Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
 výměna rozvodů a vodní pumpy - FA 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Máš špatně nastavenou základní polohu rozdělovače. Tys dal při 5° a má být 0° tak jak psal varok. Nejdřív udělej tohle a pak můžeš řešit dál.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


14.1.11, 19:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
ok :) snad už to potom bude lepší :)


14.1.11, 19:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
tak opravdu to bylo tím předstihem, dal jsem to na 0° a už je to o poznání lepší :)

všem moc díky co mi radili a poradili 8)


15.1.11, 10:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 533
Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Trochu se přiseru do threadu, jak na 1.3 mpi nejlíp poznám, že jsou posunutý rozvody? Jde to i bez nějaký větší demontáže?

_________________
Mrs. Green


15.1.11, 13:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
na 1.3 nemůžou skočit

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.1.11, 13:36
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Ale nemusely skočit. Mohl třeba koupit feldu 1,3MPi a někdo tam mohl špatně vyměnit rozvody a posunul je o jeden zub. Nebo dokonce je dát naopak.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.1.11, 15:04
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Hardb: Já taky nedávno měnil rozvody na fáčku. Po tom co jsem už měl všechno rozebrané, tak jsem zjistil, že ty pizdy v obchodě mi daly rozvody na MPi, ty mají to malé kolečko na klikovku s menším otvorem. Tak jsem koupil nové a alespoň už měly pořádně ten důlek, ne poskočený o jeden zub :)
Potom jsem nevěděl jak nastavit předstih, ale kluci mi tady poradili. Za což jim děkuji.
ŘJ předstih ovládá podle zatížení motoru a pod. Počítá to od 0° a jestli už základ dáš o 5° více, tak jednotka přidává úplně jinak, než má. Není to, že přidává jen o 5°, ale ona to potom celkově jinak vypočítá, protože při těch 5° má motor jiný chod, než při 0°.
Laicky, jak jsem to pochopil já. Jednotka si potom myslí, že motor jede na 0°, i když máš rozdělovač na 5°. Po přidání plynu přidá ještě více, třeba na 15°, TO JE JEN PŘÍKLAD!!! Doopravdy už budeš mít rozdělovač ale na 20° a to motor pobere zase jinak.
U klasických karbec favoritů se při provozu na LPG přidává k základnímu předstihu ještě 5° navíc, zatím co u BMM a asi i u Ecotroniků nee. Nevím jak to potom jednotka řeší, ale nepřidává se. Tedy pořád na 0° !!!

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.1.11, 15:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Jednotka přidává předstih podle čidla klepání ne? Nevím teda jak to je u BMM, to šlo mimo mě...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


15.1.11, 15:26
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Ne, BMM ani Ecotroniky čidlo klepání nemají. Měly ho až některé pozdější MPi feldy. U fáček BMM a Ecotroniků to jednotka řídí podle otevření škrtící klapky, asi čidla teploty kapaliny a Lambdy. To si ale nejsem jistý, co všechno má na to vliv.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.1.11, 15:36
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
po delší době mě zase to cukání začalo trápit ( jen upresním mé rozjezdy, otáčky kolem 1000-1500 ot a pomalu pouštím spojku do toho plyn a když ty otáčky spadnou cca na 1200 ot/min tak to lehce zacuká fakt jen mírně) zkoušel sem jet i na volnoběh na jedničku a to necukalo

ale pokud se rozjíždím a dám plyn skoro k podlaze otáčky cca 3000/min tak se mi i protočí kola což sem hlděl protože na LPG mi kola neprokluzovaly ( pokud sem zrovna nenajel na sníh nebo led )

tak uvažuju že klikovku natočím na 0° a rozdělovač natočím o jeden zub dopředu - že jiskra přeskočí odhadem v -3° TZ před 0° stupněm na klikovce
ale zítra zkusím navštívit ještě jeden servis at tam zkontroluje ten předstih ...


18.1.11, 17:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
tady neni "klasickej rozdělovač" ale jenom rozdělovač VN

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.1.11, 19:10
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Ty jsi ale ... Už jsme ti psali, že u Ecotroniku máš rozdělovač jen na rozdělení VN na svíčky jako u BMM. Předstih si nastavuje ŘJ sama podle škrtící klapky a bůhví čeho ještě. Rozdělovač má bít na 0°. Když se rozjíždíš na 1000-1500 ot./min. tak nevím. Už mi to tady jednou psal někde myslím Ondráš nebo kdo. Tohle není diesel, motor nemá takový krouťák při tak nízkých otáčkách. Vytoč to na 2000 a výše a uvidíš. Navíc Ecotronik má myslím jen 40kW a ještě na LPG?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.1.11, 14:37
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
jj přesně tak ... 40kW a na LPG ( ale ted jezdím jen na benzin )

ale před tím sem se normálně rozjížděl než sem udělal ty rozvody, no hold budu muset motor víc točit ...


19.1.11, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nějak mě v garáži ignorujete, tak to zkusím tady. Rozvodová kola jsem už nasunul na hřídele, mám je natlačit úplně nadoraz?
Podložku u vačky mám dát vypouklým ven, jak je psáno v chytré knížce nebo dovnitř, jak to bylo?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.2.11, 08:22
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: výměna rozvodů a vodní pumpy - FA
Jj
kola dej az na doraz tu podlouku mas vypouklou jak?
jinak nezapomen ty kola dat at jsou v ose ...


2.2.11, 12:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz