Autor |
Zpráva |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Karátek píše: Podívej se na ty stránky, jsou tam grafy. Dneska jsou výkonné motory s malý objemem, co platilo dříve, dneska vůbec neplatí v tomto směru, obsah jde dolu a výkon jde nahoru.
Tak v tomto případě jde o obchodní politiku - auto s nižším objemem míň žere a taky má levnější pojištění => líp se prodá, pokud nabízí za stejnou cenu stejný výkon, jako "objemněší" motory
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
16.2.10, 21:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Karátek píše: Když zvýšiš výkon, klesne ti spotřeba, nemusíš tolik točit motor. Není pravda. Bukaj píše: auto s nižším objemem míň žere
Leda tak na papíru, v praxi čím menší objem pod "rozumnou hranicí" tím větší spotřeba.
|
17.2.10, 08:40 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
fatal píše: Karátek píše: Když zvýšiš výkon, klesne ti spotřeba, nemusíš tolik točit motor. Není pravda.
Kdy zvysis ucinnost motoru, tak ti klesne spotreba, pokud vyzdrzis jezdit tak pomalu jako predtim.
To je vsechno.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.2.10, 08:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Viky píše: Kdy zvysis ucinnost motoru, tak ti klesne spotreba...
Jenže účinnost a výkon je něco jiného. Taktéž výkon a krouťák je něco jiného. A ještě mi řekni, jak zvýšíš účinnost motoru bez mechanického zásahu.
|
17.2.10, 10:06 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Na zvýšení výkonu dnes nepotřebuješ mechanickou úpravu, ty motory jsou poddimenzovaný a snesou vyšší výkony. Stejný blok se vyrábí pro různé výkony motoru.
|
17.2.10, 17:12 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Bukaj píše: Karátek píše: Podívej se na ty stránky, jsou tam grafy. Dneska jsou výkonné motory s malý objemem, co platilo dříve, dneska vůbec neplatí v tomto směru, obsah jde dolu a výkon jde nahoru. Tak v tomto případě jde o obchodní politiku - auto s nižším objemem míň žere a taky má levnější pojištění => líp se prodá, pokud nabízí za stejnou cenu stejný výkon, jako "objemněší" motory
Příklad, ty máš slabý motor, já silný, aby jsme měli stejnou spotřebu, tak musíš jet pomaleji a já normálně. Aby jsi jel 130 ze slabým motorem, tak budeš muset šlapat na plyn a budeš mít spotřebu 10l na 100 a já ze silným motorem jen 6 l. na 100 km. Samé do kopce, pojedeš na trojku a já na čtyřku stejnou rychlostí, spotřeba bude zase menší ze silnějším motorem.
|
17.2.10, 17:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: Na zvýšení výkonu dnes nepotřebuješ mechanickou úpravu, ty motory jsou poddimenzovaný a snesou vyšší výkony. Stejný blok se vyrábí pro různé výkony motoru.
ano výkon se nachází v hlavě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.2.10, 17:56 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Hlava je stejná, stačí software a auto je výkonější, od výrobce je totiž nahraný jiný software, aby byl motor slabší.
|
17.2.10, 18:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Karátek píše: Na zvýšení výkonu dnes nepotřebuješ mechanickou úpravu...
Ptal jsem se na něco jiného.
|
17.2.10, 18:25 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Výkon a účinnost motoru jsou opravdu dvě rozdílné věci, výkon můžeš mít skvělý a účinnost motorů je celkově velmi slabý.
Výkon a kroutící moment je také něco jiného, ale je lepší mít větší kroutící moment ve středních otáčkách než vysoký výkon ve vyšších otáčkách.
Účinnost motoru těžko zvedneš, ale výkon zvedneš.
|
17.2.10, 18:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a jak jinak než účinností zvedneš výkon (krouťák) ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.2.10, 19:02 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Účinnost bude dobrá u nízké kubatůry a vysokého výkonného motoru, tomu říkám velká účinnost motoru. Výkon zvedneš, ale účinnost bude stejná, jestli mi rozumíš, ten motor bude výkonnější při stejném ccm, ale účinnost je stále stejná, jsou to dvě rozdílné veličiny v tomto případě.
|
17.2.10, 19:36 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Zober to teoreticky: pri rovnakom objeme motora sa len zvýšením účinnosti spaľovania musí zvýšiť výkon motora
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
17.2.10, 20:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: Účinnost bude dobrá u nízké kubatůry a vysokého výkonného motoru, tomu říkám velká účinnost motoru. Výkon zvedneš, ale účinnost bude stejná, jestli mi rozumíš, ten motor bude výkonnější při stejném ccm, ale účinnost je stále stejná, jsou to dvě rozdílné veličiny v tomto případě.
ale jak zvednu výkon při stejnej spotřebě jedině účinnějším spalováním
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.2.10, 20:09 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
A sme pri tom ak nechceš dať motoru viac paliva pre zvýšenie výkonu, musíš mu nejako zvýšiť účinnosť ( softom, vačka, turbo...)
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
17.2.10, 20:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|