Autor |
Zpráva |
Lp640
Příspěvky: 91
|
Kompresní poměr
jak se dá změnit kompresní poměr?????
|
25.4.07, 16:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Je vícero možností
1) nechat snížit hlavu
2) nechat snížit blok a válce
3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.4.07, 16:37 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš:
1) dát pod hlavu podložku
2) snížit písty
3) sehnat silnější těsnění pod hlavu
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.4.07, 19:09 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
|
25.4.07, 21:35 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
proč tak blbje nebylo by lepčí tam nedat písty vůbec???
|
26.4.07, 20:34 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
škodař píše: proč tak blbje nebylo by lepčí tam nedat písty vůbec???
No, bylo, ale pak už by se to nenazývalo poměr a už vůbec né kompresní (i když vodní čerpadlo, poháněné startérem taky vytvoří nějaký tlak)...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.4.07, 09:16 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Obcas to niekto zo zvysovanim kompresneho pomeru prezenie a potom je recept na jeho znizenie ok
|
27.4.07, 10:53 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
A nebo se nechat tlačit, čím více lidí tím větší tlak.....pochopitelně do skla a čela auta...
|
27.4.07, 12:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Je vícero možností 1) nechat snížit hlavu 2) nechat snížit blok a válce 3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.4.07, 13:06 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Kompresní poměr
Lp640 píše: jak se dá změnit kompresní poměr?????
Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.4.07, 13:08 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Kompresní poměr
Kristensen píše: Lp640 píše: jak se dá změnit kompresní poměr????? Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu.
Mohl by to bejt zajimavej zpusob jak na motor 120LS namontoval hlavu 120L
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.4.07, 07:36 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
nebo upravit písty, jako 781.136 vs 135
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.5.07, 06:35 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy [/quote]
proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
2.5.07, 12:34 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Pouzivanie tensieho tesnenia pri starsich motoroch ma jeden zadrhel - blok motora byva dost zvlneny a tenke tesnenie nemusi byt schopne vsetko utesnit.
|
2.5.07, 16:19 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
kachnis píše: Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...[/quote]
tak si to vybav, snížíš blok, tím se ti zvětší přesah vložek nad hranici, takže je musíš taky dostat dolu ale písty pořád choděj stejně vysoko tudíž už budou vybíhat nad vložku a když tam dáš hlavu tak bude píst mlátit do hlavy, takže by jsi musel zkrátit i zdvyh pístu, když snižuješ hlavu tak písty vložky i blok jsou pořád ve stejné výšce, takže pokud budeš mít rovný dno pístů tak můžeš hlavu snížit třeba o 2mm a píst nenarazí a pokud máš vyboulený písty tak se po snížení udělá zpět vyboulení v hlavě a taky nic nenarazí.
Sorry za tu citaci se mě to nějak zamotalo
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
2.5.07, 20:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|