Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 znizenie hlavy favo 135 
Autor Zpráva

Příspěvky: 110
Příspěvek znizenie hlavy favo 135
Dobry den,
chcel by som sa opytat o kolko sa najviac oplati znizit hlavu na 781.135 pre bezne jazdenie.Cital som ze o 0.8 az 1mm sa "zmeni" na 136,je to pravda?su aj ine upravy popri znizeni ktore je nutne urobit?
Dakujem.


19.3.10, 12:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ano koupit svíčky na motor 136 a zvýšit základní předstih cca o 3°.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.3.10, 12:51
Profil

Příspěvky: 110
Příspěvek 
a neni ten 1 mm vela?


19.3.10, 13:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
malo hladas...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=240
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=245
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=270

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.3.10, 13:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
1mm neni vela. Vela jsou 2mm :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.3.10, 15:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
1 mm nie je veľa...je to naozaj cca na úroveň 136ky...2 mm by mohli byť odhadom tak KP 10,6...

Ja mám presne ten spomínaný 1 mma ešte by to znieslo...myslím, že ešte 0,5 mm by to šlo...keby to dávam ešte raz, tak dám isto viac dole...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


19.3.10, 17:08
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Někde jsem na netu četl, že asi 1,2mm dolů je v pohodě a motoru to moc neublíží. Kolem těch 1,5mm dolů už to je risk, ale jestli to má Ferrari vyzkoušené, tak do toho nemůžu kecat. Jsou to ale motory 135, 136ka takhle upravovat nelze, tam jen asi do 0,5 nebo tak nějak.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.3.10, 09:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ešte by som to takto doplnil:
Ak ide o úplne sériový motor 135 (a aj sériový ide zostať), tak by som asik ozaj dal dole 1 mm...ja mám vačku 254/254, takže aj KP by mohol byť väčší...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.3.10, 10:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Někde jsem na netu četl, že asi 1,2mm dolů je v pohodě a motoru to moc neublíží. Kolem těch 1,5mm dolů už to je risk, ale jestli to má Ferrari vyzkoušené, tak do toho nemůžu kecat. Jsou to ale motory 135, 136ka takhle upravovat nelze, tam jen asi do 0,5 nebo tak nějak.

fákt? :lol: patrik-hp má 136tku a hlavu o 0,8 dole a jezdí jak pila :)

136tka jde o 12mm klidně, ale to už maj vrchařský auta, kde už nejde seriový těsnění, musí bejt jiná vačka a nejmíň 100 oktanů palivo

na normální ježdění je nejlepší kompresní poměr nějak 10,6:1 to znamená u 136tky snížit hlavu o 0,9mm...

já mám 10,1:1 a na BA už to je dost znát, že ten motor to palivo využívá víc, než klasická felda

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.3.10, 11:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, a tých 0,9 mm na 136ke = cca 2mm na 135ke...

Ale ako som už písal, na 10,6 by som asi pre sériový motor nešiel...tak na 10,2; čož by mohlo byť cca 1,5 mm dole pri 135ke a cca 0,5 mm pri 136ke...

Keby som sa nebál to xkrát rozrábať (a teraz viem, žeby som kukol presahy vložiek a bojím sa, žeby neboli OK a to by už bola iná oprava); tak zhodím palicu z môjho motora a ide ešte dole o 0,4-0,5 mm...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.3.10, 07:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já mám o 0,4 dole a taky přemejšlim o dalšim snížení na těch 10,6...na LPG to bude dobrý :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.3.10, 08:13
Profil ICQ

Příspěvky: 110
Příspěvek 
takze ked to dam stiahnut o 1.5mm bude to ok(na uplne seriovy motor) . diky


21.3.10, 13:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
jo

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.3.10, 13:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
já mám o 0,4 dole a taky přemejšlim o dalšim snížení na těch 10,6...na LPG to bude dobrý :)

pri LPG niet, čo riešiť...kamarát má 135ku na LPG, tak som ho prehováral, nech dá hlavu dole min. na úroveň 136ky...nechce ani počuť...aôe si myslím, že KP 8,8 (či koľko 135ka má) je na LPG úplne na hounou, bo sa energia plynu nevyužije...to chce ozaj KP tak 10,5...a kamarát sa potom diví, že mu to na LPG veľa papá...myslím, že to zníženie hlavy by mu dosť pomohlo...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.3.10, 07:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Náhodou já jezdil předloni se 135kou za 7,5 litrů plynu. Bylo to v létě samozřejmě a jedna cesta po dálnici (cca 150km) jinak tady po okolí, no nevěřil jsem vlastním očím. :shock:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.3.10, 09:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz