Autor |
Zpráva |
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Základní předstih Š120
Minulé jaro jsem si nechal v servisu nastavit přestih, od té doby jsem to nekontroloval. Až dnes to zkusim a zjišťuju, že je nastaven na 15° ! Tak jsem ho ubral na 10°. Uvidim jak to teda pojede teď, ve vyšších otáčkách to nemělo tah. Je ta stupnice na bloku motoru takto ? Škoda 120, jezdim na Natural 95.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 12:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Základní předstih Š120
Jak jsi to zjistil? Na stojícím motoru nebo stroboskopem na volnoběh?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.1.11, 12:22 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
Stroboskop nemám, ani nevim jak to měřili v dílně. Na stojícím.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 12:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Základní předstih Š120
čudné, lebo vyšší predstih = horší chod v nízkych ot. a lepší vo vysokých.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.1.11, 12:43 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
Tak ono za to třeba může něco jinýho, to budu řešit pak. Teď ale potřebuju správně ten předstih. Je ta stupnice tak jak jsem nakreslil ? Mělo by tam být těch 9-10° na Natural 95 ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 12:46 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
S předstihem to není až tak jasné, záleží na režimu, například na volnoběh motor klidně skousne i 30° a vesele si běží. Základ bývá kolem 5°, ale vlivem různých vůlí apod. si motor vyžaduje vyšší nebo nižší, takže nejlepší je nastavit na základ nějakých 5° plusmínus, pak stroboskopem zkontrolovat zda odstředivka za běhu regluje předstih správně a nakonec to doladit podle toho, jak to jede (k téhle fázi se ale většinou nedostanu ). Pokud mě paměť neklame, na stupnici jsou přímo čísla, takže očistit a mělo by to být vidět. Tuším že stupnice je -30 ... +10, ale nejsem si tím jistý.
|
24.1.11, 12:48 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: Základní předstih Š120
novomi píše: Je ta stupnice tak jak jsem nakreslil ? http://www.rajce.net/f320128857fatal: paměť klame .. potvora jedna ...
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
24.1.11, 13:24 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
Neklame, jsem říkal že jsou tam čísla.
|
24.1.11, 13:49 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Ja bych se na vyprd. Proste zaklad je nemit vule. Pak predstih nastavit tesne pod detonace. Na to je dobrej kopec a to je cele. Kazdej motor chce svoje. Stroboskop je na ho**o.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 14:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
A jak mistře poznáš, zda ti funguje odstředivka?
|
24.1.11, 14:24 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Základní předstih Š120
Opravdu tam jsou čísla , to se povedlo . Matthes: Jinak já za jízdy prdlajs poznám, kdy je to dobrý, kdy špatný. Nechápu co myslíš s detonacema v kopci.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
24.1.11, 14:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Podle chovani motoru v zatezi. Nemluve o tom, ze mam rozdelovac zkontrolovany a vim, ze nezadrhava. Jinej duvod neni proc by to nemelo chodit.
novomi: No jedes do kopce na plnej kotel a poslouchas, zda v motoru cvrdlika. Pokud jo, snizis predstih, pokud ne tak pridavas dokud to nezacne cvrdlikat a pak uberes tak aby to necvakalo. Chce to parkrat projet kopec, je to dobre slyset. Rika se tomu, ze cvakaj ventily, ale je to blbost.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 14:39 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
Tak to jsi dobrý, já bych podle chování motoru v zátěži rozhodně nepoznal, zda nemám jednu pružinku vytahanější nebo průběh regulace méně "ostrý"... Jaktože neděláš u Ferrari?
|
24.1.11, 14:48 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Základní předstih Š120
Prave v zatezi poznas jak se motor chova, pokud ma vytahany pruzinky, tak bude mit vyssi zakladni predstih.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.1.11, 14:52 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Základní předstih Š120
Jen jestli nekecáš.
|
24.1.11, 14:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|