Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 14:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 alternátor felda 55A 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
A ten alternátor je po tech. stránce v pořádku? Uhlíky jsou OK? Při takovém oběru co zapínáš, ani se nedivím poklesu napětí, hlavně u slabší baterky. Jedině změř proud, at víš na 100% jestli se baterie dobíjí.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 16:11
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A má alternátor kostru? :mrgreen:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.10, 16:13
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Je toho zapnuté dost, ale tak obrovský skok dolů? :shock: Buď bude v pr...i akumulátor nebo je někde špatná kostra, nebo silový + spoj. Uhlíky asi budou nové, když psal, že má nový regulátor, ne? A co, já taky někdy točím okolo 6000ot/min. Čekám až mě motor vyfacká. Ale když je upravovaný firmou Excel a ostřejší vačka :?: Já bych zkontroloval tu kostru, všechny silové spoje a akumulátor. Už asi nemá kapacitu. Jestli bude vše OK, tak bych rozebral altík a proměřil diody.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.2.10, 16:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Kleštový ampermetr a voltmetr, ideální pro mě, měří do 300A a 600V, ale je jen na střídavé napětí a proud, takže mě čeká koupě ještě jednoho.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 16:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ten skok je slapší baterií, jak jsem psal. Regulátor si mohl vyměnit sám a uhlíky ne. Diody už má proměřené.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 16:42
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tyyjo! Krasa :D Kudyma se do něj sype uhlí? :oops:

Varok : akumulátor bych vynechal, na tohle vliv mít nebude

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.10, 16:43
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
uhlíky sou součástí regulátoru :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 16:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Sakra, asi stará škola, to jsou novinky. :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Šemik píše:
Tyyjo! Krasa :D Kudyma se do něj sype uhlí? :oops:

Varok : akumulátor bych vynechal, na tohle vliv mít nebude


Stačí vadný článek a napětí nestoupne již nikdy, jo, baterie to je moje. :D

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 16:52
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jenže článek bych řekl že je dost extrém, kdyby byl fakt KO tak by to určitě nenastartoval

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.10, 16:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ale jo, nastartoval, když vyvine zbytek baterie vyšší proud při menším napětí. Jestli je baterie skoro v háji, nenabije baterii ani dobrá nabíječka. Však si tu baterii může dát na nabíječku a sám uvidí, kam napětí poleze a jestli dobře plynuje, nejlépe se dívat na každý článek zvlášt. Také bych změřil hustotu článků. On voltmetr je někdy naprd, některé závady vůbec neodhalí a pak se vše zkouší pokus omyl. Také může téct jen poloviční proud a zbytek se ztrácí jinde. Také bych proměřil vinutí na altíku. Dobrý by byl i osciloskop. Někde v cestě může mít nějaký odporový zkrat, což voltmetr nezjistí.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 17:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Víš co ještě zkus? Napoj analogový voltmetr a sleduj ručičku, pokud kmitá, nemáš čistě vyhlazený nabíjení a v tomto případě ti digitální multimetr ukazuje naprosté nesmysly, jako kdyby jsi nic neměřil, nevýhoda digitálních mutlimetrů. A rovnou bych to napích na osciloskop a sledoval zvlnění.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 17:23
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Sadra17 píše:
ale stejně to nedobíjí :evil: bez ničeho 14,2 volnoběh 14,5 v otáčkách
světla + ventilátor na 4 + vyhřejvání zadního skla a už je 12,2 volnoběh 12,5 v otáčkách :evil:

Tohle je typický případ ne docela zdravé baterky. Už jsem to tu psal několikrát, že hodnoty dobíjecího napětí se mají měřit na nabité a zaručeně dobré baterce.


21.2.10, 17:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Karátek píše:
Ale jo, nastartoval, když vyvine zbytek baterie vyšší proud při menším napětí. Jestli je baterie skoro v háji, nenabije baterii ani dobrá nabíječka. Však si tu baterii může dát na nabíječku a sám uvidí, kam napětí poleze a jestli dobře plynuje, nejlépe se dívat na každý článek zvlášt. Také bych změřil hustotu článků. On voltmetr je někdy naprd, některé závady vůbec neodhalí a pak se vše zkouší pokus omyl. Také může téct jen poloviční proud a zbytek se ztrácí jinde. Také bych proměřil vinutí na altíku. Dobrý by byl i osciloskop. Někde v cestě může mít nějaký odporový zkrat, což voltmetr nezjistí.


asi máš pravdu při minulým nabíjení (10 hodin proudek 4-5A) se nedostala na víc jak 12.5 :sick:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 19:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Proud byl asi nižší než 4A při napětí 12.5V, ale to není rozhodující, ted je jasné, kde je závada, baterie. Dej novou a vše budeš mít v pořádku. Určitě ti světla dost pohasnou, když padnou otáčky na volnoběh.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 19:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz