Autor |
Zpráva |
tunel6
Příspěvky: 27
|
Bomba LPG
Co když bombu z auta vyndám než pojedu na STK a řeknu že už nebudu jezdit na LPG (popřípadě co všechno bych musel vymontovat?) a jak udělam STK tak to tam zase vrátím abych nemusel kupovat novou bombu. šlo by to?
|
23.5.07, 09:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Bomba LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4908
proc mit jedno tema kdyz jich muzes muzes zalozt 1000,ze? uz ti tam nekdo psal, ze kdyz tam bomba nebude,neodpovida tech. stav auta papirovymu stavu..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.5.07, 09:47 |
|
|
kovohemil
Příspěvky: 28 Bydliště: praha
|
taky můžeš říct že budeš jezdit na naftu
|
23.5.07, 09:54 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
tunel6: Copak se nemáš rád ty vole? Ten předpis o životnosti bomby je pro TVOJI bezpečnost (a samozřejmě i pro okruh asi tak 15m kolem tvýho auta). Tak se s tím nesnaž za každou cenu vyjebat, jestli chceš jezdit na plyn, dodržuj bezpečnostní pravidla !!! Jo a jedno téma by na tenhle problém asi bohatě stačilo.
|
23.5.07, 10:07 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nemůžu souhlasit, že jde o bezpečnost. Té bombě není absolutně nic, když mi ji vytáhl z auta, byla jako nová.
Jinak je to úplná blbost, pokud chceš zrušit plyn, musíš všechno vytáhnout a nechat si ho odhlásit. Pak můžeš jít na technickou, ale starej plyn už ti potom nikdo nepřihlásí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.5.07, 10:32 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
jak poznáš že je v pořádku? pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatá a tak, ale víš houby co se děje vlivem tlaku a možná i chemického působení uvnitř bomby, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je bomba vyrobená.
|
23.5.07, 10:39 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
souhlasim s tim, ze bomba muze byt ok i po 10 letech...vzdyt jak se ty bomby zkousej??? na nekolika nasobek provozniho tlaku a vemte si bomby na propanbutan ke klasickejm kamnum... jak sou stary... nektery i 30 let a nic jim..a to se snima mlati pri nakladani a tak...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
23.5.07, 11:01 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
I když se podívám dovnitř, tak je krásně čistá, nikde známka opotřebení. Sváry absolutně v pořádku, prostě jako nová. To si jenom někdo vymyslel, aby si namastil kapsu za nové nádrže. Nikdy jsem se nesetkal, že by se musely měnit flašky třeba na acetylén a kyslík k autogenu, nebo i obyčejné flašky na PB! A to jsou namáhané při přepravě, každej s tím tříská atd. Zatímco v autě je to jako v bavlce.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.5.07, 11:33 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Navíc ještě dřív platilo, že se dala bomba poslat na tlakovou zkoušku, jenže tu nikdo nedělá. Prostě si spočítali, že na nových bombách vydělají daleko víc.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.5.07, 11:35 |
|
|
rk
Příspěvky: 14
|
Musíš mít v TP, že demontáž provedla odborná firma a vozidlo je v původním stavu a pak dojít na DI, kde ti přepíšou váhy a palivo
|
23.5.07, 11:55 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O:
Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O:
|
23.5.07, 12:29 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Dusche píše: Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O:
Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O:
Máš zajisté pravdu, že nevím co se děje s tím plechem uvnitř. Neví to nikdo, až na pár expertů, kteří to zkoumají v laboratořích. Ovšem nikdo nedospěl k závěru, že je po určité době třeba ten plech přezkoušet, nebo dokonce vyměnit. U bomby ano, to je velký rozdíl. To je pro mě podstatné. Jsem přesvědčený o tom, že deset let je s velkou rezervou, ale určitě to své opodstatnění má.
EDIT: On je taky asi dost vekký rozdíl, mezi karoserii nějaké popelnice, která má jen držet tvar, a bombou, která musí těsnit a držet tak v sobě nebezpečnou látku jako je plyn pod tlakem.
|
23.5.07, 12:36 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane.
Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji.
Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori.
|
23.5.07, 13:18 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Dusche píše: Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane. nepotřebuju, to ví každej blbec, ale kdž budu mít něco novýho, třeba Ceed a trefím Pajero nebo Tatru 815 tak to dopadne stejně. Plyn uteče do luftu a NIC se nestane? V tu chvíli, kdy unikne, bude jeho koncentrace v autě víc než velká. On není hořlavý nebo výbušný? Jak by potom pracoval ten motor? Jak je to s jeho jedovatostí při nadýchání ? Dusche píše: Ty v aute LPG nemas ze? máš pravdu Dusche píše: Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji. dejme tomu, proč se nemění trubky nevím, i na nich by se určitě dalo vydělat, stačilo by vyžadovat tzv. "odbornou" montáž za těžký prachy. Dusche píše: Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori. a ono to LPG bude kapalné i když uteče z nádrže?
|
23.5.07, 13:32 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Dusche píše: Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane.
Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji.
Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori.
A ty potrebujes psychiatra...kdyz plyn utece do luftu a nikomu se nic nestane, muzes mluvit o zatracenym stesti...bomba nepredstavuje vubec zadne r yziko...jako ostatni horlave plyny v tlakovych lahvich...vsiml sis, jake oznaceni ma avie, ve ktere instalateri vozi kyslikoacetylen??e?....mezi nadrz plynu a hubene medene trubicky lze pripojit ochranny ventil, co uzavre privod plynu v pripade havarie...Za tlakovou lahev, ktera je deset let pod (i když rozdílným) trvalym tlakem, se ti nikdo nezaruci, ze nedojde k poruseni svaru, prasknuti a tak podobne. Jestli sis potreboval dokazat, jaky si expert, tak hura, povedlo se...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
23.5.07, 16:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|