Autor |
Zpráva |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
KOUKAM ZE SE TO TU ZVRHLO KE CHCIPANI MOTORU A BRZDENI RUCKOU TAKZE VPROSIM PISTE JEN VECNE DOTAZY CO ODPOVIDALI NA PUVODNI DOTAZY A OTAZKY VYPLIVJICI Z KONTEXTU O SPORENI BENZINE A NE O BRZDENI RUCKOU DEKUJU
|
15.3.07, 07:37 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači...
Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem...
Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif) Škoda 742 Forever Team
|
15.3.07, 08:28 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když s tím počítáš, tak je to v pohodě, ale já jsem to nevěděl, potřeboval jsem zabrzdit a celkem jsem se lekl.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
15.3.07, 08:35 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
fert.j píše: Jiří Čech píše: fert.j píše: ps:na tech 8stupnu sem dosel jizdnima zkouskama Ať seřizuješ ventily jak chceš, nikdy se "cvrlikání ventilů" nezbavíš, protože to není žádné cvrlikání, ale detonační chod z velkého předstihu. Jinak spotřeba oleje není dána předstihem, ale stavem motoru. Nevím, jak jsi na to přišel... Nepér: Sériový motor má mít při 3000 rpm celkový předstih 22 - 26°, 136x asi o 7° méně. Jestli to chodí nejlépe na větší předstih, jde o motor 135 a 95 oktanů. prisel jsem na to tak ze je to vyzkouseny a ze jsem se to docet v chytrejch knihach od fabriky a ja vim co je cvrdlikani ventilu ale ono kdyz nas blbej predstih tak ventily cvrdlikaj pozdejs nez kdyz je nemas serizeny ver tomu
Ventily necvrlikaj, ale to asi nepochopíš... ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif) Je to zvuk detonačního spalování, to cinkání dělá vymezení vůle pístu ve válci nárazem tlakové vlny. A nějak jsem nepochopil, co ses dočetl v těch chytrých knížkách z fabriky.
_________________ J.
|
15.3.07, 11:36 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
jo mas pravdu sorry...omlouvam se ty tomu rozumis???
|
15.3.07, 11:43 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Martin 007 píše: Kdyz tak čtu ty reci - máte vyzkoušeno jak makaj brzdy ve skodarne s posilovacem a bez nej ??? Me to zase takovej rozdil neprijde.
Přesně tak... ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
15.3.07, 13:52 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači... Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem... Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jj... když si na to člověk zvykne, tak je to v pohodě. Spotřeba klesne minimálně o 2 litry. Jezdím tak už tři roky a ty brzdy byly v dost hrizným stavu a v klidu se dalo zabrzdit. Jezdím tak, abych předvídal, takže magorem je ten, kdo ne ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
15.3.07, 13:57 |
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
Reklama
|
![Pspvek Pspvek](./styles/TW_Style/imageset/icon_topic_latest.gif) Reklama
|
|
|
![](./styles/TW_Style/theme/images/spacer.gif) |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|