Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.12.24, 08:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
 Karátek - Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Přesně tak chlape, nech to tak jak to bylo, nebo si jednou budeš rvát vlasy a vracet všechno zpět :wink: Tohle auto je unikát, úpravou ho jen znehodnotíš....

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


6.2.10, 17:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nic zásadního měnit nebudu, spíše doplňkové detaily nastanou. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


6.2.10, 17:25
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9442
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
a nejake dalsi fotky? treba jak se ti otvira ta maska atd.

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


6.2.10, 17:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Obrázek

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


6.2.10, 18:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Přesně tak vše vypadá a na boku je zásuvka, kam se zastrčí koncovka (zástrčka), aby se spojil okruh, jinak by auto nejelo. :) Ta oranžová krabice je rozvodová skříň 230V, 84V a 12V. U palubní baterie je měnič, který dobíjí z 84V 12V baterii.

Obrázek


Ta bílá krabička je vlastně potenciometr, je napojená na proudový pedál.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


6.2.10, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Obrázek

Zde je elektronická regulace motoru, je místo chladiče a je poměrně malá.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


6.2.10, 18:29
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Krásný vyjímečný stroj! Gratuluju ke koupi. Snaž se ho udržet co nejdéle v originálním stavu, jak už psali jiní, vykašlal bych se na jakékoli výměny tapeců a palubek za cokoli, byť se tohle auto dělalo i s černým vnitřkem. Tento kus prostě vyjel s tímto vzhledem, tudíž by to tak mělo i zůstat. Jedině tak si ho udržíš v původním a jedinečném stavu. A že se ti víc líbí černý vnitřek? Těch pár km ročně určitě vydržíš i v hnědým, ne. :wink:

Ale je to tvoje auto, dělej jak myslíš...

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


7.2.10, 13:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Malý TP
Obrázek

Tak se podívejte. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.2.10, 13:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Máš pravdu, většina veteránu jsou v původním stavu bez změn, až přijde doba a z tohohle bude veterán, měl by zůstat v původním stavu. :) Zas tak mě ta hnědá přístrojovka nevadí. Co musím každopádně vyměnit, tak jiný motorek na stěrače, tenhle je vyjímečně pomalý, dále skla, originál tónované lehce do zelena a vpředu s modrým pruhem, tím ničemu neublížím, nebude tolik vidět taková změna. Nástavba zůstane originál, vyrobil se jeden kus a doklad k tomu mám. Jediné co mám připravené, tak zapojené přední mlhovky a na jaře dám originální, což nevadí ničemu. Akorát si dám rádio, bez hudby se jede špatně. A ještě zbýval předělat interiér za černý, ale k tomu asi nedojde. Akorát je černé horní obložení včetně hodin, které jsem namontoval hned po koupi a jiná řadící koule. S tím už ted nic neudělám.
Zanechám si ho co nejdéle, s tím počítám. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.2.10, 14:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Asi budu muset horní obložení vyměnit za hnědé, pak nikdo nic nepozná, že tam nebylo "nic". Pak bude vše vypadat jak originál, vše v hnědé barvě. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.2.10, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11893
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já jsem zase pro změnu. Ale ty staré originální díly někam uchovej a až přijde čas na veteránství, tak je vrať zpět. Uchovají se tak nezašpiněné a nepoškrábané.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.2.10, 14:27
Profil

Příspěvky: 15105
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak je to vůbec s pojistkou na tohle auto?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.2.10, 14:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Změna se může udělat kdykoliv, ale uvidím až na jaře, zatím teda neplánuji změnu, jen nějaké dodatky. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.2.10, 15:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Povinné ručení
Jsou dvě varianty, bud do pojištovny a nechat pojistit jako auto pod kubatůrou 1000 ccm. Nebo některé pojištovny už mají povinné ručení pro elektromobily a jsou zvýhodněné proti spalovači (cca 1500,- za rok). A ještě je jedna možnost, přihlásit se do klubu elektromobilů jako já a předseda zajistí povinné ručení za 499,- ročně. :) Také se neplatí za emise, což potěší také. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


7.2.10, 15:13
Profil
VYKOŘISŤOVATEL
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4161
Bydliště: Štatl
Příspěvek 
Šemik píše:
Jak je to vůbec s pojistkou na tohle auto?

jako nejmenší sazba tj do 1000ccm takže nejlevnější možná

_________________
130 RAPID 85' Veverka
Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné

http://www.japl.cz - služby od JIMa


7.2.10, 15:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz