Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
co to řešíte za kraviny jestli je směs bohatá nebo chudá se dozvíte snad vagem na adrese O1 v bloku měřených hodbot kyslíková sonda měří 3O x za minutu v rozmezí O.97 až 1.O3 jsem směs správná nad 1,O3 je bohatá pod O.97 je chudá dívat se na lambádu nebo svíčky
|
4.8.13, 13:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak je víc možností,všechny tyhle díly mám zadarmo(dělám na likvidacích) takže jestli je špatný regulátor tlaku paliva tak ho vyměním za z jakýkoliv feldy nebo fáčka a miloši,na svíčkách je to bílí,takže chudý,když jsem měnil lambadu,tak měla bílou barvu,co si pamatuju,tak jsem vyndal lambadu a dobrá byla načernalá nebo hnědá a špatná většinou bílá a na diagnostiku si už jenom seženu samici z OBD a napojím si svorkovnici z favorita a uvidím,kolik mi lambda ukáže
|
4.8.13, 13:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
barvám dnes moc nevěř nikdo neví kolik ti napančovali lihu a ředidla do benálu sprovozni raději ten vag
|
4.8.13, 17:06 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Taky si říkám já se většinou snažím tankovat u jedný benzíny,takže já tam v palivu rozdíl nevidím,ale podle toho Vagu by bylo dobrý se pohybovat nejlépe kolem 1 až 1,02 aby to zase nebylo moc bohatý a co by jsi miloši dělal v případě,že bych na lamdě měl třeba 0,90 nebo 0,96?měl bych se spíš zajímat o tlak paliva nebo je možný,že v tabulce závad něco najdu,co by mi napovědělo?
|
4.8.13, 20:35 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Pánové,moc vám děkuju za názory a rady,moc jste mi pomohli když jsem si doma vyrobil ru redukci,tak po připojení byla závada pouze sporadická sharware nebo něco takového + při vypnutým motoru snímač otáček,ale to je normální,když to nemá co snímat,chybu jsem našel až v měřených hodnotách na labdě,kde za teplýho motoru mi při jízdě ukazuje hodnoty kolem 0,860-0,890 takže ukrutně málo,takže budu zkoušet lambády.
|
11.8.13, 20:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Někdy je závada jen v tom, že je Lambda sonda špatně ukostřená, nebo je fouklé těsnění nad sondou. Buď to co je mezi sběrným potrubím a parohami, nebo přímo to na hlavě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.8.13, 19:21 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Jako špatnej poznatek to není,vím,že je malinko horší ten těsnící kroužek před katem,jinak se podívám na tesnění mezi parohama a u hlavy a ukostření,kam je labáda kostřená,našel bych to normálně ve schématu,nebo musím jít po kabelech?
|
12.8.13, 21:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
řekl bych že je ukostřená přes svody...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
12.8.13, 21:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
aj cez svody, ale je kostra je vyvedená aj na kostriaci bod na šroube čo spája motor s prevodovkou... véééééľa hnedých drátov...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.8.13, 05:14 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak ty kostřící body vím,kde jsou,ale ještě jsem se na ně nezaměřoval,auto mám půl roku,stav je výbornej co se týče kastle,ale jsem karosář,tak nejdřív řeším lemy,kryty motoru a všechno,na co lidi kašlou,takže teďka se dostávám k dalším věcem,takže budu muset projít i tihle spoje neměl bych si třebo očistit i konektor co je na ŘJ?myslím si,že ho v životě nikdo neodpojoval,takže tam může nějaká oxidace být
|
13.8.13, 11:55 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Pánové ta rada s tou špatnou kostrou si myslím,že všechno vyřešila moc vám děkuji,těďka na lambádě nejsou takový hrozný výchylky jako byly předtím,teďka se pochybuju kolem 0,98-1,1 a ty hodnoty nabíhaji v normálně ne proměnlivě jako předtím a potom ještě jeden poznatek,ne s každým diag kabelem se dostanu do diagnostiky,zkoušel jsem 3 kabely jeden neznačkový se který se nepřipojil vůbec,potom fiatecuscan s přepínačem,ten mi načetl pouze tabulku závad a měřené hodnoty ale na akční členy jsem se nedostal a s hex-scanem jsem se dostal všude pouze jsem nepochopil já ani diagnostik od kterýho jsem měl pučenej hex-scan,proč se ve měřených hodnotách ukazujou 2 teploty jedna při provozní teplotě podle budíku ukazuje normální hodnotu kolem 85-90 stupnů a druhá kolem 40+- jsou 2 snímače nebo je to hodnota něčeho jinýho co si nikdo nevybaví?
|
15.8.13, 22:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Podle mě to je teplota chl. kapaliny. To je těch 85-90°C a ta druhá nižší je teplota nasávaného vzduchu. Mě to taky píše.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.13, 19:26 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Snímač teploty nasávaného vzduchu to má,takže by to mohlo být ono,jsem celkem rád,že jsem to vyřešil,sám jsem si říkal,že tam druhá lambáda co jí mám teďkom v autě je z felicie 1.3 MPI po povodních,tak jestli s ní něco voda neudělal,ale vipadá zatím plně funkční a nejlepší bylo,jak mi lidi říkaly,že na favoritovi i když máš jednoboda,tak žádnou diagnostiku neuděláš,že je to blbej počítač
|
16.8.13, 22:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Ale jde tam udělat, ale jen taková jednoduchá. Lidé to říkají, protože se normálně ten mezikus pro konektor diagnostiky v servisech nepoužívá a tudíž lidé o tom neví. Diagnostika je jednoduchá v tom, že to ukzuje jen takový základ, teploty chl. kapaliny, vzduchu, Lambda sondu. Ale nějaký luxus to není, protože Favo BMM má jednotku jen takovou primitivní oproti jiným zahraničním a novějším vozům.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.8.13, 22:42 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak ta řídící jednotka tam je vysloveně jenom kvůli vstřiku,nic víc tam řídit nemusí když tam není ABS,klima,servo a podobně
|
17.8.13, 16:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|