Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 23:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Další
 gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12487
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Hlavne az tam ta voda v tom kufri nezamrzne a nepotrha flasky :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.2.14, 21:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Toho bych se vzhledem k počasí neobával. :D

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.2.14, 21:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
prej o víkendu má bejt 16 stupňů :D

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


11.2.14, 22:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No vida... teď tam sype jak by zima teprve začínala.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.2.14, 14:40
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Tak, hotovo. :D

Dneska vypadla hadice z reduktoru LPG (Darklord bude vědět :D že já ty hadice nevyměnil obě najednou), voda se vylila a motor přehřál. Moje chyba, že jsem mladé radil, ať zkusí do práce dojet, když mi volalal, že ručička je v červeném poli. Ty tři kilometry už Miloš mohl vydržet. Motor se sice točí, ale docela divně, dokonce se mi ho podařilo jednou nastartovat, ale všelijak to v něm cvaká a blok je zezadu totálně slitý vodou. I u čísla motoru jsou vidět kapky, takže těsnění bude totální. Vyfotím, až ho vytáhnu. No každopádně do něj teď přeskládám písty s vložkami a hlavu z Fanouše a o víkendu se pojede pro motor 136B, ze kterého dám písty, vačku a sníženou hlavu do Fanouše.

mě se ted stalo to samý akorát hadice popraskala kousek za sponou :sick:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


17.3.14, 20:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jarda S. píše:
mě hadice od reduktoru drží :P


:lol:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.3.14, 20:45
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
donedávna drželi, zajímavý že jsou normálně měkký ...

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


17.3.14, 21:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak Miloš opět žere vodu a z výfuku se po startu vyvalí bílošedomodrý kouř. :) Není se co divit, od toho uvaření jsem nedělal ani hlavu, ani přesahy. Jen jsem hodil druhé těsnění a už má na hrbu 6 tkm. S motorem provedu asi to samé co u Fanouše. Nechám udělat komplet hlavu a narvu do toho 136 písty. Klika snad dodrbaná tím klepáním není.

Přestal fungovat větrák ventilátoru. Možná se jenom někde uklepalo plus. To Felďácké topení je zapojené jen čokoládou, tak na to budu muset mrknout. Taky přestal fungovat sytič LPG, ale Miloš jako zázrakem začal startovat na plyn i bez použití. A to naskočí téměř okamžitě, bez nějakého dlouhého točení.

A ještě jedna fotka, kdy Miloš ještě vypadal jako poměrně normální auto.

Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.5.14, 08:50
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Jestli máš LPG nastavené trošku bohatější, tak to chytá pěkně i bez toho sytiče.
Ventilátor může odejít nejen plus, ale i kostra rezavá nebo upadnutá.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.5.14, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak Miloš je po dlouhé době zase doma.

Co bylo/je v plánu:

Tuning motoru - Písty 136 a snížená hlava. Současný stav se zase blíží katastrofě, voda jde zase do oleje. Motor po startu vyfoukne bílý i modrý dým. Tím tehdejším uvařením určitě odešla guferka ventilů.

Nefungovalo topení - vyměněna pojistka

Ulomené kolečko nastavování sklonu světlometů - vyměněno

Nějaký vandal ulomil anténu (a sametka na spodní liště okna dveří řidiče taky pryč, že by někdo použil anténu jako háček k otevření? Zjevně bezúspěšně, mám tam ty plastové kryty) - anténu snad seženu origo

Středový panel budu muset polepit. Je ulomený držák, takže lepidlo a nějaký ten plech a bude se laborovat.

Otevírání kufru z místa řidiče - Implementováno. Ale nechtělo to fungovat. Miloš byl bourán kdysi na zadek (mimo jiné) a zadní čelo je celé vykřivené. Buď nešly dveře zabouchnout a nebo zase páčka dveře neotevřela. Po hodině posouvání protikusu zámku o milimetry to funguje jak má. Zatím.

Sytič LPG - nemá sílu zmáčknout membránu. Ještě že Miloš ochotně startuje na LPG i bez něj.

Vyskočený nárazník z držáku na blatníku. Asi někdo Miloše boural. - Vráceno zpět.

Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.5.14, 10:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak motor hotov. Písty 136, hlava -1,5 mm. Výkonově asi stejné jako předtím. Klepání z motoru vymizelo, byl to pístní čep u 4. válce.

Nabouraný blatník, utržená anténa, pokus o vyloupení nebo ukradení (stržená sametka řidičových dveří, stopy ve špíně okna u zámku - ještě, že mám ty plasy proti vyháčkování), děravá nádrž a ukradený zbytek benzínu (ještě štěstí, že tam bylo velké ho**o).

6 týdnů parkování v centru Ostravy stačilo. Miloš zůstává u mě doma, dokud si baba nezařídí garáž a nebo parkování ve dvoře. Nebudu sponzorovat nějaké vykurvence.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.5.14, 15:21
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Hlava dolů o 1,5mm? Není to moc?
Záleží kde v ostravě, ale v některých částech taky nerad parkuji, je to tam samý černý parazit. :evil:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.5.14, 18:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6320
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
1,5mm na piesty 136,to je kompres približne okolo 11,05:1,a to už je veľa,by som povedal.S každým mm dole,kompres ide hore o cca 0,9 aspoň tak mi to výpočtom a meraním vždy vyšlo no.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.5.14, 19:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Mělo by to být nějakých 11,5:1. Jezdí to na LPG tak co. Předtím byly písty 135 a hlava dole o 2 mm. Hlavař mi tvrdil, že tyhle hlavy dává běžně dolů o dva milimetry a nikdo si zatím nestěžoval...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.5.14, 19:08
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Někde jsem četl, možná někde tady, že pro písty 135 se má hlava sundat kolem 1,2mm, aby to trošku dohonilo 136. Pro písty 136 už se má hlava líznout jen 0,6 max. 0,8mm.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.5.14, 19:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 37  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz