|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
1,9TDI oktávka->filtr paliva Vika
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
1,9TDI oktávka->filtr paliva Vika
NEBRAT VIKA
Dneska sme dělali oktávku, filtr paliva Vika, dlouho startovala, nakonec chytla asi na po třetí, z bílý hadičky k čerpadlu šly bubliny, dal sem Filtron nebo Mann (už si nevzpomínám) a hned chytla
byl zalitej naftou
takže bacha na to
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.3.10, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Rikas, ze polskej Filtron je lepsi nez Vika? To by bylo dobry, pac filtrony mam benzinovy filtry.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.3.10, 19:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Hocico vika stoji za ho**o, ja uz mam druhe zadne oblozenie a zase nejde rucka, predpokladam ze to proste neprezije 5000km, zo zaciatku to brzdi jako dabel a postupne to dost rychlo prestava, to minule som zisiel az na plech... vika hocico nebrat. inak filtron mam aj ja pred karbecom a maximalna spokojnost
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.3.10, 20:35 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
zatial mam len VIKA reduktorovy starter ale drzi sa nesmie sa ale nechat dlho tocit
za 1500sk nove, no nekup to, hlavne ked potrebujes nastartovat rychlo auto
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.3.10, 20:41 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
za 2500 magneton, a prezije ti auto
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.3.10, 20:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ked som to kupoval nevedel som co je vika zac, no toto je zatial asi jedina funkcna vec od nich
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.3.10, 20:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
v manuále máš taky napsíno že každou druhou výměnu filtru musí se mnit termoventil ten stojí 5OO-7OO tak to nikdo nedělá,
jinak vemeš teflonovou pásku přitočíš na gumičky termoventilu narazíš ji tam a koktávka drtí asfalt milo
|
21.3.10, 07:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj, na tom termiku se měnej jenom gumičky...
proč teflonovou pásku? ty gumičky to neudržej?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 08:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
že když dáš levný filtr tak je na termoventil velká díra, to už cítíš jak tam strkáš ten ventil že tam zajede bez odporu,
musel bys koupit gumičky o větší tloušce, nebo vem tu pásku přitoč tam na ty gumičky a zarvi do filtru, já tu pásku mám pořád, motám ji na vodítka třmenů u feldy aby nehrkali,
u tí kokty to maká i tak že ti jdou bubliny, pak pěna a motor chcípen, pak zas dlouho točíš chytne třeba do 3000 tisíc to jede, pak chcípen,
pokud se vtom chceš hrbat musíš mít nějaký vyvéječ podtlaku třeba vysavač, odsávačku, AC pumpu a vakuometr miloš
|
21.3.10, 08:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj, to je fakt...do tohohle filtru to zas nešlo vůbec narvat no prostě to sou mrdky...
dáváme filtron nebo mann a spokojenost
edit: miloši, já sem právě myslel, že to na každym autě víc utěsnit, aby to jelo...máme totiž tu naší oktu nějakou línou, oproti všem ostatním autům, tak pořád vymejšlim co s tim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 08:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mušíš mít průhlednou hadici od filtru k čerpadlu a nesmí tam lítat žádná bublinka,
pak hledej zdechlinu ve váze a v turbu, pokud turbo netlačí jak má a váha šidí tak ti to nepojede, taky mrkni na teplotu paliva abys něměl nějakou nouzovou, čím teplejší palivo ti nastříká nafty víc, a jak je tam poříd minusová nepotáhne řádně nikdy miloš
|
21.3.10, 10:12 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj, turbo je nějaký chycený, zezačátku to jezdilo spíš bez turba než s turbem, ale jak se s tim začalo jezdit, tak se to rozhejbalo, ale prostě sednu do tý, co sme dělali ty filtry, jedu na 2jku kolem 2 tis, sešlápnu to a začne hrabat, to ta naše kurwa ne... oboje sou 66tky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 10:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: jj, turbo je nějaký chycený, zezačátku to jezdilo spíš bez turba než s turbem, ale jak se s tim začalo jezdit, tak se to rozhejbalo, ale prostě sednu do tý, co sme dělali ty filtry, jedu na 2jku kolem 2 tis, sešlápnu to a začne hrabat, to ta naše kurwa ne... oboje sou 66tky musíš pořešit du diagnostiku jak ti to chodí, jinak co zjistíš nic miloš
|
21.3.10, 12:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jasný...teď budu mazat servis, tak na to mrknu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
21.3.10, 12:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|