Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Crowack to řekl krásně Dallen: teď jsem se setkal s rozvody co se přetrhly a motor se potkal po 30tkm, ale příčina zjevná byla... písek na řemenu.. hold když se nesolí musí se sypat něčím jiným a to může mít následky..
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
4.4.13, 22:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
No tak to je chyba konstukce, že se ten písek na řemen dostal, ale asi si můžeme představit, co by takovej písek udělal na řetězu. @Veteranista: Pokud je pro tebe problém vyměnit součást co stojí do 3t. práce žádná po cca pěti letech (nájezd 20ročně). Tak by si měl vážně začít uvažovat o šalinkartě
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
5.4.13, 10:35 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Proč měnit něco co by se měnit nemuselo? Taky není problém po 100 tisících měnit šály, ojnice, písty, kroužky, ventily, vačku, nebo rovnou celý motor. To vám přijde taky v pohodě? Fakt nevím co nechápete na tom, že jedna z hlavních součástí motoru prostě nemá být spotřební zboží.
A myslím že je na čase přesunout tuto diskusi jinam, protože je totálně OT.
|
5.4.13, 10:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Dallen píše: No tak to je chyba konstukce, že se ten písek na řemen dostal, ale asi si můžeme představit, co by takovej písek udělal na řetězu. Asi tak, kamarát má Toyotu Corolla, rozvod reťazou, povolil sa mu šrób nejakého držiaku, uklepal, zjebal sa mu mu na reťaz, zlomilo mu kolo náhonu olej. čerpadla a motok KO...stálo ho to cca 3000 €...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.4.13, 11:33 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Šalin kartu mám. A s tím, že je to na 3 hodiny, za 3 tisíce bych se mírnil zase, jak na kterém autě a to nemluvím o tom, že pokud si to chceš dělat sám a servis má předepsáo třeba 4, 5 hodin a ty bez jejich speciálních, jednoučelových přípravků to máš na o hodně delší dobu. Ano, řetěz se musí mazat, je hlučnější, bude mít nejspíš větší ztráty, ale pokud je vhodně zkonstruovaný, vydrží celou životnost auta, životnost auta beru tak těch 700-800 tis km
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
5.4.13, 11:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
700-800 tis? ses posral ne? jo jinak do minulyho tejdne mi stala na dvore laguna 1,9DCI poctivejch 132 tis najeto a odesel lagr na 4tym valci...oprava motoru 30 tisic...bezne se delaj na 80ti tisicich
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.4.13, 11:58 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
Ne, to myslím vážně, ale samozřejmě tedy nemluvím o R., ta jsou tak kvalitativně na úrovni "škodovek" za lepší peníz ovšem
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
5.4.13, 12:00 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: řetěz versus řemen
ja v tych 700 tis. km nevidim problem. ono to urcite nebude 700t km systemom lejem benzin, menim olej a filtre, ale nejaka normalna zivotnost auta to kludne byt moze. v zavislosti na tom, kde a ako sa jazdi, to bud skor vzda motor, podvozok, alebo karoseria. u niektorych aut z prelomu 80. a 90. rokov, kedy sa tak vela nejazdilo ani tu, ani na zapade, je bezne, ze po 20tich rokoch maju nabehane 300-400t km a drviva vacsina ich chyb pochadza zo zanedbaneho, alebo odflaknuteho servisu a ani nie u nejako velkoryso dimenzovanych z nich sa prve vazne zavady zacinaju objavovat niekde okolo pol mega. kazdopadne, aby ta rozvodova retaz vydrzala 700 tisic km rozvodova retaz na skodovackom OHVcku je dlha niekolko cm, je dvojradova, ale aj tak je schopna sa vytahat tak, ze mlati do vonkajsieho obalu. kolko sa tak potom asi natiahne taka OHC rozvodova retaz? kolko napinacich lyzin na nu je potrebnych a ako velmi tu retaz mozu napnut, kym tomu nieco nezacne zavadzat? ako presne bude casovanie s kvalitne napnutou retazou?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
5.4.13, 15:03 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: řetěz versus řemen
řek bych že životnost řetězu bude maximálně 300 tis. km víc nevěřim že budou schopný napínáky schopný došponovat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.4.13, 15:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: řetěz versus řemen
No a po 150 tis. prdne napínak...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.4.13, 15:37 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Ondras83 - Škoda Fabia RS
fatal píše: Proč měnit něco co by se měnit nemuselo? Taky není problém po 100 tisících měnit šály, ojnice, písty, kroužky, ventily, vačku, nebo rovnou celý motor. To vám přijde taky v pohodě? Fakt nevím co nechápete na tom, že jedna z hlavních součástí motoru prostě nemá být spotřební zboží.
A myslím že je na čase přesunout tuto diskusi jinam, protože je totálně OT. Fatale, ty jsi to celý nepochopil, tak ti prozradím tajemství: Ono je dneska spotřební zboží celý auto! doufám, že jsem tě tím moc nešokoval, koupit ojezdit a zahodit, to by automobilky sciply hlady kdyby sis koupil auto jednou a pak s ním jezdil celej život. BTW jestli 500kkm pro tebe neni žádnej nájezd, tak si sežeň nějakou ameriku, nejlíp smontovanou ve Steyru v Grazu...V6 nebo 8 OHV s řetězama, tam nic měnit nebudeš...jen ti po 300kkm odejde hydroměnič v automatu, holt spotřebka...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
5.4.13, 21:32 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: řetěz versus řemen
A proč si myslíš, že provozuji jen vozy z doby, kdy to spotřebka nebyla a dokonce i rozvody byly dělané aby vydržely? Zatím si vystačím bez ameriky, s evropou a s řetězy.
|
5.4.13, 23:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: řetěz versus řemen
Bohužel auta z doby, kdy ještě nebyly spotřebním zbožím jsou dnes už starý herky.
800 000km je neskutečná porce, plánovat půl milionu je už trochu mimo.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.4.13, 08:25 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: řetěz versus řemen
Asi tak http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 00&asrc=st auto je spotřebák, ale když se člověk stará vydrží dost. Proč měnit něco co by se měnit nemuselo. To je celé dokola. Hlavně, že tam máte řetězy aby stím "nebyl problém" bo vlastně řemen je strašně nespolehlivý, nic vydrží atd. a pak tam máte Vanos ktery by tam vůbec nemusel být a byl by klid. Takže asi tak... IMHO auto s řetězem bych nechtěl vzhledem ktomu. Škoda, že nedavaj ozubené kola bez jakýchkoliv řetězů/řemenů
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
6.4.13, 19:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: řetěz versus řemen
Dávaj, ale musel bys koupit Voyagera 2,5TD s motorem VM motori, 98 a vejš byly kolový motory. Ale kupovat ameriku s naftou to je sebemrskačsví. Navíc je ta nafta spojená pouze s 5q manuálem a to je rovnou masochismus, když sem poprvý viděl, jak tomu voyageru trčí z podlahy skoro metrovej šaltrklacek, tak sem se málem pochcal smíchy Silly yurop
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.4.13, 19:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|