Autor |
Zpráva |
Vitik125
Příspěvky: 12
|
Cukání a dušení motoru
Zdravim, jezdil jsem po mestě a stala se mi takova divná věc, odbočuji a podřadim na dvojku a po přidání plynu nic, motor nereagoval na sešlápnutí plynu a tak sem zastavil a zkusil jsem se rozjet, auto se rozjelo, ale moc se mu do otaček nechtělo, maximalně to vylezlo na 1300 ot, tak sem dal za dvě, auto chvilku kuckalo a když se to dostalo přes 1700 ot tak uz to bylo v pohodě. A taky sem zpozoroval divnej jev, stojim na místě s puštěným motorem na volnoběh a když trochu šešlápnu plyn a hned ho pustim, tak mi začnou lítat otáčky mezi 200-700 až to skoro chcípne. Nevíte někdo čím to, že to takhle blbne. Je to 1,3 MPi r.v.98. Už jsem vymněnil : svíčky, pal. i vzduch. filtr, lambda sondu (napsaná v závadách), škrtící klapku, pal. čerpadlo (měřen i tlak v pal. soustavě a v pohodě), všechny kontakty pročištěny, snímač otáček.
|
8.2.10, 21:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
diava...najdeš tady...sundáš dekl z klapky a ty potenciometry potřeš leštěnkou na nábytek
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.2.10, 21:13 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
Cukání a dušení motoru
No jo, ale já už zkoušel tam dát i jinou klapku a dělalo to pořád.
|
8.2.10, 21:22 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ondro, pozorne si to este raz precitaj...
Uz mu ostava snad len zapalovacia dvojcievka
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.2.10, 21:23 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
a jak to startuje?...
zapalovací lišta je pořád stejná?
vyčistil bych klapku, zadal nový adaptační hodnoty, změřil tlak čerpadla...co vstřiky?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.2.10, 21:42 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
Starty jsou v pohodě hned to chytá, lištu jsem ještě nemněnil a klapka je vyčištěná a už dvakrát nastavovaná. Tlak čerpadla taky proměřen a taky v cajku a vstřiky sem ještě nezkoumal, ale zkusim proměřit odpory. Nevíte jak zjistit správnou funkčnost snímače tlaku vzduchu.
|
8.2.10, 21:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
8.2.10, 22:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
čidlo teploty by mělo bejt v cajku, když to hezky chytá...proto sem se ptal...tu diagnostiku to fakt chce
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.2.10, 22:20 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
na diagnostice to bylo a byla tam lambda a něco ohledně vzduchu, ale nevim co přesně.
|
8.2.10, 22:20 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No vidíš,první cestička...klidně může být slepá,protože jedna závada se hlásí jako pět různých spolu souvisejících...ale tak jako tak je to záchytný bod...Bez toho kompu to prostě dneska moc nejde,no a bez dedukce,která při pohledu na obrazovku přijde potom vůbec...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
8.2.10, 23:06 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
no chtěl bych vymněnit i to čidlo tlaku vzduchu, ale nechce se mi dávat přes dva tisíce jen za to že to zkusim a pak to nepujde a tak by mě zajímalo zda se nechá nějak proměřit zda funguje tak jak má
|
9.2.10, 11:15 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
tak sem splašil použitý, snad funkční, čidlo tlaku vzduchu, zítra ho tam prdnu a uvidim. Dnes jsem jel a sledoval jsem ručičku teploměru a po 3km se auto ohřálo max na 80 C a jel sem v obci na 4 asi tak 55km/h do kopce a auto začlo zase cukat a hned teplota vylítla na 90 C, tak podezřívám ještě čidlo teploty vody, ale nejde mi do hlavy co by to mělo společnýho s chodem motoru.
|
10.2.10, 17:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
No ma, lebo RJ si podla teploty motora nastavuje zmes a objemova hmotnost vzduchu je velmi odlisna pri 20 a -20 stupnov celzia.
Ale ja mam stale pocit, ze mas nieco so zapalovanim, alebo RJ... Odporucal by som ti vyskusat inu zapalovaciu listu...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.2.10, 18:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Vitik125 píše: tak sem splašil použitý, snad funkční, čidlo tlaku vzduchu, zítra ho tam prdnu a uvidim. Dnes jsem jel a sledoval jsem ručičku teploměru a po 3km se auto ohřálo max na 80 C a jel sem v obci na 4 asi tak 55km/h do kopce a auto začlo zase cukat a hned teplota vylítla na 90 C, tak podezřívám ještě čidlo teploty vody, ale nejde mi do hlavy co by to mělo společnýho s chodem motoru.
ta teplota co vidíš na budíku ta skutečně chod motoru neovlivní,
ale když jsi měnil čidlo teploty tak jsi určitě viděl čtyři piny dva jsou pro budík co vidíš a dva do řídící jednotky a teplotu mohou hlásit rozdílnou,
baz potřebného vybavení a cílené diagnostiky jednotlivých akčních členů je cesta k cíli velmi obtížní zkus ještě tohle
http://www.google.cz/url?q=http://www.v ... d5WldFymVA miloš
|
10.2.10, 18:23 |
|
|
Vitik125
Příspěvky: 12
|
Tak se zdá že je to vyřešený, byl to vadnej snímač tlaku vzduchu. Takovej malej šmejd a dělá takovou neplechu.
|
13.2.10, 21:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 80 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|