Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 19:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 ventilátor chlazení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hardb píše:
z tou žárovkou

S!!! Jezisi kriste!

Vyuzit nějakou volnou kontrolku v budíkách, však je jich tam dost.

Ad 15/30 - proč se vrátili s jistotou nevím, že by unifikace s VW? Nějaký důvod proč to tak koncern má asi bude, ale není mi naprosto jasný co by to mohlo být, možná jen obchodní záměr.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.5.10, 20:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Určitě je to lobby prodejců autobaterií. 8)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.5.10, 22:16
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Sice se obcas takové úlety stávají, ale tohle je opravdu na zamyšelí. To je jako motory šli už myslím od škoda 1000MB pořád stejnou cestou. V podstatě ten samý princip a funkce, až na nějaké drobné detaily, rozvody OHV. Škoda felicie 1,6 má ale litinový motor s rozvody OHC. U fábie se zase vrátili zpátky k motoru hliníkovému s rozvody OHV. Jestli se mílím, tak mě někdo opravte. Taky pořád stejný systém, potom úlet, ale zase se nakonec vrátili ke starému prověřenému systému. To je to samé. U toho chlazení je to to samé. Škody řady 742 měli chladící ventilátor na trvalém plusu, favority utekly a měli to na klíček a feldy se zase vrátily a mají to na trvalém plusu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.5.10, 19:10
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
viděl bych to tak že takhle jde krásně poznat motor od škodovky a od VW


5.5.10, 19:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
varok píše:
Sice se obcas takové úlety stávají, ale tohle je opravdu na zamyšelí. To je jako motory šli už myslím od škoda 1000MB pořád stejnou cestou. V podstatě ten samý princip a funkce, až na nějaké drobné detaily, rozvody OHV. Škoda felicie 1,6 má ale litinový motor s rozvody OHC. U fábie se zase vrátili zpátky k motoru hliníkovému s rozvody OHV. Jestli se mílím, tak mě někdo opravte. Taky pořád stejný systém, potom úlet, ale zase se nakonec vrátili ke starému prověřenému systému. To je to samé. U toho chlazení je to to samé. Škody řady 742 měli chladící ventilátor na trvalém plusu, favority utekly a měli to na klíček a feldy se zase vrátily a mají to na trvalém plusu.


Možné to je, ale s těmi motory je to trochu jinak. Motor 1,6 OHC je od VW jako silnější alternativa ke škodováckému motoru OHV. Ten se samozřejmě dával ještě do Fábií a Octávií. Dnes už visí v muzeu na drátech. Ale škodovka taky vyvinula 1,6 OHC pro Favorit (Felícii). Akorát byl lehký hliníkový a měl by 73kW. Bohužel se Felda dočkala jenom toho starého utahaného VW *cenzurováno* 55kW.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.5.10, 19:35
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
to je škoda že se ta 1.6 nemohla sériově montovat :(


5.5.10, 19:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejen 1.6 55kW AEE , ale i 1.9D 47kW AEF je pomsta koncernu Čechům :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.5.10, 20:10
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já to bral spíše všeobecně, ne do detailů.
Ale ať si to každý zapojí podle svého. To relátko je docela dobrý nápad, alespoň to ulehčí tomu čidlu. Něco podobného mám v plánu, ale navíc dám kontrolku k budíkům z nepoužívané kontrolky.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.5.10, 17:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
tiez to mam origos, ze iba pri zapnutom kluci bezi vetrak aj ma to chvilu stvalo, ze sa favo nechova ako velke VW, ktore fuka kolko chce :D

ale tak ked som si precital tuto, tak to asi aj necham tak, dochladim pri zapnutom motore a hotovo :)

ale ta kontrolka sa mi paci, napr. kontrolka nezapnutych pasov abo vedla co je TEST su myslim volne
...btw naco je kontrolka TEST? :?:

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


6.5.10, 22:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ekotronik ji využíval tuším. Něco jako máš dneska symbol motoru po otočení klíčkem.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.5.10, 09:54
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Myslím, že kontrolka test začala svítit, když se něco pokakalo v ŘJ. Jeden od nás z baráku kdysy měl ecotronik a svítilo mu to každou chvíli. V servisu mu to vždycky nějak odblokovali, ale za pár týdnů zase svítila. Tak to prodal.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.5.10, 14:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ecotronik ma kratku pamat... kazdym vypnutim motora sa nastavi do zakladneho modu. test zasvietilo ked rj zaznamenala chybu 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


7.5.10, 20:22
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Asi tak nějak to je. Ten chlápek z baráku mi prostě jen říkal, že mu pořád svítila kontrolka TEST, když měl nějakou poruchu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.5.10, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Bydliště: BA/NR
Příspěvek 
ej dakujem chalani...

takze TEST je idealny adept na kontrolku vetraku chladenia...teraz uz iba sa prinutit k rozobratiu palubky :D

_________________
Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort" :)


10.5.10, 22:48
Profil
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
ja si kontrolku na vetrak udelal z kontrolky v budiku teploty rozdelal sem budiky udelal sem tam z plastu "chlivecek" nalepil oranzove sklicko z odrazky a opatrne sem ocistil barvu v rohu budiku, zezadu tistaku sem provrtal diru na klasickou kontrolku ze Skody 120 dal 2W zarovecku a svitil

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


11.5.10, 08:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz