Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 12:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 kazatel paliva Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek kazatel paliva Favorit
Procházel jsem předešlé příspěvky na toto téma, možná bude obdobný problém, ale raději se zeptám..na favoritu z roku 1990 bude problém s palivoměrem, protože pořád ukazuje plnou..za jakékoliv situace, což je dost nepříjemný..

co s tím?


14.6.11, 21:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
odklop zadní sedačky oddělej plechovej dekl odpoj hadice a kabely, povol plovák vytáhni ho ven, připoj kabely zapni klíček a zahejbej s plovákem jestli se ukazatel pohne, pokud ne tak většinou byl v háji budík, a někdy byl jen volnej na tišťáku v uchycení, stačilo ho dotáhnout.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.6.11, 22:06
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
nebo se na plovaku zaseknul ten dratovy potenciometr a plovak drzi na plne nadrzi

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


15.6.11, 07:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
Díky, zkusím a dám vědět..


16.6.11, 22:02
Profil ICQ

Příspěvky: 87
Bydliště: Zbraslav Pha 5
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
ježiš, ani mi to nepřipomínejte chlapi. měl jsem před lety favo a v plné jízdě kolem 80km/h na Nuselskym mostě směr do centra mi zhasl motor. Všechny pruhy plný....dodnes nechápu, jak jsem na volnoběh dojel k první odbočce vpravo do baráků....to jsem se stihl propracovat do pravýho pruhu na volnoběh......šestku drát jsem cvakal zadkem.....no samozřejmě jsem nevěděl co, tak jsem se poradil a logistickým dohledáním s kamarádem a otázkama jsme došli k tomu, že mi došel benzín, ale měřák ukazoval půlku. no stačilo dojít pro kaňdák a odjel jsem. Rozebral a ano, zasekly, zrezlý drátový potenciometr. mechánico mi řekl, vole že ty tankuješ pořád za dvě tři kila? já že jo....no tak se pak nediv.....jednou za x natankovat za litr a je klid.

_________________
Škoda Felicia "97, MPI, krátká bílá


17.6.11, 18:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
já to typuji na upadlý rezistor v ukazateli paliva.

_________________
Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada)
Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci
Škoda forman PLUS r.v.1994 135B
Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001
Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008


18.6.11, 06:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
U Š120 mám s palivoměrem taky problémy, že když je v interiéru teplo, tak urazuje plnou nádrž, už jsem si na to pomalu zvykl. Před rokem jsem měl plovák vyndaný, vypadal dobře, pouze jsem přihnul jezdce a upravil úhel tyčky podle sebe (budík brzo ukazoval prázdnou nádrž). Nádrž tankuju vždy do plna, ty 3 kontakty vystříkaný, kostra dobrá :? .

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


18.6.11, 08:20
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
Ja tipujem zaseknuty plavak, stalo sa mi to uz 2 krat.
Ak jazdis casto s plou nadrzou (resp. casto mas nejaky podobny objem v nadrzi) ta ihlicka vyjazdi drahu a zasekne sa.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


22.6.11, 12:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
Poté, co jsem se chtěl na to vrhnout, začal palivoměr zase fungovat :)


6.7.11, 11:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek Re: kazatel paliva Favorit
Budeš mít nejspíš zaseklý jezdec plováku v odporovém drátu v nádrži. Měl jsem kdysi podobný případ u svého Fava a po výměně palivoměru mi to ukazovalo super tak jak má. Mě se ručička hýbala jen v malém rozsahu někde okolo půlky nádrže a jinak ne. Sehnal jsem si palivoměr z novějšího Fava cca od roku 92 výše. Tyhle staré palivoměry u Favoritů ze začátku výroby měly jezdce co jezdí po odporovém drátu na obou stranách špičatého a on na obou stranách zalezl do toho odporového drátu navinutého na destičce v nádrži a ten drát to nepustil dál ukázat prázdnou a plnou nádrž. Ten novější s kulatým koncem poznáš od toho starého vzhledově na první pohled, porovnej oba jezdce a uvidíš. Ty kulaté konce u novějšího typu už nezalézaly mezi jednotlivé závity. Zvenku ho snad poznáš podle toho, že u toho starého vylézají z nádrže trubičky, které jsou na koncích rovné a u toho novějšího jsou myslím na koncích bombírované. Ale je to bez záruky, je to už asi 8 let, co jsem to dělal, Favo už dávno nemám a už si to přesně nepamatuju.

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


10.7.11, 12:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz