Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Bomba LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 27
Příspěvek Bomba LPG
Co když bombu z auta vyndám než pojedu na STK a řeknu že už nebudu jezdit na LPG (popřípadě co všechno bych musel vymontovat?) a jak udělam STK tak to tam zase vrátím abych nemusel kupovat novou bombu. šlo by to?


23.5.07, 09:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Bomba LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4908

proc mit jedno tema kdyz jich muzes muzes zalozt 1000,ze? uz ti tam nekdo psal, ze kdyz tam bomba nebude,neodpovida tech. stav auta papirovymu stavu..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.5.07, 09:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 28
Bydliště: praha
Příspěvek 
taky můžeš říct že budeš jezdit na naftu :lol:


23.5.07, 09:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tunel6: Copak se nemáš rád ty vole? Ten předpis o životnosti bomby je pro TVOJI bezpečnost (a samozřejmě i pro okruh asi tak 15m kolem tvýho auta). Tak se s tím nesnaž za každou cenu vyjebat, jestli chceš jezdit na plyn, dodržuj bezpečnostní pravidla !!! Jo a jedno téma by na tenhle problém asi bohatě stačilo.


23.5.07, 10:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nemůžu souhlasit, že jde o bezpečnost. Té bombě není absolutně nic, když mi ji vytáhl z auta, byla jako nová.

Jinak je to úplná blbost, pokud chceš zrušit plyn, musíš všechno vytáhnout a nechat si ho odhlásit. Pak můžeš jít na technickou, ale starej plyn už ti potom nikdo nepřihlásí.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.5.07, 10:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jak poznáš že je v pořádku? pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatá a tak, ale víš houby co se děje vlivem tlaku a možná i chemického působení uvnitř bomby, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je bomba vyrobená.


23.5.07, 10:39
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
souhlasim s tim, ze bomba muze byt ok i po 10 letech...vzdyt jak se ty bomby zkousej??? na nekolika nasobek provozniho tlaku a vemte si bomby na propanbutan ke klasickejm kamnum... jak sou stary... nektery i 30 let a nic jim..a to se snima mlati pri nakladani a tak...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.5.07, 11:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
I když se podívám dovnitř, tak je krásně čistá, nikde známka opotřebení. Sváry absolutně v pořádku, prostě jako nová. To si jenom někdo vymyslel, aby si namastil kapsu za nové nádrže. Nikdy jsem se nesetkal, že by se musely měnit flašky třeba na acetylén a kyslík k autogenu, nebo i obyčejné flašky na PB! A to jsou namáhané při přepravě, každej s tím tříská atd. Zatímco v autě je to jako v bavlce.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.5.07, 11:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Navíc ještě dřív platilo, že se dala bomba poslat na tlakovou zkoušku, jenže tu nikdo nedělá. Prostě si spočítali, že na nových bombách vydělají daleko víc.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.5.07, 11:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Musíš mít v TP, že demontáž provedla odborná firma a vozidlo je v původním stavu a pak dojít na DI, kde ti přepíšou váhy a palivo


23.5.07, 11:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O:

Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O:


23.5.07, 12:29
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Dusche píše:
Vít Široký> podle me se nemas rad ty VOLE! Jak jinak bys mohl jezdit v aute nebezpecnem pro sebe a sve okoli. Porovnej si bezpeci ve starem Favoritu a nakem novem aute. Mozna tvuj Favorit pohledem po venku vypadá třeba dobře, není rezatej a tak, ale víš houby co se děje vlivem atmosferickeho tlaku a možná i chemického působení uvnitř kastle, nebo uvnitř toho materiálu, z kterého je kastle vyrobená...... (O:

Debilni argumentace, ze? Stejne jako ta o zivotnosti LPG bomby (O:

Máš zajisté pravdu, že nevím co se děje s tím plechem uvnitř. Neví to nikdo, až na pár expertů, kteří to zkoumají v laboratořích. Ovšem nikdo nedospěl k závěru, že je po určité době třeba ten plech přezkoušet, nebo dokonce vyměnit. U bomby ano, to je velký rozdíl. To je pro mě podstatné. Jsem přesvědčený o tom, že deset let je s velkou rezervou, ale určitě to své opodstatnění má.

EDIT: On je taky asi dost vekký rozdíl, mezi karoserii nějaké popelnice, která má jen držet tvar, a bombou, která musí těsnit a držet tak v sobě nebezpečnou látku jako je plyn pod tlakem.


23.5.07, 12:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane.

Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji.

Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori.


23.5.07, 13:18
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Dusche píše:
Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane.


nepotřebuju, to ví každej blbec, ale kdž budu mít něco novýho, třeba Ceed a trefím Pajero nebo Tatru 815 tak to dopadne stejně. Plyn uteče do luftu a NIC se nestane? V tu chvíli, kdy unikne, bude jeho koncentrace v autě víc než velká. On není hořlavý nebo výbušný? Jak by potom pracoval ten motor? Jak je to s jeho jedovatostí při nadýchání ?

Dusche píše:
Ty v aute LPG nemas ze?


máš pravdu

Dusche píše:
Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji.
dejme tomu, proč se nemění trubky nevím, i na nich by se určitě dalo vydělat, stačilo by vyžadovat tzv. "odbornou" montáž za těžký prachy.

Dusche píše:
Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori.
a ono to LPG bude kapalné i když uteče z nádrže?


23.5.07, 13:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Dusche píše:
Potrebujes experta na to aby ti rekl ze pri vetsim narazu ve Favoritu neprezijes?? Budes pekne rozmackanej , kdezto pri poruseni LPG nadrze plyn pouze utece do luftu a nikomu se nic nestane.

Ty v aute LPG nemas ze? Bomba ubec zadne ryziko nepredstavuje, vetsi problem bych videl v rozvodu plynu pod autem. Jsou tu hubene medene trubicky nicim nechranene jen tak vedene pod autem. Ty se mohou behem deseti let poskodit a jejich vymena by prospela bezpecnosti systemu. Ale na tom nikdo ("EXPERTI") nevydela pac to moc nestoji.

Benzinove vypary tvori se vzduchem vybusnou smes, kdezto kapalny LPG pouze shori.


A ty potrebujes psychiatra...kdyz plyn utece do luftu a nikomu se nic nestane, muzes mluvit o zatracenym stesti...bomba nepredstavuje vubec zadne ryziko...jako ostatni horlave plyny v tlakovych lahvich...vsiml sis, jake oznaceni ma avie, ve ktere instalateri vozi kyslikoacetylen??e?....mezi nadrz plynu a hubene medene trubicky lze pripojit ochranny ventil, co uzavre privod plynu v pripade havarie...Za tlakovou lahev, ktera je deset let pod (i když rozdílným) trvalym tlakem, se ti nikdo nezaruci, ze nedojde k poruseni svaru, prasknuti a tak podobne. Jestli sis potreboval dokazat, jaky si expert, tak hura, povedlo se...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


23.5.07, 16:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz