Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Š120 - Náhlé škubání za jízdy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Š120 - Náhlé škubání za jízdy
Ahoj,
tak ironií osudu moje cesta na můj historicky první sraz (byť jen malý :wink: ), skončila v polovině a potupným návratem krajnicí domů :(
Opravdu netuším, co se mohlo pokazit. :cry:

Chová se to asi následovně - Na 1., 2. v pohodě, ale jakmile na 3. nebo 4. stupeň vytočím motor kolem 3tis. ot., (vyjedu z města a rozjedu to na 90-100), tak chvíli jede a najednou začne cukat jako prase. Občas to přestalo, občas ne. Jakmile ale zastavím a opět se rozjedu, zas vše funguje jak má do doby, než se zase víc rozjedu.
V čem by mohl být problém? Dík za rady...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 17:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
kondík

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.3.10, 17:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
To by přece cukalo pořád? Navíc je pár měsíců starý, originál, ne druhovýroba...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
daj bezkontakt :) odpadne problem s udrzbou toho mechanickeho haraburdia a trpnutia ci kondik prezije az do ciela... pripadne teda vozit komplet rozdelovac so sebou

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.3.10, 17:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 100
Bydliště: Planá nad Lužnicí
Příspěvek 
Kondík, cívka, palec... Prošel bych to v tomhle pořadí, potom ještě palivová soustava - že by nestíhal dotékat benzín...

_________________
Škoda 130 L 1988, Felicia 136 BMM 1995


12.3.10, 17:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
darklord píše:
daj bezkontakt :) odpadne problem s udrzbou toho mechanickeho haraburdia a trpnutia ci kondik prezije az do ciela... pripadne teda vozit komplet rozdelovac so sebou


Nejdřív bych se pokusil vyřešit závadu toho, co teď mám... Potom budu zvažovat co dál...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 17:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Přesně tohle se mi stalo asi před rokem, když sem chvíli stál z kopce čumákem nahoru, pak to zcouval pod kopec. Hned potom to cukalo šíleně. Když sem přidával, auto zpomalovalo ... Po 20 km sem dojel do Tábora, nechal to u obchodu a po asi 45 min to jelo naprosto ok. Nechápu, je to tak.

Schválně to zkus nechat dobu stát, a pak se uvidí :wink: .

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


12.3.10, 17:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
To se ti tam asi dostal nějaký bordel, můj problém bude asi v zapalování... Kontakt vypadá dobře, palec jsem dal nový a nic. Vyměnil jsem uhlík ve víčku, byl krátký a taky nic. Co třeba svíčky?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 17:49
Profil

Příspěvky: 100
Bydliště: Planá nad Lužnicí
Příspěvek 
Cívku a kondík jsi zkoušel taky?

_________________
Škoda 130 L 1988, Felicia 136 BMM 1995


12.3.10, 17:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Cívku ne, jak se zjistí její funkce? Kondík jsem měnil nedávno, ten by to dělat neměl...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 17:57
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Tohle se mi kdysi stávalo taky. Nevím čím to bylo, ale po vyčištění sítka u palivové pumpy, sítka v karbu, hladinového ventilu (a trysky) v karbu problém zmizel.


12.3.10, 18:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 100
Bydliště: Planá nad Lužnicí
Příspěvek 
Funkce cívky se bez paltestu zjistí jedině výměnou za zdravou, nejlépe z auta, který jede.
Pak ještě ta palivová soustava, jak píše Fatal.

_________________
Škoda 130 L 1988, Felicia 136 BMM 1995


12.3.10, 18:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
pročisti hrubý palivový čistič. zkuš sundat filtrbox, vytočit motora rukou zacpat sání..myslím že je to palivem.¨¨

Se sytičem to jede jak?


12.3.10, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Jak jsem psal, do 2500 ot. to jede v pohodě, prostě normální rozjezd, dva, tři, zařadím 4 a po chvíli cukání... Když zpomalím, chytí se to... Ještě mě napadlo, existovaly AC pumpy na tři šrouby, pod které by pasovala ta tenčí podložka? Dal jsem tu tlustou, jestli nebude problém v tom....

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


12.3.10, 18:29
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Skoro urcite mas neco pricpanyho v palivovy soustave. Bud ti vazne jehla v plovakovce, nebo mas ucpany neco predtim. Muze to bejt klidne ucpany odvzdusneni, pokud mas hodne paliva, tak to prestane chodit i dost brzo, je podtlak v nadrzi.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.3.10, 18:36
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz