Autor |
Zpráva |
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Trhanie/praskanie/puknutie na pravej strane favorita......
Cauko....No je to uz od davna ale vcera mi viacej zacalo na pravej strane Favorita v predu vydavat take zvuky ako napr:trhanie/praskanie a puknutie,dost to pocut pri zrychlenom vystartovani v zakrute a ked trosku pridam viacej plynu v jednotke a pustim plyn tak vtedy tiez.....Dneska rano som isiel do mesta a teraz mi zacalo skakat brzdovy pedal pod nohou pri brzdeni......Ja si myslim ze to moze byt za chybu silentblok motora....Ak niekto vie tak nech poradi....diki
_________________ Škoda Favorit 136L
|
3.10.10, 09:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
povoleny brzdic? rozmlatena poloos? tak lahni pod auto a skumaj, na nete ti z toho co si napisal asi nikto neporadi...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
3.10.10, 10:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bo rupla podlaha.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.10.10, 10:18 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Matthes píše: Bo rupla podlaha.
Podlaha asi nie lebo som dal pred 2-ma mesiacmi vyvarit podlahu......to bude nieco ine.....v utorok to pozriem poriadne lebo v pondelok nemam na to cas.....potom sem napisem co som zistil a ze co je za chybu......som na to velmi zvedavy.....
_________________ Škoda Favorit 136L
|
3.10.10, 17:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tim spis bych se na tu podlahu podival Ale na sulinobloky taky, to se od stolu tezko vymysli.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.10.10, 17:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Záleží jak to kdo vyvařil. Znám takové, kteří něco jen přilepí a po zatížení sváry prasknou. Vyjímečně to tentokrát nejsem já
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.10.10, 19:21 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
varok píše: Záleží jak to kdo vyvařil. Znám takové, kteří něco jen přilepí a po zatížení sváry prasknou. Vyjímečně to tentokrát nejsem já
Podlahu mi zvaral autoklampiar,ktoreho moc dobre poznam a viem aj to ako pracuje.....Keby ze viem to ze zle zvara tak isto by som nebral k nemu auto.....Dneska som v garazi pozeral spodok a videl som ze neni nic prasknute,podlaha vlastne zvary vyborne drzia este nepraskli,poloos nepraskol ani sa nezlomil....Pravdepodobne to bude ten silentblok motora,ktory je v haji.......tie silentbloky na ramenach su tiez v poriadku.....zajtra vam poviem co je za chybu lebo ho zdvihnem v servise......
_________________ Škoda Favorit 136L
|
4.10.10, 17:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nebo chytni kliku pravých dveří, přidtáhni, no a když efekt zmizne je to pantem ve dveřích miloš
|
4.10.10, 17:42 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Dneska som auto zdvihol v servise a zistil som ze to trasenie brzdoveho pedala robi kriví kotuc a to buchotanie a praskanie robi lozisko na tlmici...to som velmi rad ze som to zistil......Silentblok motora je v poriadku....
_________________ Škoda Favorit 136L
|
5.10.10, 13:24 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
A neviete nahodou co mohlo byt pricinou ze sa mi skrivil brzdovy kotuc?
_________________ Škoda Favorit 136L
|
5.10.10, 18:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
asi si přehřál a prudce schladil brzdy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.10.10, 19:06 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Sadra17 píše: asi si přehřál a prudce schladil brzdy
Skorodovany brzdovy piest mohol byt pricinou prehriatia brzdoveho kotuca?
_________________ Škoda Favorit 136L
|
5.10.10, 19:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
áno
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.10.10, 20:35 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Ono jak se to vezme... Koroze pístu jeho vnitřní části nevadí ani okraj který se opírá o vnitřní destičku... Hlavně musí být bez rzi na vnější straně tzn. plocha která je "ve styku" s vývrtem třmenu musí být naprosto hladká a bez koroze a vnitřek pístu na který koukáš když sundáš třmen zkorodovaný být může. Tady o tom něco máš... http://stekly.wz.cz/brzdy.html
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
5.10.10, 20:41 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Takze som tu zas.....Tlmice s pruzinami co som mal v aute som vymenil za lepsie tiez pouzite asi 1 rok.....Vymenil som aj brzdovy kotuc a brzdove segmenty..a ked som to vsetko poskladal a urobil skusobnu jazdu tak mi nieco zas zacalo buchotat/hrkotat ale uz nie az tak ako predtym......Zas co som zistil ze po skusobnej jazde som chytil disk na lavej strane a bol kusok teply a na pravej strane bol studeny.....Takze tam kde som mal krivi kotuc,po vymene za novy + platnicky sa mi zase zacal kusok hriat......uz som s toho nervozny....jeden znamy mal ten isty problem,ze sa mu zacal hriat kotuc a povedal ze mam spravit aspon 2 kolecka v meste s malou rychlostou a potom mam rozobrat brzdy kde sa mi zohrieva a trosku prebrusit platnicky....ze to pomoze a povedal ked to spravil co som napisal tak sa mu uz nezohrial kotuc....
_________________ Škoda Favorit 136L
|
14.10.10, 18:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|