Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
petr petr píše: Sadra17 píše: jo asi to bude umět přístroje na emisích to taky poznaji jenom z baterky Blbost.
vim co sem viděl u tdička to tak bylo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.4.10, 14:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Michale, takže jsem měl pravdu? Vždyť jsem dával s kámošem do fáčka BMM r.v. 94 otáčkoměr s fáčka 93, ale karbecového a normálně jel.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.4.10, 16:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
áno, bežne sa používajú BMM budíky na karbecové a funguje to ok...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.4.10, 19:00 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
michalkatka: Hmm no nevím jestli běžně... vím o dvou případech kterých jsem byl svědkem kdy to neběželo jak mělo. Ne nadarmo by se asi dělaly dvě verze otáčkoměrů tzn. zvlášť pro karb. a pro BMM kdyby to bylo fuk. Párkrát se to řešilo i na favorit klubu a taky s tím měli problémy. Tož já nevím..
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
12.4.10, 19:51 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Je rozdíl v signálu. Karbec je na záporné impulsy. Vstřik je na kladné z ŘJ.
Nelze zaměnit.
|
12.4.10, 21:38 |
|
|
kódl
Příspěvky: 4
|
petr petr píše: Je rozdíl v signálu. Karbec je na záporné impulsy. Vstřik je na kladné z ŘJ. Nelze zaměnit.
ou tak teď nevím jestli se do toho vubec pustit a kam to teda případně zapojit, když tam teda rychloměr a otáčkoměr UŽ MÁM a zároveň mám VSTŘIKOVANÍ
|
13.4.10, 13:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
nebudem sa vadiť, ale BMM otáčkomer na karbec Funguje, to mám overené....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.10, 17:55 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Proč by se potom prodávali dva typy jeden bmm a druhý karbec? (třetí typ je karbec , ale hnědá palubovka)
|
13.4.10, 18:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
neviem prečo, ale viem že vstup je čítač impulzov, a impulzy posiela aj RJ aj ETZ, takže v tom problém nevidím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.10, 18:15 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Takže jsem musel trochu poštudovat a mělo by to být, že je rozdíl ve vstupních signálech.
Otáčkoměr na karburátor bere signál s etz ale jsou tam daleko větší napěťové špičky takže vstupní část se s tím musí vypořádat, kdežto otáčkoměr na bmm bere signál z řj a ta mu posílá signál upravený bez nějakých vyšších napěťových špiček.
Možná že otáčkoměr z karburátoru může pracovat se signálem s řj motoru, ale otáčkoměr s bmm by se neměl na karburátorový motor připojovat, nebo by se zničil.
Popravdě nikdy jsem to mezi sebou nepřipojoval, takže nevím přesně jestli je rozdíl v polaritě pulzů nebo ve výšce napětí na vstupu, možná že ten kdo má oscil, tak to někdy změří a uvidíme jak to doopravdy je.
|
13.4.10, 18:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
priamo na signále vstupe oboch typov otáčkomerov je pomerne veľký odpor ( zdá sa mi že 20k ) a za tým 5V zenerka takže s prepätím by problém byť nemal...
neviem či starší typ otáčkomera ( kde je MAF 115 ) by išiel na BMM, ale ten novší ( kde je už ten integráč ) ktorý je určený pre BMM na karbec funguje...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.10, 18:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|