Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.11.24, 19:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994 
Autor Zpráva

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Zdravím,
prosil bych o informaci kde mám najít ukostřovací bod u motoru Favorit BMM.
Řeším zvýšení dobíjecího napětí a poradili mi, abych očistil ukostření. Kabel od minus aku
jsem už očistil. U motoru má být ukostření někde na jeho přírubě. Hledal jsem, ale nic. Vím, že na starších Favoritech byl kostřící pásek. V tématech jsem taky nenašel odpověď. Děkuju.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


16.9.13, 18:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
mínus pol z baterky ide na kasňu a pokračuje na motor, hľadaj...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.9.13, 18:20
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Motor bývá od 93 roku ukostřen tak, že z mínus polu akumulátoru to jde na pravý přední podběh a pokračuje dál k motoru. Většinou to je na konzole vzadu pod vodní pumpou. Konzole je pro spodní silentblok zvaný telefon. Konzole je na motor upevněna 4 šrouby a pod jedním to je utaženo.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.9.13, 19:17
Profil

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Varok: Děkuju za výstižnou odpověď.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


17.9.13, 09:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
tvůj problém bych řešil v 3 x M5

ten alternátor je třífázový generátor a je ukostřen v 3 x M5 pokud se diodový můstek povolí a fáze nekostčí dobíjení povadne

ti to někdo vysvětlí :oops:


18.9.13, 20:05
Profil

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Jo díky. Šroubky byly i malinko povolený. Očistil jsem je, pod matičky dal vroubkované podložky a zakápnul barvou.
Na foru radili přeměřit aj klidový odběr baterky. Údajně by měl být tak do 30mA, ale mě ukázal multimetr 540mA. Tak jsem zdělal panel rádia a kleslo to na 140mA. Postupně jsem odpojil centrální zamykání, digitální hodiny a stále 140mA. Tak jsem odpojil rádio - bylo napájený přímo z plusu baterky. A odběr padl úplně na nulu. Přepnul jsem měřák z rozsahu 10A na 200mA a stále nula.
Ale řídící jednotka zůstala zapojena, takže nějaký odběr by měl být.
Poradí někdo ? Na foru jsem tenhle problém nenašel. Díky.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


19.9.13, 11:03
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Jestli rádio papá i v klidu docela hodně, není nic jednoduššího než ho zapojit ze stálého plusu tedy 30 na 15ku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.9.13, 14:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
jožo píše:
Jo díky. Šroubky byly i malinko povolený. Očistil jsem je, pod matičky dal vroubkované podložky a zakápnul barvou.

to si udělal napůl je třeba sundat víko a dotáhnout je i vevnitř :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.13, 15:31
Profil ICQ

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Altík byl rozebraný a přitáhl jsem i diodový mostík.
Hodnoty naměřené multimetrem jsem ověřil na ručičkovém avometu. Vcelku se nelišily.
Zkusím rádio vyndat z auta a začnu odpojovat pojistky a měřit klidový odběr. Jestli
to dělá rádio tak ho vyhodím a bude pokoj.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


19.9.13, 18:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Podle toho co píšeš o příspěvek výše tak ti to dělá to rádio :!:

_________________
Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada)
Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci
Škoda forman PLUS r.v.1994 135B
Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001
Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008


19.9.13, 18:13
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Tak jedině dát na přívod červeného drátu zvlášť vypínač na rádio, zapojit na spínaný plus 15, nebo vyměnit rádio za jiné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.9.13, 19:29
Profil

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Tak to zkusím. Děkuju všem za dobré rady.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


20.9.13, 08:19
Profil

Příspěvky: 44
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
Tak záhada vysokého odběru z baterky v klidu vyřešena. Na jednom tematu tady na foru jsem našel, že při měření proudu se má trochu počkat, protože naměřená hodnota časem klesne. Moc se mi to nezdálo, ale zkusil jsem.
První hodnota na multimetru byla 140mA a po minutě klesla na 15 mA. Ověřil jsem to na ručičkovém avometu, kde hodnota po čase klesla na 10mA. Nechápu to, ale funguje to. Snad tento poznatek
pomůže i jiným. Děkuju všem za pomoc.

_________________
Škoda Forman BMM 1994


21.9.13, 18:37
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Ukostření u motoru Favorit BMM r.v.1994
To většinou u BMM a MPi felícií dělá ŘJ. Když se třeba vypne klíček, nebo odpojí baterie, tak si ŘJ ukládá data a proto je zvýšený odběr.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.9.13, 18:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz