Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Karburátor
Dostal jsem fáčkovej karburátor s dodatečně namontovaným ručním sytičem.Nevíte nahodou jak se dá bezpečne demontovat aby to nemělo žadnej vliv na funkci karbece a ani toho automatickýho sytiče?
Díky za odpověd.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
Naposledy upravil Vitezslav dne 15.6.07, 20:40, celkově upraveno 1
|
15.6.07, 18:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Karburátor
Vitezslav píše: Dostal jsem fáčkovej karburátor s dodatečně namontovaným ručním sitičem.Nevíte nahodou jak se dá bezpečne demontovat aby to nemělo žadnej vliv na funkci karbece a ani toho automatickýho sitiče? Díky za odpověd.
neviem ako je ten manuálny sytič? ale mám pocit že sa to mení komplet za automat, takže ak ti to nedal k tomu tak neviem... takže ak to odmontuješ tak budeš úplne bez sytiča....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.6.07, 19:36 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
15.6.07, 20:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vitezslav píše: Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.
aspoň čo viem, to sa celý automat vyhodil a dal sa tam manuál.... ale možno sa mýlim...
daj fotku a budem múdrejší...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.6.07, 21:10 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Vitezslav píše: Automat tam je taky.To byla jeden čas moda dodelávat k tomu ruční sytič.Prodávali to jako sadu v mototechně.
Odpoj jen to lanko a to bude stacit - taky sem si to tak udelal a pohodicka. Zustane ti tam drzak ktery nicemu nevadi. Ten manualni sytic tam je jen proto ze si ho muzes zavrit driv - jinak zadnou jinou funkci nemel. A to zes hé musel pred startem povytahnout a slapnout na plyn tak tim povytazenim jsi dal vlastne moznost tomu atomatu to nastavit a tim jak jsi to tahlo zaviral, taks zaviral sytic (otvital priveru vzduchu)
|
16.6.07, 19:00 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Dá se nějak vyzkoušet doma,když mam sundanej karbec,jestli správně funguje ten automatickej sytič?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
16.6.07, 19:18 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Vitezslav píše: Dá se nějak vyzkoušet doma,když mam sundanej karbec,jestli správně funguje ten automatickej sytič?
No to asi neda protoze to funguje az kdyz to je namontovany na motoru a ten bimetal se telopu vodou z motoru nejak krouti a tim to zavira. Nevim jak by se to dalo vyzkouset doma jestli ma spravny chod...
|
16.6.07, 20:07 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
V jaký poloze ma bejt při studeným motoru ta klapka co přivírá vzduch?Je uplně zavřená,nebo je trošku pootevřená?
Dík za odpověd.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
17.6.07, 18:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vitezslav píše: V jaký poloze ma bejt při studeným motoru ta klapka co přivírá vzduch?Je uplně zavřená,nebo je trošku pootevřená? Dík za odpověd.
podľa teploty, už som napísal že na zohriatom motore na pracovnú teplotu má byť úplne otvorená, inak sa to nastaviť ani nedá....
pri cca 20° má byť mierne privretá a zdvihnutý voľnobeh....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.6.07, 18:52 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok
Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít...
...leda na krátké trasy...
....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo...
Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu
A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa...
Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.6.07, 09:41 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Bukaj píše: Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít... ...leda na krátké trasy... ....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo... Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa... Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit
musis vediet aj s tou automatikou robit, lebo ked proste pri studenom stlacas plyn jak sa ti lubi tak to bude dochnut
zvyk je zelezne kosela, otec s tym doteraz nevie poriadne startovat
iba pocuvam z izby ze cuva z garaze a vrrrm ,vrrrm, vrrrm a smitec
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
18.6.07, 09:43 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Bukaj píše: Včera jsem zrovna čistil jeden karbec Fa a vyhazoval jsem odtamtud ruční sytič - bylo to celé pokroucené, takže sytič nefungoval vůbec. Teď už funguje ok Nechápu, proč za minulého režimu a kousek po něm byla taková obliba předělávek automatického sytiče na manuál - dnes abych sháněl automatický sytič do š 1000 MB po celé republice a bůhví za kolik. A zas takový vliv na spotřebu to nemohlo mít... ...leda na krátké trasy... ....no jo, ale ono se dřív moc nejezdilo a na autě se víc makalo, než jezdilo... Ale stejně - taková geniální věc to byla a u československého lidu se neuchytila - MBčko předběhlo dobu A další modely kvůli tomu měly sytič manuální, až u Fa se vrátili k automatice. A stejně se našlo dost lidí, kterým se stýskalo po předělávání MBček a tak to nabastlili i do Fa... Klidně to vyhoď a pokud není poškozen původní bimetal, tak nemusíš nic měnit
Já bych právě potřeboval vědět co všechno mam odmontovat.Jestli stačí jenom to táhlo,nebo ještě něco jiného.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
18.6.07, 17:10 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Záleží na tom, jak to tam bylo udělané - fantazie kutilů nezná mezí
Jestli tam je bimetal a funguje, tak jenom to lanko a ten šroubek, co ho drží k páčce sytiče na karbu...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.6.07, 17:17 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Sundal jsem zatim tu páčku co s ní hejbe to lanko.Možná to bude stačit.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
18.6.07, 17:22 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No počkej, ta páčka tam musí být, jestli myslíš tu samou páčku, co já...
Do té páčky zapadá ta pružina (bimetal) a ta páčka otvírá/zavírá sytič...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.6.07, 17:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|