Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
co to řešíte za kraviny

jestli je směs bohatá nebo chudá se dozvíte snad vagem na adrese O1 v bloku měřených hodbot

kyslíková sonda měří 3O x za minutu v rozmezí O.97 až 1.O3 jsem směs správná

nad 1,O3 je bohatá pod O.97 je chudá

dívat se na lambádu nebo svíčky :roll:


4.8.13, 13:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak je víc možností,všechny tyhle díly mám zadarmo(dělám na likvidacích) takže jestli je špatný regulátor tlaku paliva tak ho vyměním za z jakýkoliv feldy nebo fáčka a miloši,na svíčkách je to bílí,takže chudý,když jsem měnil lambadu,tak měla bílou barvu,co si pamatuju,tak jsem vyndal lambadu a dobrá byla načernalá nebo hnědá a špatná většinou bílá a na diagnostiku si už jenom seženu samici z OBD a napojím si svorkovnici z favorita a uvidím,kolik mi lambda ukáže


4.8.13, 13:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
barvám dnes moc nevěř nikdo neví kolik ti napančovali lihu a ředidla do benálu sprovozni raději ten vag :wink:


4.8.13, 17:06
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Taky si říkám 8) já se většinou snažím tankovat u jedný benzíny,takže já tam v palivu rozdíl nevidím,ale podle toho Vagu by bylo dobrý se pohybovat nejlépe kolem 1 až 1,02 aby to zase nebylo moc bohatý a co by jsi miloši dělal v případě,že bych na lamdě měl třeba 0,90 nebo 0,96?měl bych se spíš zajímat o tlak paliva nebo je možný,že v tabulce závad něco najdu,co by mi napovědělo?


4.8.13, 20:35
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Pánové,moc vám děkuju za názory a rady,moc jste mi pomohli :wink: když jsem si doma vyrobil ru redukci,tak po připojení byla závada pouze sporadická sharware nebo něco takového + při vypnutým motoru snímač otáček,ale to je normální,když to nemá co snímat,chybu jsem našel až v měřených hodnotách na labdě,kde za teplýho motoru mi při jízdě ukazuje hodnoty kolem 0,860-0,890 takže ukrutně málo,takže budu zkoušet lambády.


11.8.13, 20:57
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Někdy je závada jen v tom, že je Lambda sonda špatně ukostřená, nebo je fouklé těsnění nad sondou. Buď to co je mezi sběrným potrubím a parohami, nebo přímo to na hlavě.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.8.13, 19:21
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Jako špatnej poznatek to není,vím,že je malinko horší ten těsnící kroužek před katem,jinak se podívám na tesnění mezi parohama a u hlavy a ukostření,kam je labáda kostřená,našel bych to normálně ve schématu,nebo musím jít po kabelech?


12.8.13, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
řekl bych že je ukostřená přes svody...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


12.8.13, 21:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
aj cez svody, ale je kostra je vyvedená aj na kostriaci bod na šroube čo spája motor s prevodovkou... véééééľa hnedých drátov...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.8.13, 05:14
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak ty kostřící body vím,kde jsou,ale ještě jsem se na ně nezaměřoval,auto mám půl roku,stav je výbornej co se týče kastle,ale jsem karosář,tak nejdřív řeším lemy,kryty motoru a všechno,na co lidi kašlou,takže teďka se dostávám k dalším věcem,takže budu muset projít i tihle spoje :wink: neměl bych si třebo očistit i konektor co je na ŘJ?myslím si,že ho v životě nikdo neodpojoval,takže tam může nějaká oxidace být


13.8.13, 11:55
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Pánové ta rada s tou špatnou kostrou si myslím,že všechno vyřešila :) moc vám děkuji,těďka na lambádě nejsou takový hrozný výchylky jako byly předtím,teďka se pochybuju kolem 0,98-1,1 a ty hodnoty nabíhaji v normálně ne proměnlivě jako předtím ;) a potom ještě jeden poznatek,ne s každým diag kabelem se dostanu do diagnostiky,zkoušel jsem 3 kabely jeden neznačkový se který se nepřipojil vůbec,potom fiatecuscan s přepínačem,ten mi načetl pouze tabulku závad a měřené hodnoty ale na akční členy jsem se nedostal a s hex-scanem jsem se dostal všude :) pouze jsem nepochopil já ani diagnostik od kterýho jsem měl pučenej hex-scan,proč se ve měřených hodnotách ukazujou 2 teploty jedna při provozní teplotě podle budíku ukazuje normální hodnotu kolem 85-90 stupnů a druhá kolem 40+- jsou 2 snímače nebo je to hodnota něčeho jinýho co si nikdo nevybaví?


15.8.13, 22:35
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Podle mě to je teplota chl. kapaliny. To je těch 85-90°C a ta druhá nižší je teplota nasávaného vzduchu. Mě to taky píše.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.8.13, 19:26
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Snímač teploty nasávaného vzduchu to má,takže by to mohlo být ono,jsem celkem rád,že jsem to vyřešil,sám jsem si říkal,že tam druhá lambáda co jí mám teďkom v autě je z felicie 1.3 MPI po povodních,tak jestli s ní něco voda neudělal,ale vipadá zatím plně funkční ;) a nejlepší bylo,jak mi lidi říkaly,že na favoritovi i když máš jednoboda,tak žádnou diagnostiku neuděláš,že je to blbej počítač


16.8.13, 22:01
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Ale jde tam udělat, ale jen taková jednoduchá. Lidé to říkají, protože se normálně ten mezikus pro konektor diagnostiky v servisech nepoužívá a tudíž lidé o tom neví. Diagnostika je jednoduchá v tom, že to ukzuje jen takový základ, teploty chl. kapaliny, vzduchu, Lambda sondu. Ale nějaký luxus to není, protože Favo BMM má jednotku jen takovou primitivní oproti jiným zahraničním a novějším vozům.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.8.13, 22:42
Profil

Příspěvky: 18
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak ta řídící jednotka tam je vysloveně jenom kvůli vstřiku,nic víc tam řídit nemusí když tam není ABS,klima,servo a podobně ;)


17.8.13, 16:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz