Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 12:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 karburátor SEDR 32 z š120 do š105S 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Na D1 jsem vlez se 105kou jednou a nikdy vic. Dalky jezdim v lajne s kamionama, tem stacim.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


28.5.12, 21:42
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Cez tyzden sa da schovat medzi kamiony. Nedela je pre stare auto brutal.


29.5.12, 10:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
tak být schovaný mezi tiráky ve vláčku asi není moc bezpečná volba :roll:


29.5.12, 10:34
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
To moc hrotite, chce si to udelat pohodicku, jet si svych 90km/h (pod kopcem 140 aby nahore bylo aspon 80) a mit vsechy ostatni na salamu 8) A jak si clovek na takovehle cestovani zvykne, si ho i celkem zamiluje a nechce cestovat jinak. A nebo jsem taky ztraceny pripad, ale nejak me to nevadi :D

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


29.5.12, 10:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Tak ja mám v 125ke jemne upravený Favo motor a to už zvláda bežnú premávku defacto s prehľadom. Však je to aj +- 50kW na 850 kg. Ale 130 km/h po dieľnici to ee, to by som ohluchol. Ale neviem, som bol na 306ke v Chorvátsku, na 120cke (motor 120, vlečka, 5Q, SP 3,9) v Chorvátsku, na 306ke v Prahe a bežne jazdím okolo 110 km/h a no problem. Keď idem 130-140 km/h (zvyčajne na služobáku), tak zvyčajne patrím k najrýchlejšie jazdiacim vodičom, na diaľnici je plno jazdcov, čo jazdia okolo 110-120.

No a ako som už napísal, hl. problémom 120cky je hluk, pretože čo inak bráni ísť do kopčeka 100 km/h na 3ke? Ja tak jazdím s tatkovou hybrdikou (motor 120, vlečka, 5Q, SP 3,9) bežne a motor si pekne vrní okolo 4000 ot.

Ale nechcem nijak povedal, že 742 je auto stavané do dnešnej diaľničnej premávky, ale občas to znesie. Ostatne, auto na diaľnice je min. nižšia str. trieda a vyššie a tak 70kW a vyššie.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 30.5.12, 05:18, celkově upraveno 2



29.5.12, 20:22
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Jojo, mit ostatni na salamu. To je reseni.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.5.12, 20:23
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
alebo na zadnom nárazníku.Prípadne na ťažnom...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


29.5.12, 21:48
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 49
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Zdravím. Tak z toho karburátoru nič nebude, už som ho zhodil nený dobrý. Voľnobeh sa nedá na štelovať,keď ho ako tak na štelujem na najnižšie trochu kolísajúce a na posluchch divné, nepravidelné otáčky ktoré po zahriatí dosť stúpnu a čo je najdôležitejšie pri rozbiehaní motor ska­pe,musel som mať mierne pridaný sýtič aby som sa rozbehol a aby mi to netrhalo pridaní plynu. Klapky som skúšal od 0 až 0,1mm a hlavnú trysku108 som skúsil vymeniť za 110, trošku to pomoh­lo, ta k som tam dal ten starý.


30.5.12, 20:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
škodovka píše:
To moc hrotite, chce si to udelat pohodicku, jet si svych 90km/h (pod kopcem 140 aby nahore bylo aspon 80) a mit vsechy ostatni na salamu 8) A jak si clovek na takovehle cestovani zvykne, si ho i celkem zamiluje a nechce cestovat jinak. A nebo jsem taky ztraceny pripad, ale nejak me to nevadi :D


Mít okolí na salámu je nejlepší :D pěkně poctivých 70 na dálnici ať si prasata v prassatech třeba vy*erou voko :mrgreen:
No jako cestovat 120tkou mi nevadí,v normálním provozu mimo dálnici to jde v pohodě,ale jet 200km po dálnici skoro trvale 130 byl teda hlavně pro uši hardcore :shock: ale zvládala to,nevařila nic,v pohodě,a to bylo hodně teplo
Teď o víkendu se jedu konečně podívat na rapida 130,už jsem tam měl jet minulý víkend ale nějak se to po**,tak jsem zvědavej pokud to vezmu o kolik lépe 130tka motor pojede

Jo a ke karburátoru,myslím si že v tom moc rozdíl nebude,já jsem taky do 120tky zkoušel naivně dávat ze 130tky a kromě toho že to víc žralo žádná změna

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


30.5.12, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
No, Rambo, tu sa rieši niečo podobné:
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... -za-120ls/
Mne ale naozaj na 120cke najlepšie ťahal EDSR120/SEDR130 (oba dif. 1. komory 22), bol to citeľný rozdiel voči SEDR120. Paradoxne, na kamarátovom Rape120 to už taký rozdiel nebol (ale bohvieako mal nastavené zapaľovanie).

Inak, veľmi si nerob nádeje, že 130tka pôjde lepšie, ona je zas tlmená prevodom 3,9. Hlavne by to malo byť výrazne tichšie.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.12, 05:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Rambo-x píše:

Mít okolí na salámu je nejlepší :D pěkně poctivých 70 na dálnici ať si prasata v prassatech třeba vy*erou voko :mrgreen:


a není na dálnici náhodou minimálni rychlost 80km/h ?
to bych měl strach, že mě tam někdo "sejme".
když jsem jel se 742 po D1, tak co vlezlo ( 140 - 150 ) 130 motor, 5Q 4,22
zvýšený hluk od motoru přehlušoval zvýšený volume na rádiu :mrgreen:


31.5.12, 05:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
ferrari píše:
No, Rambo, tu sa rieši niečo podobné:
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... -za-120ls/
Mne ale naozaj na 120cke najlepšie ťahal EDSR120/SEDR130 (oba dif. 1. komory 22), bol to citeľný rozdiel voči SEDR120. Paradoxne, na kamarátovom Rape120 to už taký rozdiel nebol (ale bohvieako mal nastavené zapaľovanie).

Inak, veľmi si nerob nádeje, že 130tka pôjde lepšie, ona je zas tlmená prevodom 3,9. Hlavne by to malo byť výrazne tichšie.


Tak já neříkám že 130 karbec v tom trochu líp netáhl,ale nic co by bylo patrné na první pohled,za spotřebu litr a půl nahoru to nestálo :D
Jezdím s originálem 120 SEDR a 120 rozdělovačem a měnit nechci,myslím že oni dobře věděli proč na 130 dávat 130karburátor a na 120 120tkový karburátor

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


31.5.12, 11:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Kazdy ako si vyskusl - mne na S120 najlepsie slapal SEDR130 s vacicou 110R a zakladnym predstihom 9 stupnov - rozdelovac S120/S130 v perfektnom stave. Najnizsia spotreba a najlepsi vykon.
Ak nastavis klapky na 0,1 mm, nepodari sa ti nastavit volnobeh. Klapky musis mat nastavene na 0,00nic - akurat aby sa nezasekavali. Ked ti to chcipalo pri akceleracii, asi tam chybala gulicka v akceleracnej pumpicke, mozno nizka hladina, upchate nieco alebo nejaka podobna zrada.


31.5.12, 17:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Bydliště: Vladislav okres Třebíč
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Jako to táhlo normálně,žádné cukání nebo něco takovýho,ale ten výkonový nárůst byl tak malý,že se to nevyplatilo při spotřebě zvýšené o litr a půl....nevím,možná nějaká zrada tam byla,jaký původ měl ten karbec 130 bůh ví,já jsem seřídil hladinu,klapky,nový jehlový ventil a vyčistil jsem jel a přetěsnil,jel skoro stejně jako 120tka,ale hafo víc žral

_________________
Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12
Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi
Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice
Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....:-)


31.5.12, 17:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Ak bola spotreba zvýšená o liter a pol, tak na tom SEDR130 bolo niečo veľmi zle. Ja som mal spotrebu +- rovnakú. SEDR120 dávali na motor 120 kvôlo emisiám a mysleli si, že kvôli spotrebe. Nezabúdať, že užovky s EDSR mali dif. 1. komory tiež 22, ako aj SEDR130...no a potom začali škrtiť. Si dodones pamätám dobový test Mkovej 120cky, kde písali "hluk v kabíne je citeľne nižší, ale dynamika motora rovnako citeľne nižšia v porovnaní so starším modelom".

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.6.12, 10:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz