|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
dobijeni TDI
ahoj.Vim ze kdyz proctu fora tak toho je vsude plno ale zadnej poradnej zaver Mam Fabku 1.9tdi (alternator bosch 120A) kdyz nastartuju tak mam dobijeni na volnobeh dle vagu a stejne tak podle multimetru 14,2V. pri zapnuti svetel,topeni,a vyhrivani zadniho skla spadne na volnobeh na 13,7-13-8 a kolisa to,a po pridani plynu se zvedne na rovnych 14V.Zajima mne mne zda to mam resit nebo to je v norme??blizi se tima tak nechci pak stat a koukat ze to nejede..diky
|
20.11.13, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: dobijeni TDI
toto bych vůbec neřešil na volnoběh není alternátor schopen dát tolik proudu do všeho co je zapnuté srovná se to až při větších otáčkách.Hledáš problém kde žádný není.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
21.11.13, 11:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: dobijeni TDI
Nevím jak u fábií v dieslu, ale tohle je v normě. Pokud napětí po zatížení nespadne pod nějakých 13,5V, tak je vše v pořádku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.11.13, 17:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: dobijeni TDI
já mam teda se 120A boschem furt 14.2 at se děje co chce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.11.13, 17:13 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Re: dobijeni TDI
Pokud jsi zatím neměl problém se startováním tak bych to neřešil.
_________________ Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada) Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci Škoda forman PLUS r.v.1994 135B Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001 Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008
|
21.11.13, 21:15 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: dobijeni TDI
Tyto alternátory jsou zpřevodované s motorem v takovém poměru, že už na volnoběh podávají vysoký výkon, nutný pro provoz žhavení a pro napájení PTC. Takže není normální že ti klesne napětí při zapnutí pouze světel, topení a vyhřívání zadního okna. Buď se ti spálila dioda (jedná se o šestidiodový alternátor, závada můstku se projevuje jinak než u devítidiodového), nebo ti může viset relátko PTC a je zde trvalý silný odběr, takže to alternátor vše na volnoběh neutáhne (řídící jednotka odpojuje PTC podle odběru jiných spotřebičů). Na osciloskopu by byla vadná dioda poznat, takto se dá o závadě jen spekulovat. Stát ale nikde nezůstaneš, akumulátor se ještě při 13,8V dobijí.
|
22.11.13, 09:51 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|