Autor |
Zpráva |
acheron21
Příspěvky: 110
|
znizenie hlavy favo 135
Dobry den,
chcel by som sa opytat o kolko sa najviac oplati znizit hlavu na 781.135 pre bezne jazdenie.Cital som ze o 0.8 az 1mm sa "zmeni" na 136,je to pravda?su aj ine upravy popri znizeni ktore je nutne urobit?
Dakujem.
|
19.3.10, 12:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ano koupit svíčky na motor 136 a zvýšit základní předstih cca o 3°.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.3.10, 12:51 |
|
|
acheron21
Příspěvky: 110
|
a neni ten 1 mm vela?
|
19.3.10, 13:04 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.3.10, 13:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
1mm neni vela. Vela jsou 2mm
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.3.10, 15:14 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1 mm nie je veľa...je to naozaj cca na úroveň 136ky...2 mm by mohli byť odhadom tak KP 10,6...
Ja mám presne ten spomínaný 1 mma ešte by to znieslo...myslím, že ešte 0,5 mm by to šlo...keby to dávam ešte raz, tak dám isto viac dole...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.3.10, 17:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Někde jsem na netu četl, že asi 1,2mm dolů je v pohodě a motoru to moc neublíží. Kolem těch 1,5mm dolů už to je risk, ale jestli to má Ferrari vyzkoušené, tak do toho nemůžu kecat. Jsou to ale motory 135, 136ka takhle upravovat nelze, tam jen asi do 0,5 nebo tak nějak.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.10, 09:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ešte by som to takto doplnil:
Ak ide o úplne sériový motor 135 (a aj sériový ide zostať), tak by som asik ozaj dal dole 1 mm...ja mám vačku 254/254, takže aj KP by mohol byť väčší...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.3.10, 10:40 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Někde jsem na netu četl, že asi 1,2mm dolů je v pohodě a motoru to moc neublíží. Kolem těch 1,5mm dolů už to je risk, ale jestli to má Ferrari vyzkoušené, tak do toho nemůžu kecat. Jsou to ale motory 135, 136ka takhle upravovat nelze, tam jen asi do 0,5 nebo tak nějak.
fákt? patrik-hp má 136tku a hlavu o 0,8 dole a jezdí jak pila
136tka jde o 12mm klidně, ale to už maj vrchařský auta, kde už nejde seriový těsnění, musí bejt jiná vačka a nejmíň 100 oktanů palivo
na normální ježdění je nejlepší kompresní poměr nějak 10,6:1 to znamená u 136tky snížit hlavu o 0,9mm...
já mám 10,1:1 a na BA už to je dost znát, že ten motor to palivo využívá víc, než klasická felda
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.3.10, 11:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, a tých 0,9 mm na 136ke = cca 2mm na 135ke...
Ale ako som už písal, na 10,6 by som asi pre sériový motor nešiel...tak na 10,2; čož by mohlo byť cca 1,5 mm dole pri 135ke a cca 0,5 mm pri 136ke...
Keby som sa nebál to xkrát rozrábať (a teraz viem, žeby som kukol presahy vložiek a bojím sa, žeby neboli OK a to by už bola iná oprava); tak zhodím palicu z môjho motora a ide ešte dole o 0,4-0,5 mm...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.3.10, 07:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já mám o 0,4 dole a taky přemejšlim o dalšim snížení na těch 10,6...na LPG to bude dobrý
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 08:13 |
|
|
acheron21
Příspěvky: 110
|
takze ked to dam stiahnut o 1.5mm bude to ok(na uplne seriovy motor) . diky
|
21.3.10, 13:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 13:52 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ondras83 píše: já mám o 0,4 dole a taky přemejšlim o dalšim snížení na těch 10,6...na LPG to bude dobrý
pri LPG niet, čo riešiť...kamarát má 135ku na LPG, tak som ho prehováral, nech dá hlavu dole min. na úroveň 136ky...nechce ani počuť...aôe si myslím, že KP 8,8 (či koľko 135ka má) je na LPG úplne na hounou, bo sa energia plynu nevyužije...to chce ozaj KP tak 10,5...a kamarát sa potom diví, že mu to na LPG veľa papá...myslím, že to zníženie hlavy by mu dosť pomohlo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.3.10, 07:25 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Náhodou já jezdil předloni se 135kou za 7,5 litrů plynu. Bylo to v létě samozřejmě a jedna cesta po dálnici (cca 150km) jinak tady po okolí, no nevěřil jsem vlastním očím.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.3.10, 09:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|