gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Hlavne az tam ta voda v tom kufri nezamrzne a nepotrha flasky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.2.14, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Toho bych se vzhledem k počasí neobával.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
11.2.14, 21:49 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
prej o víkendu má bejt 16 stupňů
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
11.2.14, 22:03 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No vida... teď tam sype jak by zima teprve začínala.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.2.14, 14:40 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re:
gokralik píše: Tak, hotovo. Dneska vypadla hadice z reduktoru LPG (Darklord bude vědět že já ty hadice nevyměnil obě najednou), voda se vylila a motor přehřál. Moje chyba, že jsem mladé radil, ať zkusí do práce dojet, když mi volalal, že ručička je v červeném poli. Ty tři kilometry už Miloš mohl vydržet. Motor se sice točí, ale docela divně, dokonce se mi ho podařilo jednou nastartovat, ale všelijak to v něm cvaká a blok je zezadu totálně slitý vodou. I u čísla motoru jsou vidět kapky, takže těsnění bude totální. Vyfotím, až ho vytáhnu. No každopádně do něj teď přeskládám písty s vložkami a hlavu z Fanouše a o víkendu se pojede pro motor 136B, ze kterého dám písty, vačku a sníženou hlavu do Fanouše. mě se ted stalo to samý akorát hadice popraskala kousek za sponou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.3.14, 20:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jarda S. píše: mě hadice od reduktoru drží
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.3.14, 20:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
donedávna drželi, zajímavý že jsou normálně měkký ...
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.3.14, 21:37 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak Miloš opět žere vodu a z výfuku se po startu vyvalí bílošedomodrý kouř. Není se co divit, od toho uvaření jsem nedělal ani hlavu, ani přesahy. Jen jsem hodil druhé těsnění a už má na hrbu 6 tkm. S motorem provedu asi to samé co u Fanouše. Nechám udělat komplet hlavu a narvu do toho 136 písty. Klika snad dodrbaná tím klepáním není. Přestal fungovat větrák ventilátoru. Možná se jenom někde uklepalo plus. To Felďácké topení je zapojené jen čokoládou, tak na to budu muset mrknout. Taky přestal fungovat sytič LPG, ale Miloš jako zázrakem začal startovat na plyn i bez použití. A to naskočí téměř okamžitě, bez nějakého dlouhého točení. A ještě jedna fotka, kdy Miloš ještě vypadal jako poměrně normální auto.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.14, 08:50 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Jestli máš LPG nastavené trošku bohatější, tak to chytá pěkně i bez toho sytiče. Ventilátor může odejít nejen plus, ale i kostra rezavá nebo upadnutá.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.5.14, 13:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak Miloš je po dlouhé době zase doma. Co bylo/je v plánu: Tuning motoru - Písty 136 a snížená hlava. Současný stav se zase blíží katastrofě, voda jde zase do oleje. Motor po startu vyfoukne bílý i modrý dým. Tím tehdejším uvařením určitě odešla guferka ventilů. Nefungovalo topení - vyměněna pojistka Ulomené kolečko nastavování sklonu světlometů - vyměněno Nějaký vandal ulomil anténu (a sametka na spodní liště okna dveří řidiče taky pryč, že by někdo použil anténu jako háček k otevření? Zjevně bezúspěšně, mám tam ty plastové kryty) - anténu snad seženu origo Středový panel budu muset polepit. Je ulomený držák, takže lepidlo a nějaký ten plech a bude se laborovat. Otevírání kufru z místa řidiče - Implementováno. Ale nechtělo to fungovat. Miloš byl bourán kdysi na zadek (mimo jiné) a zadní čelo je celé vykřivené. Buď nešly dveře zabouchnout a nebo zase páčka dveře neotevřela. Po hodině posouvání protikusu zámku o milimetry to funguje jak má. Zatím. Sytič LPG - nemá sílu zmáčknout membránu. Ještě že Miloš ochotně startuje na LPG i bez něj. Vyskočený nárazník z držáku na blatníku. Asi někdo Miloše boural. - Vráceno zpět.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.5.14, 10:51 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak motor hotov. Písty 136, hlava -1,5 mm. Výkonově asi stejné jako předtím. Klepání z motoru vymizelo, byl to pístní čep u 4. válce.
Nabouraný blatník, utržená anténa, pokus o vyloupení nebo ukradení (stržená sametka řidičových dveří, stopy ve špíně okna u zámku - ještě, že mám ty plasy proti vyháčkování), děravá nádrž a ukradený zbytek benzínu (ještě štěstí, že tam bylo velké ho**o).
6 týdnů parkování v centru Ostravy stačilo. Miloš zůstává u mě doma, dokud si baba nezařídí garáž a nebo parkování ve dvoře. Nebudu sponzorovat nějaké vykurvence.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.5.14, 15:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Hlava dolů o 1,5mm? Není to moc? Záleží kde v ostravě, ale v některých částech taky nerad parkuji, je to tam samý černý parazit.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.5.14, 18:12 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6335 Bydliště: Snina
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
1,5mm na piesty 136,to je kompres približne okolo 11,05:1,a to už je veľa,by som povedal.S každým mm dole,kompres ide hore o cca 0,9 aspoň tak mi to výpočtom a meraním vždy vyšlo no.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.5.14, 19:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mělo by to být nějakých 11,5:1. Jezdí to na LPG tak co. Předtím byly písty 135 a hlava dole o 2 mm. Hlavař mi tvrdil, že tyhle hlavy dává běžně dolů o dva milimetry a nikdo si zatím nestěžoval...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.5.14, 19:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Někde jsem četl, možná někde tady, že pro písty 135 se má hlava sundat kolem 1,2mm, aby to trošku dohonilo 136. Pro písty 136 už se má hlava líznout jen 0,6 max. 0,8mm.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.5.14, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|