Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 13:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 řetěz versus řemen 
Autor Zpráva
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Crowack to řekl krásně :D

Dallen: teď jsem se setkal s rozvody co se přetrhly a motor se potkal po 30tkm, ale příčina zjevná byla... písek na řemenu.. hold když se nesolí musí se sypat něčím jiným a to může mít následky..

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


4.4.13, 22:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
No tak to je chyba konstukce, že se ten písek na řemen dostal, ale asi si můžeme představit, co by takovej písek udělal na řetězu.
@Veteranista: Pokud je pro tebe problém vyměnit součást co stojí do 3t. práce žádná po cca pěti letech (nájezd 20ročně). Tak by si měl vážně začít uvažovat o šalinkartě :D

_________________
Ex^2-Škoda 120
Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl.
(__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo


5.4.13, 10:35
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Proč měnit něco co by se měnit nemuselo? Taky není problém po 100 tisících měnit šály, ojnice, písty, kroužky, ventily, vačku, nebo rovnou celý motor. To vám přijde taky v pohodě? Fakt nevím co nechápete na tom, že jedna z hlavních součástí motoru prostě nemá být spotřební zboží.

A myslím že je na čase přesunout tuto diskusi jinam, protože je totálně OT.


5.4.13, 10:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Dallen píše:
No tak to je chyba konstukce, že se ten písek na řemen dostal, ale asi si můžeme představit, co by takovej písek udělal na řetězu.
Asi tak, kamarát má Toyotu Corolla, rozvod reťazou, povolil sa mu šrób nejakého držiaku, uklepal, zjebal sa mu mu na reťaz, zlomilo mu kolo náhonu olej. čerpadla a motok KO...stálo ho to cca 3000 €...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.4.13, 11:33
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Šalin kartu mám.
A s tím, že je to na 3 hodiny, za 3 tisíce bych se mírnil zase, jak na kterém autě a to nemluvím o tom, že pokud si to chceš dělat sám a servis má předepsáo třeba 4, 5 hodin a ty bez jejich speciálních, jednoučelových přípravků to máš na o hodně delší dobu.
Ano, řetěz se musí mazat, je hlučnější, bude mít nejspíš větší ztráty, ale pokud je vhodně zkonstruovaný, vydrží celou životnost auta, životnost auta beru tak těch 700-800 tis km

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


5.4.13, 11:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
700-800 tis? ses posral ne? :D

jo jinak do minulyho tejdne mi stala na dvore laguna 1,9DCI poctivejch 132 tis najeto a odesel lagr na 4tym valci...oprava motoru 30 tisic...bezne se delaj na 80ti tisicich :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.4.13, 11:58
Profil ICQ
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Ne, to myslím vážně, ale samozřejmě tedy nemluvím o R., ta jsou tak kvalitativně na úrovni "škodovek" za lepší peníz ovšem

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


5.4.13, 12:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
ja v tych 700 tis. km nevidim problem. ono to urcite nebude 700t km systemom lejem benzin, menim olej a filtre, ale nejaka normalna zivotnost auta to kludne byt moze. v zavislosti na tom, kde a ako sa jazdi, to bud skor vzda motor, podvozok, alebo karoseria. u niektorych aut z prelomu 80. a 90. rokov, kedy sa tak vela nejazdilo ani tu, ani na zapade, je bezne, ze po 20tich rokoch maju nabehane 300-400t km a drviva vacsina ich chyb pochadza zo zanedbaneho, alebo odflaknuteho servisu a ani nie u nejako velkoryso dimenzovanych z nich sa prve vazne zavady zacinaju objavovat niekde okolo pol mega.

kazdopadne, aby ta rozvodova retaz vydrzala 700 tisic km :) rozvodova retaz na skodovackom OHVcku je dlha niekolko cm, je dvojradova, ale aj tak je schopna sa vytahat tak, ze mlati do vonkajsieho obalu. kolko sa tak potom asi natiahne taka OHC rozvodova retaz? kolko napinacich lyzin na nu je potrebnych a ako velmi tu retaz mozu napnut, kym tomu nieco nezacne zavadzat? ako presne bude casovanie s kvalitne napnutou retazou?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.4.13, 15:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
řek bych že životnost řetězu bude maximálně 300 tis. km víc nevěřim že budou schopný napínáky schopný došponovat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.4.13, 15:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
No a po 150 tis. prdne napínak...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.4.13, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
fatal píše:
Proč měnit něco co by se měnit nemuselo? Taky není problém po 100 tisících měnit šály, ojnice, písty, kroužky, ventily, vačku, nebo rovnou celý motor. To vám přijde taky v pohodě? Fakt nevím co nechápete na tom, že jedna z hlavních součástí motoru prostě nemá být spotřební zboží.

A myslím že je na čase přesunout tuto diskusi jinam, protože je totálně OT.


Fatale, ty jsi to celý nepochopil, tak ti prozradím tajemství:

Ono je dneska spotřební zboží celý auto! :mrgreen:
doufám, že jsem tě tím moc nešokoval, koupit ojezdit a zahodit, to by automobilky sciply hlady kdyby sis koupil auto jednou a pak s ním jezdil celej život.
BTW jestli 500kkm pro tebe neni žádnej nájezd, tak si sežeň nějakou ameriku, nejlíp smontovanou ve Steyru v Grazu...V6 nebo 8 OHV s řetězama, tam nic měnit nebudeš...jen ti po 300kkm odejde hydroměnič v automatu, holt spotřebka...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


5.4.13, 21:32
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
A proč si myslíš, že provozuji jen vozy z doby, kdy to spotřebka nebyla a dokonce i rozvody byly dělané aby vydržely? :)
Zatím si vystačím bez ameriky, s evropou a s řetězy. 8)


5.4.13, 23:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
Bohužel auta z doby, kdy ještě nebyly spotřebním zbožím jsou dnes už starý herky.

800 000km je neskutečná porce, plánovat půl milionu je už trochu mimo.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.4.13, 08:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
Asi tak http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 00&asrc=st auto je spotřebák, ale když se člověk stará vydrží dost.
Proč měnit něco co by se měnit nemuselo. To je celé dokola. Hlavně, že tam máte řetězy aby stím "nebyl problém" bo vlastně řemen je strašně nespolehlivý, nic vydrží atd. a pak tam máte Vanos ktery by tam vůbec nemusel být a byl by klid. Takže asi tak...
IMHO auto s řetězem bych nechtěl vzhledem ktomu.

Škoda, že nedavaj ozubené kola bez jakýchkoliv řetězů/řemenů

_________________
Ex^2-Škoda 120
Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl.
(__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo


6.4.13, 19:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: řetěz versus řemen
Dávaj, ale musel bys koupit Voyagera 2,5TD s motorem VM motori, 98 a vejš byly kolový motory. Ale kupovat ameriku s naftou to je sebemrskačsví. Navíc je ta nafta spojená pouze s 5q manuálem a to je rovnou masochismus, když sem poprvý viděl, jak tomu voyageru trčí z podlahy skoro metrovej šaltrklacek, tak sem se málem pochcal smíchy :D Silly yurop :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.4.13, 19:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz