Autor |
Zpráva |
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
diky za kur.vení nicku... ale dík za radu
jak myslíš přesnš, že to půjde blbe pri nikych otackach? nechamu jak moc blbe... s katem to jede slusne i ve vyssich, jenom nechci aby poklesl vykon, proto laboruju, uz sem se rozhodl, ze v patek jeste vyfuk dodelam - nahrazeni stredu trubkou, rozrezu vykuchany original koncovy dil znovu, prevarim koncovku na vetsi prumer, a trochu ho poupravim, kat tam asi necham
_________________ Felicia 1.?
|
12.10.10, 19:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Jestli to chceš po Ondrášovi přeložit do laické řeči, tak to znamená, že při nízkých otáčkách, např. do 3500/min. to moc nebude táhnout. Při vyšších otáčkách to bude mít dobrý dah. S katalizátorem je to naopak. Při nižších otáčkách to jede slušně, ale při vyšších se mu už moc nechce. Já taky experimentuji. Teď mám klasický výfuk, ale mám BMM a výfuk ze starého fáčka s dlouhýma svodama, abych nemusel mít kat. Měl jsem výfuk bez katu a tlumiče, jen trubku od svodů až k zadnímu dílu. Ale dělá to hrozný kravál, ale mě osobně se zdá, že to lépe táhne. Ale jak psal Ondras, tak spíše u vyšších otáček. Já autí ale rád točím vysoko, tak mi to nevadí. Mě to dostane ten pravý tah asi okolo 3500-4000 ot./min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.10.10, 16:05 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
no kat je docela draja zalezitost... takze ten chci urcite nechat...
cetl jsem tu o prvnim dilu vyfuku z favorita, ale psali ze pouzili i stred z favorita, je to nutnost?
to bych klidne vzal ten prvni dil z fazola, dovaril lambdu a byl by klid...
_________________ Felicia 1.?
|
13.10.10, 19:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Tak když se dá první díl ze staršího fáva, tak už se nedává kat. Ty nohavice jsou delší právě o ten katalizátor, takže se dává i střed ze staršího typu fáva. Novější má přírubu takový trojúhelník se třemi šrouby a staré nohavice mají jen na dva šrouby.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.10.10, 06:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.10.10, 07:13 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
jojo, to jsem cetl... nebo rovnou tam muzu narvat stredovy dil na karbecove favo s dynamizerem... aspon muzu zalaborovat, ted kupuju dalsi lauf, dvouplastovy nerez, co jsem slysel tak by mel to byt REMUS (original, je laserem brouseny napis na koncovce laufu) a dam za nej 200,- , mam takove hracky levne, tak proc si nepohrat a nevyzkouset ruzne kombinace
_________________ Felicia 1.?
|
14.10.10, 13:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to máš snadný na kombíky to nikdo moc nedělá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.10.10, 13:29 |
|
|
xXxTRA
Příspěvky: 189 Bydliště: Ostrava
|
jo dela, original layting kteremu bych se uplne vyhnul, myslim ze na kombajny by neco mohl mit jeste vm sport, ale ted si nejsem jist
_________________ Felicia 1.?
|
14.10.10, 13:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Sadra, to bude tím, že normální lidé moc kombíky netuní.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.10.10, 09:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|