh. Ještě z druhé strany radiátoru (od motoru stěrače) jsou takové spřažené páčky. Ty se při pohybu páčky topení musí taky hýbat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.2.10, 21:19 |
|
|
prcekxy
Příspěvky: 2
|
topení forman2
Děkuji,ale tak daleko jsem už byl, na první rychlost to fouká vlažně, na druhou a třetí to fouká studeně. Tak nějak bych to potřeboval v létě. Děkuji prcekxy
|
2.2.10, 21:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: topení forman2
prcekxy píše: Děkuji,ale tak daleko jsem už byl, na první rychlost to fouká vlažně, na druhou a třetí to fouká studeně. Tak nějak bych to potřeboval v létě. Děkuji prcekxy
pokiaľ doviera horná a spodná obtoková klapka, ( ak je kúrenie na teplo musia byť obe zavreté )myslím že to bude chcieť nový radiátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.10, 22:44 |
|
|
voofy
Příspěvky: 6
|
Zdravim =) Chci se zeptat, jaká může být přičina toho, že nefunguje topení? Jde o to, že když jsem měl 20A pojistku, tak na jedničku a dvojku se nic nedělo, ale když jsem tam dal trojku, tak pojistka shořela. Ale ventilátor se ani nehnul... nebo jsem to aspon neslysel. Kde mam hledat zavadu? diky moc =)
|
3.2.10, 11:07 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
voofy píše: Zdravim =) Chci se zeptat, jaká může být přičina toho, že nefunguje topení? Jde o to, že když jsem měl 20A pojistku, tak na jedničku a dvojku se nic nedělo, ale když jsem tam dal trojku, tak pojistka shořela. Ale ventilátor se ani nehnul... nebo jsem to aspon neslysel. Kde mam hledat zavadu? diky moc =)
v motoru větráku
|
3.2.10, 13:08 |
|
|
voofy
Příspěvky: 6
|
takze sehnat novej? a motor vetraku, jak je ve skrini topeni nebo ten chladici? jsem v tomhle zacatecnik, feldu mam jen par dni
|
3.2.10, 13:13 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
ten v topení... nejdřív ho vytáhni a mrkni na stav uhlíků atd, teoreticky je možné že je mechanicky bloklý
|
3.2.10, 13:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Předřadným odporem ventilátoru by to být nemohlo?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.2.10, 13:40 |
|
|
voofy
Příspěvky: 6
|
diky, hned se na to pujdu mrknout =)
|
3.2.10, 13:41 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
gokralik píše: Předřadným odporem ventilátoru by to být nemohlo?
no leda že by byl zkratlý (nepravděpodobné) - napadá mě že by mohl být vyhořelý aj ten přepínač.....
|
3.2.10, 13:43 |
|
|
voofy
Příspěvky: 6
|
Tak moc jsem toho nezjistil =( nemam totiz torx sroubovak, tak jsem nesundal kryt ventilatoru. ale kdyz jsem tocil s ventilatorem (viz obrazek (1)) tak motor se nejak divne vychyloval ze strany do strany (obrazek (2)). Nejde z toho neco zjistit? Nebo mam jit shanet ten sroubovak? =)
|
4.2.10, 09:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|