Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Kompresní poměr 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek Kompresní poměr
jak se dá změnit kompresní poměr?????


25.4.07, 16:27
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Je vícero možností :wink:

1) nechat snížit hlavu
2) nechat snížit blok a válce
3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


25.4.07, 16:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš:

1) dát pod hlavu podložku
2) snížit písty
3) sehnat silnější těsnění pod hlavu

:lol:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


25.4.07, 19:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Martin píše:
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš:

1) dát pod hlavu podložku
2) snížit písty
3) sehnat silnější těsnění pod hlavu

:lol:



Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... :D :D :lol: :lol: :D :D :D :D :lol: :D 8)


25.4.07, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
DRYVER píše:
Martin píše:
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš:

1) dát pod hlavu podložku
2) snížit písty
3) sehnat silnější těsnění pod hlavu

:lol:



Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... :D :D :lol: :lol: :D :D :D :D :lol: :D 8)
proč tak blbje nebylo by lepčí tam nedat písty vůbec??? :?:


26.4.07, 20:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
škodař píše:
DRYVER píše:
Martin píše:
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš:

1) dát pod hlavu podložku
2) snížit písty
3) sehnat silnější těsnění pod hlavu

:lol:



Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... :D :D :lol: :lol: :D :D :D :D :lol: :D 8)
proč tak blbje nebylo by lepčí tam nedat písty vůbec??? :?:


No, bylo, ale pak už by se to nenazývalo poměr a už vůbec né kompresní (i když vodní čerpadlo, poháněné startérem taky vytvoří nějaký tlak)... :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.4.07, 09:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Obcas to niekto zo zvysovanim kompresneho pomeru prezenie a potom je recept na jeho znizenie ok


27.4.07, 10:53
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
A nebo se nechat tlačit, čím více lidí tím větší tlak.....pochopitelně do skla a čela auta...


27.4.07, 12:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Šemik píše:
Je vícero možností :wink:

1) nechat snížit hlavu
2) nechat snížit blok a válce
3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu


Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy :D

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.4.07, 13:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Kompresní poměr
Lp640 píše:
jak se dá změnit kompresní poměr?????


Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.4.07, 13:08
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Kompresní poměr
Kristensen píše:
Lp640 píše:
jak se dá změnit kompresní poměr?????


Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu.


Mohl by to bejt zajimavej zpusob jak na motor 120LS namontoval hlavu 120L :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


30.4.07, 07:36
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
nebo upravit písty, jako 781.136 vs 135 :arrow:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


1.5.07, 06:35
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy :D[/quote]

proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.5.07, 12:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Pouzivanie tensieho tesnenia pri starsich motoroch ma jeden zadrhel - blok motora byva dost zvlneny a tenke tesnenie nemusi byt schopne vsetko utesnit.


2.5.07, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
kachnis píše:
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy :D


proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...[/quote]

tak si to vybav, snížíš blok, tím se ti zvětší přesah vložek nad hranici, takže je musíš taky dostat dolu ale písty pořád choděj stejně vysoko tudíž už budou vybíhat nad vložku a když tam dáš hlavu tak bude píst mlátit do hlavy, takže by jsi musel zkrátit i zdvyh pístu, když snižuješ hlavu tak písty vložky i blok jsou pořád ve stejné výšce, takže pokud budeš mít rovný dno pístů tak můžeš hlavu snížit třeba o 2mm a píst nenarazí a pokud máš vyboulený písty tak se po snížení udělá zpět vyboulení v hlavě a taky nic nenarazí.

Sorry za tu citaci se mě to nějak zamotalo

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


2.5.07, 20:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz