Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 01:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Spořič benzínu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
KOUKAM ZE SE TO TU ZVRHLO KE CHCIPANI MOTORU A BRZDENI RUCKOU TAKZE VPROSIM PISTE JEN VECNE DOTAZY CO ODPOVIDALI NA PUVODNI DOTAZY A OTAZKY VYPLIVJICI Z KONTEXTU O SPORENI BENZINE A NE O BRZDENI RUCKOU DEKUJU


15.3.07, 07:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači... :wink:
Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem... :roll:
Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


15.3.07, 08:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Když s tím počítáš, tak je to v pohodě, ale já jsem to nevěděl, potřeboval jsem zabrzdit a celkem jsem se lekl.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


15.3.07, 08:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
fert.j píše:
Jiří Čech píše:
fert.j píše:
ps:na tech 8stupnu sem dosel jizdnima zkouskama


Ať seřizuješ ventily jak chceš, nikdy se "cvrlikání ventilů" nezbavíš, protože to není žádné cvrlikání, ale detonační chod z velkého předstihu. Jinak spotřeba oleje není dána předstihem, ale stavem motoru. Nevím, jak jsi na to přišel...

Nepér: Sériový motor má mít při 3000 rpm celkový předstih 22 - 26°, 136x asi o 7° méně. Jestli to chodí nejlépe na větší předstih, jde o motor 135 a 95 oktanů.





prisel jsem na to tak ze je to vyzkouseny a ze jsem se to docet v chytrejch knihach od fabriky a ja vim co je cvrdlikani ventilu ale ono kdyz nas blbej predstih tak ventily cvrdlikaj pozdejs nez kdyz je nemas serizeny ver tomu


Ventily necvrlikaj, ale to asi nepochopíš...:-) Je to zvuk detonačního spalování, to cinkání dělá vymezení vůle pístu ve válci nárazem tlakové vlny. A nějak jsem nepochopil, co ses dočetl v těch chytrých knížkách z fabriky.

_________________
J.


15.3.07, 11:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
jo mas pravdu sorry...omlouvam se ty tomu rozumis???


15.3.07, 11:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Kdyz tak čtu ty reci - máte vyzkoušeno jak makaj brzdy ve skodarne s posilovacem a bez nej ??? Me to zase takovej rozdil neprijde.


Přesně tak... :!:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


15.3.07, 13:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bukaj píše:
Já také vypínám z delších kopců motor a počítám s tím, že mi po třech sešlápnutích brzdy "dojde" podtlak v posilovači... :wink:
Není to nic hrozného, třeba takový Maluch brzdí o hodně hůř, než škodovka s nefunkčním posilovačem... :roll:
Samosebou je blbost vypínat motor u aut s elektronikou, nedejbože s posilovačem řízení :lol:


Jj... když si na to člověk zvykne, tak je to v pohodě. Spotřeba klesne minimálně o 2 litry. Jezdím tak už tři roky a ty brzdy byly v dost hrizným stavu a v klidu se dalo zabrzdit. Jezdím tak, abych předvídal, takže magorem je ten, kdo ne :lol:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


15.3.07, 13:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz