Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
hardb píše: z tou žárovkou
S!!! Jezisi kriste!
Vyuzit nějakou volnou kontrolku v budíkách, však je jich tam dost.
Ad 15/30 - proč se vrátili s jistotou nevím, že by unifikace s VW? Nějaký důvod proč to tak koncern má asi bude, ale není mi naprosto jasný co by to mohlo být, možná jen obchodní záměr.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.5.10, 20:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Určitě je to lobby prodejců autobaterií.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.5.10, 22:16 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Sice se obcas takové úlety stávají, ale tohle je opravdu na zamyšelí. To je jako motory šli už myslím od škoda 1000MB pořád stejnou cestou. V podstatě ten samý princip a funkce, až na nějaké drobné detaily, rozvody OHV. Škoda felicie 1,6 má ale litinový motor s rozvody OHC. U fábie se zase vrátili zpátky k motoru hliníkovému s rozvody OHV. Jestli se mílím, tak mě někdo opravte. Taky pořád stejný systém, potom úlet, ale zase se nakonec vrátili ke starému prověřenému systému. To je to samé. U toho chlazení je to to samé. Škody řady 742 měli chladící ventilátor na trvalém plusu, favority utekly a měli to na klíček a feldy se zase vrátily a mají to na trvalém plusu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.5.10, 19:10 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
viděl bych to tak že takhle jde krásně poznat motor od škodovky a od VW
|
5.5.10, 19:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
varok píše: Sice se obcas takové úlety stávají, ale tohle je opravdu na zamyšelí. To je jako motory šli už myslím od škoda 1000MB pořád stejnou cestou. V podstatě ten samý princip a funkce, až na nějaké drobné detaily, rozvody OHV. Škoda felicie 1,6 má ale litinový motor s rozvody OHC. U fábie se zase vrátili zpátky k motoru hliníkovému s rozvody OHV. Jestli se mílím, tak mě někdo opravte. Taky pořád stejný systém, potom úlet, ale zase se nakonec vrátili ke starému prověřenému systému. To je to samé. U toho chlazení je to to samé. Škody řady 742 měli chladící ventilátor na trvalém plusu, favority utekly a měli to na klíček a feldy se zase vrátily a mají to na trvalém plusu.
Možné to je, ale s těmi motory je to trochu jinak. Motor 1,6 OHC je od VW jako silnější alternativa ke škodováckému motoru OHV. Ten se samozřejmě dával ještě do Fábií a Octávií. Dnes už visí v muzeu na drátech. Ale škodovka taky vyvinula 1,6 OHC pro Favorit (Felícii). Akorát byl lehký hliníkový a měl by 73kW. Bohužel se Felda dočkala jenom toho starého utahaného VW *cenzurováno* 55kW.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.5.10, 19:35 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
to je škoda že se ta 1.6 nemohla sériově montovat
|
5.5.10, 19:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejen 1.6 55kW AEE , ale i 1.9D 47kW AEF je pomsta koncernu Čechům
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.5.10, 20:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já to bral spíše všeobecně, ne do detailů.
Ale ať si to každý zapojí podle svého. To relátko je docela dobrý nápad, alespoň to ulehčí tomu čidlu. Něco podobného mám v plánu, ale navíc dám kontrolku k budíkům z nepoužívané kontrolky.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.5.10, 17:39 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
tiez to mam origos, ze iba pri zapnutom kluci bezi vetrak aj ma to chvilu stvalo, ze sa favo nechova ako velke VW, ktore fuka kolko chce
ale tak ked som si precital tuto, tak to asi aj necham tak, dochladim pri zapnutom motore a hotovo
ale ta kontrolka sa mi paci, napr. kontrolka nezapnutych pasov abo vedla co je TEST su myslim volne
...btw naco je kontrolka TEST?
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
6.5.10, 22:35 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ekotronik ji využíval tuším. Něco jako máš dneska symbol motoru po otočení klíčkem.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.5.10, 09:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Myslím, že kontrolka test začala svítit, když se něco pokakalo v ŘJ. Jeden od nás z baráku kdysy měl ecotronik a svítilo mu to každou chvíli. V servisu mu to vždycky nějak odblokovali, ale za pár týdnů zase svítila. Tak to prodal.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.5.10, 14:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Ecotronik ma kratku pamat... kazdym vypnutim motora sa nastavi do zakladneho modu. test zasvietilo ked rj zaznamenala chybu
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
7.5.10, 20:22 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Asi tak nějak to je. Ten chlápek z baráku mi prostě jen říkal, že mu pořád svítila kontrolka TEST, když měl nějakou poruchu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.5.10, 22:00 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
ej dakujem chalani...
takze TEST je idealny adept na kontrolku vetraku chladenia...teraz uz iba sa prinutit k rozobratiu palubky
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
10.5.10, 22:48 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
ja si kontrolku na vetrak udelal z kontrolky v budiku teploty rozdelal sem budiky udelal sem tam z plastu "chlivecek" nalepil oranzove sklicko z odrazky a opatrne sem ocistil barvu v rohu budiku, zezadu tistaku sem provrtal diru na klasickou kontrolku ze Skody 120 dal 2W zarovecku a svitil
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
11.5.10, 08:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|