Karátek - Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Přesně tak chlape, nech to tak jak to bylo, nebo si jednou budeš rvát vlasy a vracet všechno zpět Tohle auto je unikát, úpravou ho jen znehodnotíš....
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
6.2.10, 17:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Nic zásadního měnit nebudu, spíše doplňkové detaily nastanou.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
6.2.10, 17:25 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
a nejake dalsi fotky? treba jak se ti otvira ta maska atd.
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
6.2.10, 17:54 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.2.10, 18:12 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Přesně tak vše vypadá a na boku je zásuvka, kam se zastrčí koncovka (zástrčka), aby se spojil okruh, jinak by auto nejelo. Ta oranžová krabice je rozvodová skříň 230V, 84V a 12V. U palubní baterie je měnič, který dobíjí z 84V 12V baterii.
Ta bílá krabička je vlastně potenciometr, je napojená na proudový pedál.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
6.2.10, 18:24 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Zde je elektronická regulace motoru, je místo chladiče a je poměrně malá.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
6.2.10, 18:29 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Krásný vyjímečný stroj! Gratuluju ke koupi. Snaž se ho udržet co nejdéle v originálním stavu, jak už psali jiní, vykašlal bych se na jakékoli výměny tapeců a palubek za cokoli, byť se tohle auto dělalo i s černým vnitřkem. Tento kus prostě vyjel s tímto vzhledem, tudíž by to tak mělo i zůstat. Jedině tak si ho udržíš v původním a jedinečném stavu. A že se ti víc líbí černý vnitřek? Těch pár km ročně určitě vydržíš i v hnědým, ne.
Ale je to tvoje auto, dělej jak myslíš...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
7.2.10, 13:28 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Malý TP
Tak se podívejte.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 13:47 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Máš pravdu, většina veteránu jsou v původním stavu bez změn, až přijde doba a z tohohle bude veterán, měl by zůstat v původním stavu. Zas tak mě ta hnědá přístrojovka nevadí. Co musím každopádně vyměnit, tak jiný motorek na stěrače, tenhle je vyjímečně pomalý, dále skla, originál tónované lehce do zelena a vpředu s modrým pruhem, tím ničemu neublížím, nebude tolik vidět taková změna. Nástavba zůstane originál, vyrobil se jeden kus a doklad k tomu mám. Jediné co mám připravené, tak zapojené přední mlhovky a na jaře dám originální, což nevadí ničemu. Akorát si dám rádio, bez hudby se jede špatně. A ještě zbýval předělat interiér za černý, ale k tomu asi nedojde. Akorát je černé horní obložení včetně hodin, které jsem namontoval hned po koupi a jiná řadící koule. S tím už ted nic neudělám.
Zanechám si ho co nejdéle, s tím počítám.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 14:05 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Asi budu muset horní obložení vyměnit za hnědé, pak nikdo nic nepozná, že tam nebylo "nic". Pak bude vše vypadat jak originál, vše v hnědé barvě.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 14:12 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Já jsem zase pro změnu. Ale ty staré originální díly někam uchovej a až přijde čas na veteránství, tak je vrať zpět. Uchovají se tak nezašpiněné a nepoškrábané.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.2.10, 14:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak je to vůbec s pojistkou na tohle auto?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.2.10, 14:37 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Změna se může udělat kdykoliv, ale uvidím až na jaře, zatím teda neplánuji změnu, jen nějaké dodatky.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 15:06 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Povinné ručení
Jsou dvě varianty, bud do pojištovny a nechat pojistit jako auto pod kubatůrou 1000 ccm. Nebo některé pojištovny už mají povinné ručení pro elektromobily a jsou zvýhodněné proti spalovači (cca 1500,- za rok). A ještě je jedna možnost, přihlásit se do klubu elektromobilů jako já a předseda zajistí povinné ručení za 499,- ročně. Také se neplatí za emise, což potěší také.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 15:13 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
Šemik píše: Jak je to vůbec s pojistkou na tohle auto?
jako nejmenší sazba tj do 1000ccm takže nejlevnější možná
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
7.2.10, 15:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|