Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 12:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kam se ztrácí výkon? 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kristensen píše:
Lukas píše:
no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava
takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? :)
a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D


nene špatně jsi to pochopil, na to aby se ti zvednul výkon potřebuješ jen nasávat studenější vzduch, nejlíp je to poznat v létě, odpoledne když je pařák tak auto je prostě takový divný zdá se ti že nejede tak jak by mělo ale jen přijde večr, ochladí se vzduch a auto je jako vyměněný, proto se používá NOS, takže vyhrabej z ledničky nádobku s ledem dej to do sání a možná ti to 15min vydrží :D :wink:


studensi a SUCHSI? alebo vlhkejsi? ak uvazujem logicky tak suchy

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.4.07, 10:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
deekay píše:
Kristensen píše:
Lukas píše:
no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava
takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? :)
a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D


nene špatně jsi to pochopil, na to aby se ti zvednul výkon potřebuješ jen nasávat studenější vzduch, nejlíp je to poznat v létě, odpoledne když je pařák tak auto je prostě takový divný zdá se ti že nejede tak jak by mělo ale jen přijde večr, ochladí se vzduch a auto je jako vyměněný, proto se používá NOS, takže vyhrabej z ledničky nádobku s ledem dej to do sání a možná ti to 15min vydrží :D :wink:


studensi a SUCHSI? alebo vlhkejsi? ak uvazujem logicky tak suchy


Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 10:41
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kristensen píše:
Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání


ok, takze ked studeny a vlhky :D to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.4.07, 10:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
deekay píše:
Kristensen píše:
Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání


ok, takze ked studeny a vlhky :D to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak? :D


Hlavně to je o tom že to nasaje víc vzduchu, protože chladnější má menší objem tudíž se ho do válce vejde víc, a stou vodou bych to viděl asi tak že je složená s kyslíku a vodíku, vodík hoří, kyslík podporuje hoření. Ale musí se to rozprašovat asi jako benzín triskou páč kdyby jsi tam cáknul kýbl tak to asi nepojede :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 10:55
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody :roll:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


17.4.07, 11:01
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kristensen píše:
deekay píše:
Kristensen píše:
Suchej ne vzpomeň si na jedno Subaru nebo některý z těhle WRC, pouštěj rozprašovačem vodu do sání


ok, takze ked studeny a vlhky :D to je asi vsetko o detonaciach co? ked je studeny a vlhky znizuje sa pravdepodobnost detonacneho horenia. tak? :D


Hlavně to je o tom že to nasaje víc vzduchu, protože chladnější má menší objem tudíž se ho do válce vejde víc, a stou vodou bych to viděl asi tak že je složená s kyslíku a vodíku, vodík hoří, kyslík podporuje hoření. Ale musí se to rozprašovat asi jako benzín triskou páč kdyby jsi tam cáknul kýbl tak to asi nepojede :lol:


aha, tak skor to bude tym objemom pac podla toho co tvrdis by sa potom vodou hasit nedalo lebo pridanim do ohna by to este viac horelo a auta by pokojne mohli jazdit na vodu :lol: :lol: pokial sa pamatam z chemie tak na rozklad vody na H2 a O je treba elektrolyzu a ta je enregeticky narocna: potrebujes neporovnatelne viac energie na rozklad nejakeho mnozstva vody ako energia ktoru ziskas vzniknutym vodikom :D
to je problem ktorym sa fyzici zaoberaju snad 50 rokov aj viac, ked pridu na energeticky nenarocny sposob rozkladu vyriesili sme vsetky problemy s pohonom hocicoho lebo spalovaim vodika vznika len voda :D :wink:

s tym rozkladom zapricinenym teplom, to je skor pripad nitra

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


Naposledy upravil deekay dne 17.4.07, 11:09, celkově upraveno 2



17.4.07, 11:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Sadra17 píše:
to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody :roll:


ani vyssia teplota ti nepomoze :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.4.07, 11:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
deekay píše:
Sadra17 píše:
to je motor ne atomovej reaktor tam neni teplota nutná na rozklad vody :roll:


ani vyssia teplota ti nepomoze :D

ta by pomoct měla prej se rozkládá př 3000°C a to už by si z motoru měl louži kovu

a ta voda se tam vstřikuje kvuli chlazení motoru zevnitř :wink: :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


17.4.07, 11:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No tak v tom případě tu vodu nechápu ale vím že to pouštěj do sání, teď přesně nevim jestli je to Impreza nebo Lancer ale mám za to že ta Impreza STi nebo WRX

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


17.4.07, 11:08
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Kristensen píše:
No tak v tom případě tu vodu nechápu ale vím že to pouštěj do sání, teď přesně nevim jestli je to Impreza nebo Lancer ale mám za to že ta Impreza STi nebo WRX


ja som vedel tak ze ta voda sa rozprasuje na motor kvoli chladeniu ale o sani neviem nic

edit: asi si zkratim podpis a zmesim obrazok ked pridem domov lebo neskutocne predlzujem vsetky diskusie :oops:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.4.07, 11:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
deekay píše:
Lukas píše:
no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava
takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? :)
a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D


strucne? ako sa to vezme. pracovna teplota motora je okolo 87 az 89 stupnov celzia. pod touto teplotou ma motor nizsi vykon (ved si zober studeny motor)
a nad nou tiez (zacne sa varit voda atd...)
takze to neznamena ze ked si napr. kupim este lepsi vacsi chladic tak zvysim vykon...
takze pokial mas problemy s chladnim, tak je skor otazka: kolko povodnych koni co odtial usli sa po oprave vrati naspat do ohrady :D :D


Já mám standardně podle měřáčku jen 80 stupňů... :cry:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


17.4.07, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Serifus píše:
deekay píše:
Lukas píše:
no to jsou veci... min tepla = vetsi vykon - to je pro me potesujici zprava
takze az najdu tu diru v chlazeni, kudy mi tam jde vzduch a auti se mi prestane hrat, tak se mi zvysi vykon jo? :)
a s kolika kobylama navic muzu asi tak pocitat ?:D


strucne? ako sa to vezme. pracovna teplota motora je okolo 87 az 89 stupnov celzia. pod touto teplotou ma motor nizsi vykon (ved si zober studeny motor)
a nad nou tiez (zacne sa varit voda atd...)
takze to neznamena ze ked si napr. kupim este lepsi vacsi chladic tak zvysim vykon...
takze pokial mas problemy s chladnim, tak je skor otazka: kolko povodnych koni co odtial usli sa po oprave vrati naspat do ohrady :D :D


Já mám standardně podle měřáčku jen 80 stupňů... :cry:


merak moze byt dost nepresny :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.4.07, 15:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz