Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
A ten alternátor je po tech. stránce v pořádku? Uhlíky jsou OK? Při takovém oběru co zapínáš, ani se nedivím poklesu napětí, hlavně u slabší baterky. Jedině změř proud, at víš na 100% jestli se baterie dobíjí.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 16:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A má alternátor kostru?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.10, 16:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Je toho zapnuté dost, ale tak obrovský skok dolů? Buď bude v pr...i akumulátor nebo je někde špatná kostra, nebo silový + spoj. Uhlíky asi budou nové, když psal, že má nový regulátor, ne? A co, já taky někdy točím okolo 6000ot/min. Čekám až mě motor vyfacká. Ale když je upravovaný firmou Excel a ostřejší vačka Já bych zkontroloval tu kostru, všechny silové spoje a akumulátor. Už asi nemá kapacitu. Jestli bude vše OK, tak bych rozebral altík a proměřil diody.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.2.10, 16:36 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 16:39 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ten skok je slapší baterií, jak jsem psal. Regulátor si mohl vyměnit sám a uhlíky ne. Diody už má proměřené.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 16:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tyyjo! Krasa Kudyma se do něj sype uhlí?
Varok : akumulátor bych vynechal, na tohle vliv mít nebude
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.10, 16:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
uhlíky sou součástí regulátoru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.2.10, 16:48 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Sakra, asi stará škola, to jsou novinky.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 16:51 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Šemik píše: Tyyjo! Krasa Kudyma se do něj sype uhlí? Varok : akumulátor bych vynechal, na tohle vliv mít nebude
Stačí vadný článek a napětí nestoupne již nikdy, jo, baterie to je moje.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 16:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jenže článek bych řekl že je dost extrém, kdyby byl fakt KO tak by to určitě nenastartoval
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.10, 16:57 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ale jo, nastartoval, když vyvine zbytek baterie vyšší proud při menším napětí. Jestli je baterie skoro v háji, nenabije baterii ani dobrá nabíječka. Však si tu baterii může dát na nabíječku a sám uvidí, kam napětí poleze a jestli dobře plynuje, nejlépe se dívat na každý článek zvlášt. Také bych změřil hustotu článků. On voltmetr je někdy naprd, některé závady vůbec neodhalí a pak se vše zkouší pokus omyl. Také může téct jen poloviční proud a zbytek se ztrácí jinde. Také bych proměřil vinutí na altíku. Dobrý by byl i osciloskop. Někde v cestě může mít nějaký odporový zkrat, což voltmetr nezjistí.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 17:06 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Víš co ještě zkus? Napoj analogový voltmetr a sleduj ručičku, pokud kmitá, nemáš čistě vyhlazený nabíjení a v tomto případě ti digitální multimetr ukazuje naprosté nesmysly, jako kdyby jsi nic neměřil, nevýhoda digitálních mutlimetrů. A rovnou bych to napích na osciloskop a sledoval zvlnění.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 17:23 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Sadra17 píše: ale stejně to nedobíjí bez ničeho 14,2 volnoběh 14,5 v otáčkách světla + ventilátor na 4 + vyhřejvání zadního skla a už je 12,2 volnoběh 12,5 v otáčkách
Tohle je typický případ ne docela zdravé baterky. Už jsem to tu psal několikrát, že hodnoty dobíjecího napětí se mají měřit na nabité a zaručeně dobré baterce.
|
21.2.10, 17:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: Ale jo, nastartoval, když vyvine zbytek baterie vyšší proud při menším napětí. Jestli je baterie skoro v háji, nenabije baterii ani dobrá nabíječka. Však si tu baterii může dát na nabíječku a sám uvidí, kam napětí poleze a jestli dobře plynuje, nejlépe se dívat na každý článek zvlášt. Také bych změřil hustotu článků. On voltmetr je někdy naprd, některé závady vůbec neodhalí a pak se vše zkouší pokus omyl. Také může téct jen poloviční proud a zbytek se ztrácí jinde. Také bych proměřil vinutí na altíku. Dobrý by byl i osciloskop. Někde v cestě může mít nějaký odporový zkrat, což voltmetr nezjistí.
asi máš pravdu při minulým nabíjení (10 hodin proudek 4-5A) se nedostala na víc jak 12.5
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.2.10, 19:38 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Proud byl asi nižší než 4A při napětí 12.5V, ale to není rozhodující, ted je jasné, kde je závada, baterie. Dej novou a vše budeš mít v pořádku. Určitě ti světla dost pohasnou, když padnou otáčky na volnoběh.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
21.2.10, 19:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|