Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 16:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Laděný výfuk 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
diky za kur.vení nicku... ale dík za radu

jak myslíš přesnš, že to půjde blbe pri nikych otackach? nechamu jak moc blbe... s katem to jede slusne i ve vyssich, jenom nechci aby poklesl vykon, proto laboruju, uz sem se rozhodl, ze v patek jeste vyfuk dodelam - nahrazeni stredu trubkou, rozrezu vykuchany original koncovy dil znovu, prevarim koncovku na vetsi prumer, a trochu ho poupravim, kat tam asi necham

_________________
Felicia 1.? :)


12.10.10, 19:53
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jestli to chceš po Ondrášovi přeložit do laické řeči, tak to znamená, že při nízkých otáčkách, např. do 3500/min. to moc nebude táhnout. Při vyšších otáčkách to bude mít dobrý dah. S katalizátorem je to naopak. Při nižších otáčkách to jede slušně, ale při vyšších se mu už moc nechce. Já taky experimentuji. Teď mám klasický výfuk, ale mám BMM a výfuk ze starého fáčka s dlouhýma svodama, abych nemusel mít kat. Měl jsem výfuk bez katu a tlumiče, jen trubku od svodů až k zadnímu dílu. Ale dělá to hrozný kravál, ale mě osobně se zdá, že to lépe táhne. Ale jak psal Ondras, tak spíše u vyšších otáček. Já autí ale rád točím vysoko, tak mi to nevadí. Mě to dostane ten pravý tah asi okolo 3500-4000 ot./min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.10.10, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
no kat je docela draja zalezitost... takze ten chci urcite nechat...

cetl jsem tu o prvnim dilu vyfuku z favorita, ale psali ze pouzili i stred z favorita, je to nutnost?

to bych klidne vzal ten prvni dil z fazola, dovaril lambdu a byl by klid...

_________________
Felicia 1.? :)


13.10.10, 19:49
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak když se dá první díl ze staršího fáva, tak už se nedává kat. Ty nohavice jsou delší právě o ten katalizátor, takže se dává i střed ze staršího typu fáva. Novější má přírubu takový trojúhelník se třemi šrouby a staré nohavice mají jen na dva šrouby.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.10.10, 06:16
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... =52&t=7759

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.10, 07:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
jojo, to jsem cetl... nebo rovnou tam muzu narvat stredovy dil na karbecove favo s dynamizerem... aspon muzu zalaborovat, ted kupuju dalsi lauf, dvouplastovy nerez, co jsem slysel tak by mel to byt REMUS (original, je laserem brouseny napis na koncovce laufu) a dam za nej 200,- , mam takove hracky levne, tak proc si nepohrat a nevyzkouset ruzne kombinace

_________________
Felicia 1.? :)


14.10.10, 13:07
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to máš snadný na kombíky to nikdo moc nedělá :oops:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.10, 13:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
jo dela, original layting kteremu bych se uplne vyhnul, myslim ze na kombajny by neco mohl mit jeste vm sport, ale ted si nejsem jist

_________________
Felicia 1.? :)


14.10.10, 13:30
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Sadra, to bude tím, že normální lidé moc kombíky netuní. :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.10.10, 09:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz