Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 23:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 dobijeni TDI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek dobijeni TDI
ahoj.Vim ze kdyz proctu fora tak toho je vsude plno ale zadnej poradnej zaver :-) Mam Fabku 1.9tdi (alternator bosch 120A) kdyz nastartuju tak mam dobijeni na volnobeh dle vagu a stejne tak podle multimetru 14,2V. pri zapnuti svetel,topeni,a vyhrivani zadniho skla spadne na volnobeh na 13,7-13-8 a kolisa to,a po pridani plynu se zvedne na rovnych 14V.Zajima mne mne zda to mam resit nebo to je v norme??blizi se tima tak nechci pak stat a koukat ze to nejede..diky


20.11.13, 19:59
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: dobijeni TDI
toto bych vůbec neřešil na volnoběh není alternátor schopen dát tolik proudu do všeho co je zapnuté srovná se to až při větších otáčkách.Hledáš problém kde žádný není. :?

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


21.11.13, 11:13
Profil ICQ

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: dobijeni TDI
Nevím jak u fábií v dieslu, ale tohle je v normě. Pokud napětí po zatížení nespadne pod nějakých 13,5V, tak je vše v pořádku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.11.13, 17:02
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: dobijeni TDI
já mam teda se 120A boschem furt 14.2 at se děje co chce

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.11.13, 17:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek Re: dobijeni TDI
Pokud jsi zatím neměl problém se startováním tak bych to neřešil.

_________________
Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada)
Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci
Škoda forman PLUS r.v.1994 135B
Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001
Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008


21.11.13, 21:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: dobijeni TDI
Tyto alternátory jsou zpřevodované s motorem v takovém poměru, že už na volnoběh podávají vysoký výkon, nutný pro provoz žhavení a pro napájení PTC. Takže není normální že ti klesne napětí při zapnutí pouze světel, topení a vyhřívání zadního okna. Buď se ti spálila dioda (jedná se o šestidiodový alternátor, závada můstku se projevuje jinak než u devítidiodového), nebo ti může viset relátko PTC a je zde trvalý silný odběr, takže to alternátor vše na volnoběh neutáhne (řídící jednotka odpojuje PTC podle odběru jiných spotřebičů).
Na osciloskopu by byla vadná dioda poznat, takto se dá o závadě jen spekulovat. Stát ale nikde nezůstaneš, akumulátor se ještě při 13,8V dobijí.


22.11.13, 09:51
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz