Autor |
Zpráva |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
KOUKAM ZE SE TO TU ZVRHLO KE CHCIPANI MOTORU A BRZDENI RUCKOU TAKZE VPROSIM PISTE JEN VECNE DOTAZY CO ODPOVIDALI NA PUVODNI DOTAZY A OTAZKY VYPLIVJICI Z KONTEXTU O SPORENI BENZINE A NE O BRZDENI RUCKOU DEKUJU
|
15.3.07, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači...
Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem...
Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
15.3.07, 08:28 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když s tím počítáš, tak je to v pohodě, ale já jsem to nevěděl, potřeboval jsem zabrzdit a celkem jsem se lekl.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
15.3.07, 08:35 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
fert.j píše: Jiří Čech píše: fert.j píše: ps:na tech 8stupnu sem dosel jizdnima zkouskama Ať seřizuješ ventily jak chceš, nikdy se "cvrlikání ventilů" nezbavíš, protože to není žádné cvrlikání, ale detonační chod z velkého předstihu. Jinak spotřeba oleje není dána předstihem, ale stavem motoru. Nevím, jak jsi na to přišel... Nepér: Sériový motor má mít při 3000 rpm celkový předstih 22 - 26°, 136x asi o 7° méně. Jestli to chodí nejlépe na větší předstih, jde o motor 135 a 95 oktanů. prisel jsem na to tak ze je to vyzkouseny a ze jsem se to docet v chytrejch knihach od fabriky a ja vim co je cvrdlikani ventilu ale ono kdyz nas blbej predstih tak ventily cvrdlikaj pozdejs nez kdyz je nemas serizeny ver tomu
Ventily necvrlikaj, ale to asi nepochopíš... Je to zvuk detonačního spalování, to cinkání dělá vymezení vůle pístu ve válci nárazem tlakové vlny. A nějak jsem nepochopil, co ses dočetl v těch chytrých knížkách z fabriky.
_________________ J.
|
15.3.07, 11:36 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
jo mas pravdu sorry...omlouvam se ty tomu rozumis???
|
15.3.07, 11:43 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Martin 007 píše: Kdyz tak čtu ty reci - máte vyzkoušeno jak makaj brzdy ve skodarne s posilovacem a bez nej ??? Me to zase takovej rozdil neprijde.
Přesně tak...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
15.3.07, 13:52 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači... Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem... Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení
Jj... když si na to člověk zvykne, tak je to v pohodě. Spotřeba klesne minimálně o 2 litry. Jezdím tak už tři roky a ty brzdy byly v dost hrizným stavu a v klidu se dalo zabrzdit. Jezdím tak, abych předvídal, takže magorem je ten, kdo ne
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
15.3.07, 13:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|