Pár dotazů nového majitele- záměnnost hlav?
Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Dneska jsem měnil palivovej filtr (konečně), svíčky a přední destičky (furt pískala pravá strana).
Přístup k filtru je fakt ohromnej, ale jakožto pracující na ruských vrtulnících a letadlech jsem zvyklej na nedostatek místa při práci, výměna mi zabrala lehce přes půl hodinky Ze starýho filtru teklo nejdřív palivo a potom černej sajrajt, takže výměna určitě nebyla zbytečná.
Starý svíčky byly všechny prakticky stejný a bylo vidět, že už mají něco za sebou. Byly tam Brisky 17ky, já tam dal taky Brisky, ale 15ky.
Přední destičky mě fakt dostaly- byly tam desky Starline a první, co mě napadlo, když jsem sundal kolo bylo, že mi hořej brzdy. Z vnější strany je na nich totiž nalepená Chemoprenem papírová destička s označením a nápisem Starilne. Vlivem tepla se samozřejmě odlepily a zkroutily. Navíc na pravé straně byla vnitřní destička popraskaná
Po tomhle srandadopoledni jsem vzal rodinku na malej výlet a čekal jsem, že auto aspoň malinko pookřeje a půjde líp za plynem. Bohužel se tak nestalo, prostě je to stejná lemra jako předtím
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
28.2.10, 17:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Nechcem nič hovoriť, ale som aj pochyboval, že filter+sviečky pomôže...takže teraz by to chcelo zmerať tlaky...alebo rozjazdiť motor
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.2.10, 18:27 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tlaky budou zřejmě dobrý- startuje v pohodě, nehulí.
Motor rozjíždim už dva měsíce a zatim jsem docílil alespoň toho, že do stovky se mu celkem chce, ale pak už moc ne
Mám podezření, že pomalu a jistě odchází těsnění pod hlavou, dělá se mi trochu emulze a to i po dlouhý jízdě (cca 115 km). Navíc tam při koupi byla čirá chladící kapalina
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
28.2.10, 18:31 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
tak až sundáš hlavu tak uvidíš v jakým je to tam stavu...btw nebyla někdy měněná převodovka?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.2.10, 18:46 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Teda tomu rikam anabaze s autem. Precetl sem to tady vsechno, ale nikdo se zatim neptal, jestli byl zkontrolovan predstih? Kdyz sem predloni koupil novy auto (Golf 2 1,6), tak mrcha nechtel jet vic nez 120km/h. Proste ani zaboha ne. Pak sem ruzne cistil karburator, serizoval dle manualu od Pierburgu, menil ruzne podtlakove hadicky a podobne. Nakonec me napadlo vzit stroboskopickou pistoli a ejhle, predstih nebyl predstih, ale zastih asi 10° za HU. Nastavil sem ho dle manualu jak mel byt a auto pekne ozilo. Ted se dostane na tachometrovych 170kmh. Pravda chvilku to trva a nesmi to byt na 5.ku takze za 4. a jedem(mam prevodovku s dlouhym SP).
A musim rict, ze i navzdory tomu blbe nastavenemu predstihu motor normalne bezel. Necukal, nevydaval pazvuky nebo strileni, proste jel ale byl jak lemra. Nak
|
28.2.10, 19:16 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Nakadah: Na ten předstih se budu muset kouknout, to mě nenapadlo.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
28.2.10, 20:46 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Předstih u BMM?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.2.10, 20:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
základní poloha
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.10, 21:02 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
ja s rapidom som dal znizit hlavu na maximum t.j. viac uz to proste nejde a taha to pomerne dost slusne pri nahanacke feldu strihnem akokolvek...takze co uz tu bolo daj znizit hlavu 100 percentny vysledok zaruceny...
_________________ Škoda Rapid 136
|
28.2.10, 22:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
spíš než předstih by mě zajímaly vůle na ventilech...lidi jsou zvyklí na hydroštely nebo vůbec neví že nějaký maj...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.2.10, 22:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
NewerEnder píše: .takze co uz tu bolo daj znizit hlavu 100 percentny vysledok zaruceny...
jenze snizenim hlavy to neopravi...navic kkdyz jenom snizis hlavu tak to je tak pul prace...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
28.2.10, 23:32 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Podle všeho to vypadá, že je v háji těsnění pod hlavou (emulze na víčku, z chl. kapaliny srdí olej, lehce pokuřuje i teplej motor, tlakujou hadice chlazení)
Kámoš má doma udělanou hlavu, ale říkal, že prej neni stejná s tou, co mám já, konkrétně provedení spalovacího prostoru. Jsou hlavy mezi sebou záměnné bez problémů (např. z 781.135 nebo 781.136)?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
1.3.10, 20:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano jsou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.3.10, 20:16 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
lisi se jen felda favo a fabka tvarem kanalu,ale jsou to detaily, ktere pri normalnim jezdeni nepoznas,takze zamenne jsou uplne
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
1.3.10, 22:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
hele, přečet sem si první a tuhle poslední stranu...řešil bych to asi následovně
převodovku 4,116 (50kw BMM nebo MPI) (koupíš za 2 tis na vrakecu), potom řj, písty a vačku z 50kw verze (seženeš za babku), při předělávání bych dal snížit hlavu na kompresní poměr kolem 10:1 (třeba já mám 10,1:1), poleštit kanály, zabrousit ventily a dát nový gufera...
co sem dostal já...beru benzín, protože na LPG nejezdíš: auto jede jako prase, tahá to krásně (člověk by neřek, že to je 1,3jka) spotřeba normální, olej od výměny po výměnu pořád stejně...Vmax kolem 160ti ve 2 lidech, normální "rodinná jízda" na 5tku kopec nekopec pod 90km/h nejdu
v létě na LPG naprosto stejný parametry, v zimě to je trošku horší, na BA to v zimě jezdí líp...
chce to s timhle motorem taky jezdit kolem 3 500-4000 rpm a ne pořád "ekonomicky" kolem 2 tis rpm není to přece dísl
anebo nech snížit hlavu, zabrus ventily...do 100km/h to máš pilu, pak už nic moc?...to je normální , jaks psal, je to přece škodovka
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.3.10, 22:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|